• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

150 µg 1P-LSD - Beste ervaring ooit

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Digitalism

Experimenterende gebruiker
maakt me best wel benieuwd naar een hogere dosering LSD. Ik wil namelijk niet meer vaagheid/mindfucks, maar zou graag meer visuals willen zien.

Kan natuurlijk dat ik met een hogere dosis wel meer mindfucks krijg...
Voor mij is een hogere dosis (400+ ug) vooral meer visueel (in your face, alles is vervormd etc.) en niet of nauwelijks lastiger qua mind.

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dit maakt me best wel benieuwd naar een hogere dosering LSD. Ik wil namelijk niet meer vaagheid/mindfucks, maar zou graag meer visuals willen zien.

Kan natuurlijk dat ik met een hogere dosis wel meer mindfucks krijg...
Me too, visueel komt het pas vanaf 225 a 250 uq 1P-lsd echt op gang, slowmotion zien, enzenz. Gewoon heel anders als op 150uq, maar de mindfucks zijn soms zo, ja zo eeeh fuckerig ☺ Weet het even niet beter te benamen.

Voor mij is een hogere dosis (400+ ug) vooral meer visueel (in your face, alles is vervormd etc.) en niet of nauwelijks lastiger qua mind.
Mnmm thnx, geeft me misschien een klein beetje hoop dat ik ooit nog eens boven de 250 voor de visuals kan proberen. Maar voorlopig nog niet ☺

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Voor mij is dat bij 300ug. Meer visuals maar geen mindfucks.
Hoe is het verschil tussen 100ug en 200ug qua mindfuck?

Want op 100 en 120ug had ik vooral een mentale trip en niks visueels. Alleen als ik lang in een staar bleef hangen veranderde er iets om het staarpunt heen.

LuckyMe

Newbie
Mijn filosofie over het leven is redelijk zwartgallig. Ik zou mezelf een ietwat optimistische, sterk nihilistische atheïst willen noemen. Ik geloof niet in god, ik geloof niet in leven na de dood of een hel of een hemel. Ik geloof dat alles random is, er geen vooropgesteld plan of doel is in het leven en dat het hele universum geen enkele fuck geeft of we het goed of slecht hebben. Het hele universum is onverschillig. Dingen “zijn”. Water bevriest bij 0 graden. Dynamiet explodeert als je er vuur bij gooit. Mensen gaan dood als je hun kop eraf hakt. Niet omdat ze zijn gemaakt, maar omdat ze zo zijn. Dingen ontstaat uit niets. Het universum heeft geen moreel kompas. Het is een samenloop van omstandigheden die tot het nu hebben geleid. Het leven is pijn, maar ook extase. Er is lijden, en dat lijden kan worden verlost.
Haha, baas! Je verwoordt het prachtig. Dit kwam enorm binnen bij me, en ik kon een flinke glimlach niet onderdrukken.

Verder ben ik trouwens wel benieuwd naar je persoonlijke problematiek. Wat weerhield jou ervan om het leven aan te gaan?

Rivalrie

Badass junkie

Want op 100 en 120ug had ik vooral een mentale trip en niks visueels. Alleen als ik lang in een staar bleef hangen veranderde er iets om het staarpunt heen.
200ug ben ik niet bekend mee. Ik ben van 100 naar 150 naar 300 gegaan :). Vind persoonlijk 300ug eigenlijk pas echt een lsd ervaring. 150ug was voor mij weinig visueel.

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter

Ik heb dan ervaring op MD ( van 2 tot max 5 weken) 150 uq, 175, 200, 210, 225, 240,250, en 275uq 1P-LSD en als we het dan alleen over de visuals hebben, merkte ik bij elke dosering een ander effect. Maar hoe dat uit te leggen🧐....Heeft tripraports nagelezen en heb deze reactie in 3x gemaakt 😋

Dat wat veranderen om het staarpunt heen had ik op 150 en 175. En natuurlijk bij elke dosering werden kleuren intenser/warmer, gewoon mooier.
Op 200 sprong ik een gat in de lucht want toen zag ik vanuit m’n ooghoeken het aanrechtblad en de deurkozijnen golven.

Op 210 liep ik weer door een natuurgebied (elke keer wel) en begonnen stammen van de bomen automatisch te bewegen, vervormen, zodra ik er nog maar even naar keek.
225 en 240 veranderde er niet zo heel veel als bij 210?? Of ik heb het niet duidelijk genoeg opgeschreven in m’n tripraports.

250 kwam alles te bewegen zodra ik er naar keek, maar bleef ik langer kijken, ging het effect juist weer minder worden??

275 was perfect, zodra ik ergens naar keek vervormde het al, bloemen gingen open en dicht voor m’n neus, sommige stenen van het huis sprongen uit de muur, alles wat liep of vloog zag ik wel 4x, in slowmotion ofzo, vertraagde tijd. Bomen kwamen in bloei en gingen weer dood in enkele seconden.
Op 275 heb ik uren (Of het voelde als uren 😅) in de tuin gezeten en gewoon rond gekeken en me geen moment verveeld.

Hierna ging ik MD en zelfs op 10uq kreeg ik het voor elkaar om na een lange tijd mijn ogen op hetzelfde punt te houden, iets lichtjes te laten vervormen. Ergens naar kijken, maar alsof het de achtergrond is?? Lekker duidelijk XD
Misschien dat iemand er iets aan heeft, vind het nu al weer te laat geworden, dus ik ga deze reactie eindelijk eens posten. Mijn visuals beschrijf ik blijkbaar niet duidelijk in mijn tripraports. Een dingetje voor de volgende keer.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
275 was perfect, zodra ik ergens naar keek vervormde het al, bloemen gingen open en dicht voor m’n neus, sommige stenen van het huis sprongen uit de muur, alles wat liep of vloog zag ik wel 4x, in slowmotion ofzo, vertraagde tijd. Bomen kwamen in bloei en gingen weer dood in enkele seconden.
Op 275 heb ik uren (Of het voelde als uren 😅) in de tuin gezeten en gewoon rond gekeken en me geen moment verveeld.
Hee, dat soort visuals heb ik wel op psilo gehad. Bomen die opbloeien en dan weer dood gaan, bloemen die openbloeien, individuele stenen die uit het terras komen en daar blijven zweven. :)

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Ik heb dan ervaring op MD ( van 2 tot max 5 weken) 150 uq, 175, 200, 210, 225, 240,250, en 275uq 1P-LSD en als we het dan alleen over de visuals hebben, merkte ik bij elke dosering een ander effect. Maar hoe dat uit te leggen🧐....Heeft tripraports nagelezen en heb deze reactie in 3x gemaakt 😋

Dat wat veranderen om het staarpunt heen had ik op 150 en 175. En natuurlijk bij elke dosering werden kleuren intenser/warmer, gewoon mooier.
Op 200 sprong ik een gat in de lucht want toen zag ik vanuit m’n ooghoeken het aanrechtblad en de deurkozijnen golven.

Op 210 liep ik weer door een natuurgebied (elke keer wel) en begonnen stammen van de bomen automatisch te bewegen, vervormen, zodra ik er nog maar even naar keek.
225 en 240 veranderde er niet zo heel veel als bij 210?? Of ik heb het niet duidelijk genoeg opgeschreven in m’n tripraports.

250 kwam alles te bewegen zodra ik er naar keek, maar bleef ik langer kijken, ging het effect juist weer minder worden??

Hierna ging ik MD en zelfs op 10uq kreeg ik het voor elkaar om na een lange tijd mijn ogen op hetzelfde punt te houden, iets lichtjes te laten vervormen. Ergens naar kijken, maar alsof het de achtergrond is?? Lekker duidelijk XD
Misschien dat iemand er iets aan heeft, vind het nu al weer te laat geworden, dus ik ga deze reactie eindelijk eens posten. Mijn visuals beschrijf ik blijkbaar niet duidelijk in mijn tripraports. Een dingetje voor de volgende keer.
Nu is m'n interess wel gewekt in een hoge dosis LSD 😍

Volgende keer maar eerst eens kijken hoe 200ug binnenkomt.

ThePhotographer

Experimenterende gebruiker
Wauw, ik heb sinds 2014 niets meer gepost op deze site. Heb er een microdosing met paddo’s / psilo opzitten (afgelopen maand) en kwam gisteren bij de evaluatie tot de conclusie dat ik heel graag LSD wil proberen. Kom ik na google-en uiteindelijk op deze prachtige site terecht. Wat een mooie tripreport en wat een mooie discussie!

Azarius vaporizers and accessories