5 Meo DMT

J0rrit

Badass junkie
Had hier laatst een leuk topic geplaatst over 5 meo DMT, met een link erbij waar het te bestellen is en de vraag of deze link betrouwbaar was. Nja dat topic was verwijderd omdat 5 meo dmt illegaal is, maar is dat wel zo, weet iemand daar meer van?

Verder gewoon een algemeen 5 meo dmt topic dit.

J0rrit

Badass junkie
Dit topic even wat leven inbrengen dan. Iemand 5 meo dmt al geprobeerd? Gerookt of gesnoven? En ik ben vooral geinteresseerd in de vergelijking met nn-dmt. Ik heb ze allebei geprobeerd en ze verschillen wel degelijk maar ik wil van andere mensen eens wat ervaringen/meningen horen. Het is om te beginnen in ieder geval een stuk goedkoper. Nou, barst los.

underworld

Wijs gebruiker
ik heb 5meo dmt gerookt, maar kan er niet echt een breakthrough op krijgen, meer een ongelovelijke bodyrush en alles in me kamer vervormd en zakt in elkaar. mischien moet ik de dosis wat opschroeven, tot nu toe alleen tot 15 mg gedaan.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
heb wel een keertje 50mg gerookt, ging er vanuit dat t zelfde dosering was als nn-DMT. Beetje dom. Kreeg er vooral erg veel hoofdpijn van, en erg harde bodyrush. Als ik DMT rook heb ik toch echt liever nn-DMT.. maargoed

J0rrit

Badass junkie
Dumpy zei:
heb wel een keertje 50mg gerookt, ging er vanuit dat t zelfde dosering was als nn-DMT. Beetje dom. Kreeg er vooral erg veel hoofdpijn van, en erg harde bodyrush. Als ik DMT rook heb ik toch echt liever nn-DMT.. maargoed

uhm, geen ervaring mee ( nog ), ik heb vorige week zon 12 mg gesnoven denk ik. Vond dat wel echt tering heftig hoor, snap ook niet dat je van 50 !!! :openmouth: mg niet heftig gaat?
Dat je van 15 mg geen breakthrough krijgt snap ik dan wel weer...ik had ook zeker gfeen breakthrough, niet eens in de buurt, maar ik was ( integenstelling tot het roken van nn dmt, ook in kleine doses ) in staat gewoon rond te lopen enz, maar toch was het zeeer zeeer intens.

J0rrit

Badass junkie
Weet iemand hier iets over:

Ik had de vorige keer zon 10 mg ( ietsjes meer denk kzo ) gesnoven en ging toen echt knalle hard. Heb nu eerst 5 mg gesnoven en ik denk nog geen 10 minuutjes lkater weer 4 mg, voelde er bar weinig van in vergelijking met de vorige keer....

Ik voelde deze keer wel echt veel doorkomen, voelde het echt branden in mijn keel, dit betekent neem ik aan dat er weinig opgenomen is in mijn neus??? en oraal is het niet actief.... zou dit de verkalring zijn?

L

Lid 6909

Gast
als je dit neemt in combinatie met harmala, dan kun je het wel oraal nemen toch?

Bovenaan