5-mapb nog leukere ervaring

Biancie

Newbie
Vandaag weer eens een avondje genieten met 5-mapb.. Tegenwoordig toch één van mijn favorieten.
Ik heb de dosis dit keer iets anders gedaan. Ik ben begonnen met 1,5 pellet van 50 mg.. Dus mijn startdosis was 75 mg… Na een uurtje heb ik een kwartje bijgepakt… En ik ga daar echt heel lekker op! Ik heb hier veel minder van nodig dan van xtc..
Mijn favoriete rc op het moment:)

witte270

Bewuste gebruiker
Klinkt goed, hoe is de nasleep hiervan? Ik heb met XTC dat ik echt niet opletten op dosis om mijn katers te beperken, is dat hiermee ook?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klinkt goed ja, misschien ook eens proberen, al bevalt bij mij 6-apb super en dat duurt zo lekker lang. Omdat er steeds 3 maanden tussen zitten ga ik toch steeds weer voor die optie omdat ik weet dat het goed is.

Biancie

Newbie
Klinkt goed, hoe is de nasleep hiervan? Ik heb met XTC dat ik echt niet opletten op dosis om mijn katers te beperken, is dat hiermee ook?
Geen nasleep voor mij, maar ik doseer heel laag omdat ik merk dat het een stuk potenter is dan xtc. Ik heb in totaal over de nacht verdeelt net iets minder dan 100mg gepakt.. Ik heb er veel minder van nodig. Geen kater hier dus. Wel een benzo gepakt om lekker te slapen, maar nu weer fris en fruitig

Biancie

Newbie
Klinkt goed ja, misschien ook eens proberen, al bevalt bij mij 6-apb super en dat duurt zo lekker lang. Omdat er steeds 3 maanden tussen zitten ga ik toch steeds weer voor die optie omdat ik weet dat het goed is.
Ja die ga ik ook zeker eens proberen. Voordeel met 5-mapb voor mij is ook dat het niet mijn hartslag enorm verhoogd.. Is met 6-apb wel zo dacht ik. Maar ik ga het zeker eens proberen:) de langere werking van 6-apb lijkt me ook heel fijn.

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Kun je omschrijven wat het met je doet? En heb je wat tijdslijnen? Hoe komt het op? Hoe lang duurt het? Wat is leuk, wat is niet leuk?

Biancie

Newbie
Kun je omschrijven wat het met je doet? En heb je wat tijdslijnen? Hoe komt het op? Hoe lang duurt het? Wat is leuk, wat is niet leuk?
Op met moment dat het gaat werken voel je hetzelfde als bij xtc, alleen komt het langzaam opzetten. Dat is erg prettig. Niet ineens dat het erin knalt. Gisteren had ik een vrij volle maag, dus duurde het ongeveer een uurtje voordat ik wat ging voelen. Het is wel een veel aanweziger gevoel dan bij xtc, maar dat is persoonlijk denk ik. Ik nam bij xtc altijd wel de wat hoger gedoseerde pillen, maar ik heb van 5-mapb echt veel minder nodig. Normaal gesproken voel ik binnen 20 minuten echt al een lekkere opkomst. Ik voel euforie, blij en zit met een grote glimlach op mijn gezicht. En eigenlijk denk ik elke keer weer dat ik al op de piek zit, maar dan gaat het nog even door. Echt heel fijn! Ook word ik er enorm geil van, leuke bijkomstigheid.
Wat ook fijn is, is dat ik bij xtc altijd wegtrekkers krijg, en bij 5-mapb heb ik dat totaal niet.

Ik moet bij xtc vaker bijnemen dan bij 5mapb, dit werkt bij mij langer door. Om het effect wat te versterken neem ik nog een kwartje bij na een uurtje. En als het echt goed werkt pak ik een klein beetje G erbij. Dat verlengd het naar mij idee. Ik ben er echt wel even lekker zoet mee. Denk een uur of 3 vier, maar misschien wel langer. Ik zal de volgende keer wel even een tripreport schrijven. Achteraf een tijdlijn echt precies beschrijven is wat lastiger. Maar wel leuk om het een keertje bij te houden.

Biancie

Newbie
ik vond zelf 5mapb heel couclooking dus gooide ik er wat 2fa bij
Ja ik merk dat de werking van 5-mapb erg te sturen is. Als ik lkkr ga dansen ga ik super lekker, maar als je gewoon lkkr wilt chillen kan dat ook heel goed. Ik heb het nog niet gecombineerd met een een andere rc. Wel ik heb nog wat pink star pellets liggen. Maar eigenlijk nog niet geprobeerd. Gisteren weer een lekkere voorraad 5-mapb ingekocht :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ik vond zelf 5mapb heel couclooking dus gooide ik er wat 2fa bij
Vaker gehoord. Wel jammer want ik ga er de laatste tijd altijd lekker op uit met middelen (wel verantwoord). En ik wil geen stims combineren: stuk schadelijker.

Al kan ik me ook voorstellen: als het heel lekker of bijzonder is, is er misschien niet een drive om erop uit te gaan en is het lekker om gewoon thuis te blijven. Dat had ik ook altijd met mdma en ook truffels.

mrorange

Bewuste gebruiker
Vandaag weer eens een avondje genieten met 5-mapb.. Tegenwoordig toch één van mijn favorieten.
Ik heb de dosis dit keer iets anders gedaan. Ik ben begonnen met 1,5 pellet van 50 mg.. Dus mijn startdosis was 75 mg… Na een uurtje heb ik een kwartje bijgepakt… En ik ga daar echt heel lekker op! Ik heb hier veel minder van nodig dan van xtc..
Ja het is echt mijn favoriet op het moment, heerlijk, Ik koop ze per 5 en begin altijd met 2,5 pellet en dan na een paar uur nog een, en nog een, enz. totdat het 6 uur de volgende ochtend is. Ik moet wel zeggen: ik heb een maagverkleining gehad, dus stoffen worden soms makkelijker en soms wat moeilijker opgenomen. Dus laat je niet leiden door mijn doseringen :)

Goedemiddag!

Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Toch ook maar eens een paar tabletjes hiervan besteld. Al vraag ik me wel af wanneer ik het ga proberen. Het eerste volgende sero moment gaat waarschijnlijk toch 6-APB worden, daarvan weet ik dat het super is. En elke keer moet je toch weer 3 maanden wachten.

Wel weer jammer: niet kunnen weigeren van sample rotzooi. Ik kreeg er 3-CMC bij en ik had toch even de gedachte: hmm, zal ik dat een keer gaan proberen? Toen meteen weggegooid.

Biancie

Newbie
Goedemiddag!

Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen?
Hey SmileForWrinkles!

Ik moet zeggen dat mijn pupillen altijd mega zijn als ik gebruik 😂😂 Ik kan het niet verbergen, ook de dagen er na niet. Kaken heb ik niet zoveel last van, wel een droge mond.

jmmk

Newbie
Toch ook maar eens een paar tabletjes hiervan besteld. Al vraag ik me wel af wanneer ik het ga proberen. Het eerste volgende sero moment gaat waarschijnlijk toch 6-APB worden, daarvan weet ik dat het super is. En elke keer moet je toch weer 3 maanden wachten.

Wel weer jammer: niet kunnen weigeren van sample rotzooi. Ik kreeg er 3-CMC bij en ik had toch even de gedachte: hmm, zal ik dat een keer gaan proberen? Toen meteen weggegooid.

Vraag: heb je inmiddels 5-MAPB gebruikt en hoe zou je het vergelijken met 6-APB?
Ik heb in de serotonine-hoek alleen ervaring met MDMA en 2CB-Fly. Ik heb nu 6-APB in huis en wil het begin april (half jaar na laatste MDMA-tripje) eens gaan uitproberen. 5-MAPB en 6-APB lijken verboden te gaan worden, dus ik vraag me af of het zinvol is om ook wat 5-MAPB in te slaan.
Ik ben vooral op zoek naar de innerlijke reis in een rustige setting, nog nooit gefeest met MDMA (dus naar buiten ipv naar binnen) of naar enig festival geweest (ben niet zo'n danser en de leeftijd (geboren in '56) speelt allicht ook mee.
p.s, detail: mijn verkoper heeft nu de optie om samples uit te zetten.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vraag: heb je inmiddels 5-MAPB gebruikt en hoe zou je het vergelijken met 6-APB?
Ik heb in de serotonine-hoek alleen ervaring met MDMA en 2CB-Fly. Ik heb nu 6-APB in huis en wil het begin april (half jaar na laatste MDMA-tripje) eens gaan uitproberen. 5-MAPB en 6-APB lijken verboden te gaan worden, dus ik vraag me af of het zinvol is om ook wat 5-MAPB in te slaan.
Ik ben vooral op zoek naar de innerlijke reis in een rustige setting, nog nooit gefeest met MDMA (dus naar buiten ipv naar binnen) of naar enig festival geweest (ben niet zo'n danser en de leeftijd (geboren in '56) speelt allicht ook mee.
Nee...

Ik mag maar om de 3 maanden van mezelf en eerlijk gezegd heb ik tot nu toe nog niet zoiets gehad van: laat ik het risico nemen op een tegenvallende ervaring. Want met 6-APB weet ik inmiddels dat het zowat gegarandeerd een succes wordt.

Dus kan er (nog) niks over zeggen.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
5-mapb is lekker inderdaad. eigenlijk bijna identiek aan mdma, behalve dat je er minder energie van krijgt, paar puntjes pep erbij en 't is praktisch t zelfde.
5-mapb en 5-meo-mipt is pas een vette combi. echt super vette hallucinaties gehad daardoor, die totaal niet vervelend zijn. lag een keer op m'n bed met weinig licht, toen kwam er een zonnestraal door m'n luxaflex naar binnen, deze simpele zonnestraal veranderden in een 3d kegel die in de lucht zwoof en op een heel rustig tempo aan het ronddraaien was, erg rustgevend

Net gekocht!

Heb je ook ervaring met 6-APB? Dat ken ik wel al.
6-apb is best een parel onder de RC's, het lijkt op mdma, werkt veel langer, de onset en comeup zijn wel veel langer, als je denk het werkt niet want heb te weinig genomen, wacht dan gewoon langer. na 2 tot 3 uur werkt t pas volledig. naar mijn mening is 120mg succinaat heel fijn om mee te beginnen. hoe meer je neemt hoe meer je gaat space. het aller uniekste van 6-apb vond ik nog dat als ik m'n ogen dicht deed, ik complete plaatjes kon visualiseren. tot in groot detail. dit heb ik met niks anders ervaren. het grappige vond dat er altijd een paar kleine foutjes in het beeld zaten waar ik aan dacht. zoals namen die niet bestaan uit letters maar uit vreemde tekens. bijna net zoals een AI generated plaatje.

Laatst bewerkt:
Bovenaan