5 meo dalt

LimburgseBoerin

Experimenterende gebruiker
Hoi, ben nieuw hier, heb wel al veel ervaring van vroeger met allerlei substanties. Sinds kort bestel ik soms enkele RCs om te onderzoeken.
Ik had enkele maanden geleden een minimale hoeveelheid 5 meo dalt besteld. Ik deed toen een mespuntje op aluminiumfolie en inhaleerde de damp na het te verhitten. Het gaf een vreemde korte rush en ik vond het vooral een heel sexuele drug. Orgasme kwam veel sneller dan normaal en erogene zones waren lekker vatbaar voor prikkelingen.

Ik dacht dus ik ga hier een volledige gram van bestellen en zo kan ik het nog vaker doen in een sexuele setting. Het sex aspect vind ik dan ook eigenlijk het enige interessante aan deze tryptamine.

Nu is mijn vraag : Hoe weet ik nu dat dit echt 5 meo dalt is ? het komt van een gerenomeerde NL vendor. Ik las op Bluelight dat het iets anders kon zijn wat net zoals nitro de zuurstoftoevoer naar de hersenen vermindert. En dat dit dit effect kan veroorzaken. Nitro overigens vind ik absoluut niets aan en het voelt volgens mij anders.

Heeft iemand met deze stof al negatieve lichamelijke bijwerkingen gehad of bad trips of weet je meer over de gevaren?
Dus 5 meo dalt , wat denken jullie erover?

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Ik heb deze rc 1 x besteld, en dit was ook 1 gram.
Ik vond deze rc wel tamelijk prijzig. Maar, omdat ik er zeer positieve reacties over had gelezen, ( later was dit anders) wilde ik deze wel eens researchen.Ik begon met 70 mg.( Ik weeg 76 kg bij 187 cm lengte)
Van dat zgn. geweldige effect kreeg ik 0, 00 mee.
Wat een tegenvaller, deze rc.
Waardeloze trip. Onplezierig.
Ik heb deze rc teruggestuurd naar mijn vendor, en er wat beters voor in de plaats gekregen.
Dus: een vervelende trip.
Ik hoef deze dus niet meer.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nu is mijn vraag : Hoe weet ik nu dat dit echt 5 meo dalt is ? het komt van een gerenomeerde NL vendor. Ik las op Bluelight dat het iets anders kon zijn wat net zoals nitro de zuurstoftoevoer naar de hersenen vermindert.
Je kunt 5-MeO-DALT laten testen bij de testservice.
Je zou ook wat met reagenstestjes kunnen aanmodderen om een idee te krijgen wat het is; maar die reagenstestjes geven je nooit zekerheid, hoogstens een indicatie
Als je een middel hebt ingenomen dan kun je letten op de verhouding tussen dose-effect en de werkingsduur. Dat zijn belangrijke kenmerken van een middel.

LimburgseBoerin

Experimenterende gebruiker
Hier in Belgie is helaas geen testservice.
Het middel is inderdaad prijzig. Maar voor mij is het geschikt voor sex, mijn sexpartners zien er niets van, het werkt heel snel het duurt niet te lang, niet te tripperig, geen emotionele lading dus ideaal voor een snelle anonieme wip. Als het gerookt wordt , oraal heb ik het nog niet geprobeerd.

Heb wel eens 5 meo MIPT ook gerookt op folie en daarna het lepeltje waarmee ik het uit het zakje had geschept afgelikt. Dit was toch echter te veel van het goede het kwam veel later opzetten dan de dalt en nam steeds meer toe , dit was toch veel meer trippy en ik had dat niet verwacht en had daar toen absoluut geen zin in want moest nog vanalles doen. Het duurde ook veel langer dan de dalt. Ik had me er aan mispakt, dacht het snel even te roken voor het neuken en nam aan dat het een soortgelijk effect als de 5meo dalt zou hebben, maar het begon pas te werken toen mijn date al weer weg was . Op een bepaald moment had ik zelfs het gevoel dat ik niet kon ademen, dit was echt een moment van paniek, ik was even bang dat ik zou doodgaan en dan de schaamte daarbij dat mijn familie me zou dood vinden en dan te weten zou komen dat de oorzaak mijn nieuwsgierigheid naar een obscure RC is, echt vreselijke diepe schaamte boven op de angst. Ik ben dan op mijn buik op de grond gaan liggen , heb me op mijn ademhaling geconcentreerd en reports over de 5 meo mipt beginnen lezen om mezelf te kalmeren. Dit hielp en langzaam vloeide de paniek weg heb mijn plannen dan uitgesteld en heb een warme douche genomen ben een serie beginnen kijken om mezelf af te leiden van de trip die gelukkig langzaam wegebde . Dus bij de 5 meo mipt is de setting EN de dose respons curve veel meer van belang en dit is niet iets voor even snel tussen de soep en de patatten te doen, Had toen nog geen 0.001mg weegschaal dus eigen schuld dikke bult.
Bij 5 meo DALT kan ik me wel goed normaal houden.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hier in Belgie is helaas geen testservice.

Je kunt je sample vanuit België wel opsturen naar Energy Control. Dat is helaas niet gratis, maar je krijgt dan wel een volledige testuitslag.

Met een combinatie van verschillende reagenstesten kun je ook een eind komen. Je kunt op de website van The Bunk Police verschillende testkits bestellen die je kunt gebruiken om een idee te krijgen wat er in je zakje zit.

Daarbij moet je wel beseffen dat je nooit volledige zekerheid krijgt over de inhoud. Het is vooral lastig om kleine vervuilingen te herkennen. Dus als er naast de 5-MeO-DALT nog een beetje van een andere stof in zit.
Maar door drie verschillende reagenstesten te combineren kun je wel het verschil zien tussen 5-MeO-DALT en 5-MeO-MiPT, bijvoorbeeld. Het is soms wel lastig om betrouwbare informatie te vinden over welke kleur een nieuwe stof (zoals 5-MeO-DALT) moet krijgen nadat je het hebt bedruppeld met reagens.

Neo-Shulginist

Badass junkie
In Brussel kan het lees ik net, maar ook in Heerlen, dat is dichterbij voor mij.
Bij het Nederlandse testsysteem DIMS zullen ze wel vragen waar je je sample hebt gekocht. Als blijkt dat de sample uit België afkomstig is dan zullen ze het niet testen want de subsidies voor het testsysteem gelden alleen voor Nederland (anders krijgt Nederland ruzie met de regering in België :wink: )

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb een hoeveelheid ervan liggen omdat ik dat een keer bij een bestelling voor weinig geld kon meenemen. 5-MeO-DALT deed bij mij bijna niets, en van wat ik er op internet over lees is dat een veelvoorkomende reactie. Het gaf een zéér mild en weinig voorstellend ‘psychedelisch’ (zou het eigenlijk niet eens zo durven noemen) laagje, en is daarbij van heel korte duur. Dat laatste leek me er juist wel tof aan, als er sprake zou zijn geweest van een duidelijk merkbaar effect.

Ik zou 5-MeO-MiPT zelf nog wel graag eens proberen omdat die heel anders en veel meer (en leuker) aanwezig schijnt te zijn, maar DALT was echt verre van spectaculair. Heb geen hoge dosissen geprobeerd though, omdat ik begreep dat dit bij velen vooral tot een toename van onprettige bodyload zou zorgen.

mikerealyo

Newbie
Nog suggesties voor alternatieve plaatsen? Ik gebruik *modknip: noemen vendors is niet toegestaan* maar sta open voor suggesties.

Laatst bewerkt door een moderator:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Nog suggesties voor alternatieve plaatsen? Ik gebruik *modknip: noemen vendors is niet toegestaan* maar sta open voor suggesties.
Ja hallo hey... ik heb net een uur geleden een ander topic van je moeten aanpassen met een waarschuwing dat het noemen/linken van vendors niet is toegestaan. Ik blijf niet bezig he?! Zie deze ban van 3 dagen maar als motivatie om de forumregels eens goed door te lezen :tonguewink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik probeerde hem nog te helpen, maar dat mocht dus niet baten.

Je zou toch zeggen dat de forumregels wel behoorlijk duidelijk in beeld komen als je een newbie bent. Maar goed, misschien is dat net zoiets als met cookie-meldingen en privacy policies dat mensen dan zoiets hebben van 'ja, ja, zal wel. Wanneer komt nou het gedeelte dat ik de shady diensten kan consumeren?'

Bovenaan