50 gram

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Half ons herfstbladeren voor 200 euro
Een man die in Roosendaal van een onbekende op straat een portie 'hennep' had gekocht, bleek de eigenaar van een zootje herfstbladeren te zijn geworden. Voor de 50 gram van het bruine spul had hij 200 euro neergeteld.

Dat het om herfstbladeren ging, kwam aan het licht toen de politie hem gisteren op het station van de Brabantse plaats had aangehouden tijdens een drugscontrole. De drugshond was bij hem aangeslagen, niet vanwege de vermeende hennep, maar omdat hij ook een blokje hasj van 1 gram bij zich had.

Vrijuit

De buitenlandse man is waarschijnlijk vrijuit gegaan, zei een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten zondag. Negen andere buitenlandse treinreizigers kregen tijdens de controle wel een proces-verbaal of een bekeuring.

Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... stbla.html

Ik dacht, ik zet het maar hier neer want het is niet spannend genoeg om tussen nieuws en actualiteiten te zetten. Maar wel leuk genoeg voor de stoners onder ons. :smoke:

MÐMA

Experimenterende gebruiker
Belachelijk dat je aangehouden wordt met 1 gram hasj op zak, dat mag toch gewoon of heb ik het nou fout ? en mogen ze je zomaar controleren zonder aanleiding..
scheef beleid hier hoor.

alcoholist

Wijs gebruiker
9 vd 10 agenten zijn TEGENWOORDIG ,sorry voor mijn taalgebruikt:

K***er leiers,kan het niet anders beschrijven.tuurlijk zul je best nog veel goeie agenten hebben,maar hier in hoogvliet,rotterdam..

forget it

Hislordship

Wijs gebruiker
Die gast is achterlijk... je ziet het verschil tussen wiet en blaadjes wel lijkt me.
En dan nog zo dom zijn het te kopen :tearsofjoy:

mattskovic

Wijs gebruiker
verkeerde sub-forum kan een modje deze aub verplaatsten :stoned:

OT: heeft hij die herfstbladeren nu ook terug gekregen ?

cropp

Badass junkie
MÐMA zei:
Belachelijk dat je aangehouden wordt met 1 gram hasj op zak, dat mag toch gewoon of heb ik het nou fout ? en mogen ze je zomaar controleren zonder aanleiding..
scheef beleid hier hoor.
dat begrijp je dus verkeerd, die drugshond blafte op zijn hash, ze hebben zijn zakken leeggeplukt, die vent grijnzend zijn hash teruggegeven en uitgelegt dat ie een behoorlijke miskoop heeft gedaan...

Zazuu.

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
verkeerde sub-forum kan een modje deze aub verplaatsten :stoned:

OT: heeft hij die herfstbladeren nu ook terug gekregen ?

Ik vond het niet echt 'nieuws', maar meer iets om even over te lachen.
Vandaar dat ik hem plaats waar de smokers het meeste voorbij hoppen.

Bovenaan