5 meo dmt alleen?

Hector48

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen, zal mezelf even kort voorstellen. Ben een 36j man die onlangs z n spirituele kant ontdekt heeft😁 om een lang verhaal kort te maken, heb ik een dik jaartje geleden onbewust een heel ander inzicht en kijk op het leven gekregen. Onlangs te weten gekomen dat dit wel eens door ketamine kan zijn 😁. Na me verder te verdiepen in over hoe dit eigenlijk tot stand is gekomen en me verder wil ontwikkelingen ben ik uitgekomen bij 5 meo dmt😁 Nu heb ik 100 mg van die heilige goedje, wil het me maar niet lukken dit op mijn eentje te doen. Ik geraak niet verder dan 1 goede diepe trek🤣. Heb dit nu 3 keer geprobeerd maar na de 1ste trek zie ik niet echt meer wat ik doe 😝 Ik wil echt een 'breaktrough' lukken. Iemand tips? Ik voel echt dat het niet veraf is.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Meer in het pijpje doen? Heb je de dosis afgewogen?

Is er echt niemand van je vrienden die wil tripsitten en je het pijpje wil voeren?

Hector48

Ik heb al 2 keer met iemand gezeten en voel gewoon niet de juiste sfeer met iemand die niet begrijpt wat ik eruit wil halen,. Ik wil een perfect in de juiste sfeer en stemming komen. Dus heb ik de 2 kansen maar laten passeren. Weet ongeveer wat ik moet verwachten, is het safe om het op je eentje te doen?

Hector48

Dan zal ik het proberen met een vaper. Zal ff opzoeken wat voor soort zich hiertoe het best tot leent😂
Bedankt voor jullie tijd in ieder geval👍

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dan zal ik het proberen met een vaper. Zal ff opzoeken wat voor soort zich hiertoe het best tot leent😂
Bedankt voor jullie tijd in ieder geval👍

Eentje waar je sowieso temperatuur mee kan instellen. Misschien eens duidelijk maken aan je tripsitter wat je ervan verwacht.

Hector48

Heb ik ook iedere keer goed uitgelegd, wil echt volledig de stemming geraken. En dat lukt mij niet als de tripsitter niet volledig op dezelfde golflengte 🙂
Doe ik het wel ff alleen met een vaper. Met een oilburner lukt het niet om die tweede trek er volledig uit te halen

Hector48

Bedankt allemaal voor
als je nog vragen heb over die bepaalde vape ken je mij altijd een berichtje sturen !
als je voor een vape uiteindelijk ga kijken is dit de hele guide,

Eentje waar je sowieso temperatuur mee kan instellen. Misschien eens duidelijk maken aan je tripsitter wat je ervan verwacht.
Meer in het pijpje doen? Heb je de dosis afgewogen?

Is er echt niemand van je vrienden die wil tripsitten en je het pijpje wil voeren?
Bedankt allemaal voor de tips en toch wel positieve ondersteuning, hier geen enkele negatieve reactie op gehad. Heb
een breakthrough gehad en heb het allemaal verwoord, mijn ervaring in een nieuw onderwerp "5meo dmt heeft mijn leven veranderd" voor de geinteresseerden😜

Bovenaan