5-meo-dalt hahaha

pammetje82

Bewuste gebruiker
Een maat van mij heeft een berg 5-meo-dalt (N,N-diallyl-5-methoxytryptamine)
Toen hij hiervan een mespuntje op de pijp rookte wist ie ff totaal niet meer wat voor of achter was. Hij zegt dat dit te vergelijken is met 5-meo-dmt.
Ik kan momenteel geen drugs gebruiken om bepaalde redenen maar vind dit wel erg interessant
Vooral omdat 5-meo-dmt al voelt alsof je door een trein geraakt word als je het rookt hahaha

Ff to the point sorry... meer mensen met ervaringen? Is het te vergelijken met 5-meo-dmt? qua effect? qua dosering?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb tot nu toe alleen ervaring met 5-meo-dmt, dit staat wel op de planning binnenkort. Zal het laten weten zodra ik het weet. Van wat ik gehoord heb van andere lijkt het er aardig op.

pammetje82

Bewuste gebruiker
Hoi, ik was zo nieuwschierig dat ik ook een heel klein btje op een blikje heb gerookt... ze kunnen het toch niet testen in de instelling waar ik verblijf.. gewoon voor 1x kon mn nieuwschierigheid niet bedwingen. En idd.. Het is net 5-meo-dmt. en ook wel erg met basecoke crack te vergelijken.
Het is net psychedelische crack. Op moment dat je het uitblaast knal je echt in een keiharde trip die ongeveer 5 a 10 minuten aanhoud. En dit was hooguit 4 mg wat ik rookte. Echt een aanrader dit! Het lijkt verdomd veel op basen kwa effect maar dan psychedelisch. Echt wel geweldig spul.
Maar laat het nu liggen omdat ik in een kliniek zit en eigenlijk wil stoppen met gebruik maar wou dit toch ff proberen. :grin: :grin:

Jovanovic

Belezen gebruiker
Legaal in bepaalde landen, vermoedelijk geproduceerd in een voorlopige legaliteit..
Vraag me af wat de prijs hiervan is en of het haalbaar is het onbekende voor te stellen aan de mensen, het introduceren van research chemicals wordt nauwelijks gedaan heb ik de indruk en is moeizaam en een karwei op zich.
In ieder geval weet ik er zelf heel weinig over/van.. zonde zijn moest dit niet veranderen..

pammetje82

Bewuste gebruiker
het is gewoon bijna overal legaal en makkelijk verkrijgbaar. en de meeste mensen weten weinig over de Rc markt idd. terwijl ik wel het vermoeden heb dat daar echt de toekomst ligt kwa drugsgebruik. En dat je veel geld kunt verdienen momenteel door een webshop op te zetten in NL, aangezien NL heel veel dingen die in engeland zijn verboden, nog niet verboden heeft. moet zeggen dat ik zelf een online-vendor ben in NL, we doen dit samen met een paar man, en we groeien best snel. Het leuke is dat sinds de ketamineachtigen zijn verboden in de UK, wij deze nog wel mogen verkopen in NL omdat ze hier niet illegaal zijn. Dat maakt dat er veel vraag naar is naar bijv methoxetamine en 4-meo-pcp. Dit zijn de meest verkochte middelen op onze webshop binnen nl.

Jovanovic

Belezen gebruiker
Alle designer-drugs zijn sinds vorige week illegaal hier in belgenland.
lang leve de onwetendheid van de politici hier in dit vaginaland.

Bovenaan