5 mapb vs XTC

Paulios076

Newbie
Hey iedereen,

Ik merk dat ik geen effecten meer merk van XTC, omdat ik het te vaak heb gebruikt, of andere drugs heb gebruikt waardoor de '''neurotransmitters uitgeput zijn''

Nu is mijn vraag, kan je 5MAPB Wel vaker gebruiken, met elke keer de euforie? En is het goedkoper dan XTC *modknip*

En wat is het verschil met 6mapb?

Ik vind trouwens de smaak van de 5mapb hetzelfde als de zoute bittere smaak van xtc, volgens mij is het zowat het zelfde denk ik?

alvast bedankt voor jullie meningen

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hey iedereen,

Ik merk dat ik geen effecten meer merk van XTC, omdat ik het te vaak heb gebruikt, of andere drugs heb gebruikt waardoor de '''neurotransmitters uitgeput zijn''

Nu is mijn vraag, kan je 5MAPB Wel vaker gebruiken, met elke keer de euforie? En is het goedkoper dan XTC *modknip*

En wat is het verschil met 6mapb?

Ik vind trouwens de smaak van de 5mapb hetzelfde als de zoute bittere smaak van xtc, volgens mij is het zowat het zelfde denk ik?

alvast bedankt voor jullie meningen
Ik heb prijzen en verkooppunt uit je post verwijderd. Lees de forumregels even goed door, want dit keer krijg je een waarschuwing maar een volgende overtreding van forumregel 1 is een permanente ban.

Verder raad ik je aan ook de zoekfunctie even te gebruiken.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
5-mapb en 6-apb zijn beiden seroslurpers. Die gebruik je beter met zorg zoals met MDMA dus 3 maanden tussen gebruik.

Dat je nu nog weinig voelt van MDMA is het beter geen serotonine slurpende middelen te gebruiken voor lange tijd.
Grote kans dat je nu al de speciale magie levenslang kwijt bent door misbruik.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
5-mapb en 6-apb zijn beiden seroslurpers. Die gebruik je beter met zorg zoals met MDMA dus 3 maanden tussen gebruik.

Dat je nu nog weinig voelt van MDMA is het beter geen serotonine slurpende middelen te gebruiken voor lange tijd.
Grote kans dat je nu al de speciale magie levenslang kwijt bent door misbruik.
Ik lees dit nu al zo vaak hier. Ik heb in het verleden langdurig en veel MDMA gebruikt (en god weet wat allemaal nog wel meer...) maar het blijft nu nog steeds magisch. Zal wel niet voor iedereen hetzelfde effect hebben? Blijft leuk, ook 6-APB, 5-MAPB en eerlijk gezegd prefereer ik deze middelen tegenwoordig boven MDMA. 1 à 2x per maand feest ik er soms nog wel op los en gaat het dak er af en die 3-maanden regel lap ik al meer dan 30 jaar aan mijn laars dus daar kunnen er nog wel een paar meer bij. Dinsdagdips heb ik nooit wat van gemerkt op die paar keer dat ik speed heb gebruikt heb... ja dan krijg je mij wel de dagen er na naar de #$%$#! (en ja die eerste keer MDMA blijft het beste, moet ik toegeven dat komt nooit meer terug).

OtherShore

Badass junkie
Ik heb in het verleden langdurig en veel MDMA gebruikt (en god weet wat allemaal nog wel meer...) maar het blijft nu nog steeds magisch.
Same here. Toch ben ik er wel van overtuigd dat het langdurig misbruik van MDMA kan leiden tot een permanente afname in gevoeligheid voor MDMA — dat heb ik toch wel van meerdere betrouwbare personen gehoord — maar waar precies de grens ligt (hoeveel en hoe vaak) is me niet duidelijk.

Ik heb trouwens wel altijd last van een ernstige dip na MDMA gebruik die zeker een week aanhoudt…

Paulios076

Newbie
Ik heb prijzen en verkooppunt uit je post verwijderd. Lees de forumregels even goed door, want dit keer krijg je een waarschuwing maar een volgende overtreding van forumregel 1 is een permanente ban.

Verder raad ik je aan ook de zoekfunctie even te gebruiken.
Okee dankjewel voor het advies,
Dat wist ik niet, klinkt logisch haha!

Ben net nieuw.
Ga het proberen te onthouden, en anders eigen schuld. Fijne nuchtere/niet nuchtere dag gewenst!

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Ik heb trouwens wel altijd last van een ernstige dip na MDMA gebruik die zeker een week aanhoudt…
Juist het tegenovergestelde hier. Geen dip, eerder de dagen er na enorm positief gevoel. En ik ben zeker geen heilige en kan met dosering, en dan vooral met MDMA kristallen, flink uitschieten en ook andere middelen die voorbij komen zoals bier, whisky en LSD kunnen er dan bij genomen worden.

Nou heb ik dat met 6-apb iets minder. Heb dan niet zo’n zin in drank, drink een paar biertjes en soms wat LSD maar in lage
dosering. Heb nog vellen microdose tripjes 1cp-LSD van 20 microgram liggen en daar kunnen er dan kan ik elwel er 1 tot 3 van nemen.

Bovenaan