5htp voor xtc

mdmafreak

Newbie
Hallo,

Ik heb een vraag over de combinatie van xtc en 5htp. (middel dat je serotinevooraad aanvult, serotine raakt op door xtc) Het word soms gebruikt na xtc, dit om je hersenen te helpen herstellen. Maar aangezien ik wekelijks xtc gebruik (ik weet dat het niet goed is) gebruik ik het dus automatisch ook voor mijn xtc gebruik. Is dit schadelijk als ik 5htp neem en de dag erna xtc (of zelfs een aantal uur voor het gebruik)?

Groet,

Fool

Badass junkie
Ja, als je 5htp neemt voordat of terwijl er XTC in je bloed zit zul je veel meer kans hebben op het serotonine-syndroom, een dodelijke situatie die absoluut niet leuk meer is.

Maar ik zou nog eens heel goed nadenken over je gebruik, wekelijks is niet alleen 'niet goed' maar écht superslecht. Je maakt je hersenen goed kapot op een manier waarop 5-htp geen enkele invloed heeft op dit herstel. Van zolang wekelijks gebruiken krijg je later echt gigantische problemen in je stemmingen en concentratievermogen.

mdmafreak

Newbie
Bedankt voor de reactie, het is eindelijk gelukt afgelopen weekend niks te gebruiken, na 4 maanden... Het is niet dat ik me psychisch beter voel maar dat komt misschien nog, het is in me hoofd al genoeg naar de kloten. Bedankt voor de info!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
5-HTP enkele uren na gebruik is een groot risico en moet je absoluut niet doen. Verder kan het bij af en toe XTC gebruik voordelen bieden maar in jouw geval heeft het alleen maar risico's. 5-HTP op zichzelf is ook al een risico omdat je lichaam het sowieso allemaal omzet in serotonine. Het is dus voorzichtig doseren met dat middel want te veel 5-HTP is direct problematisch.

Wekelijks XTC valt niet te herstellen met andere middelen, het enige wat helpt is een poosje niet gebruiken. Ik hoop dat je inmiddels beseft wat de risico's zijn van wekelijks XTC, want je gaat er gegarandeerd last van krijgen. Als je echt helemaal wilt herstellen, kun je daar rustig een half jaar tot een jaar voor uittrekken. 4 maanden wekelijks is vrij destructief, ik raad je dus echt aan om even een flinke periode rustig te blijven (dus ook geen andere drugs!).

Nu kun je het misschien nog omkeren, als je nog een poosje zo doorgaat kun je er zeker van zijn dat je er problemen mee krijgt :(

Fool

Badass junkie
Top, goed bezig!

Het is inderdaad even volhouden, maar hoe langer je wekelijks gebruikt, hoe meer last je er van gaat krijgen. 4 maanden is al een behoorlijke tijd en waarschijnlijk zul je hier de gevolgen al van gaan merken. Beter laat je andere dope ook eventjes liggen, succes met je herstel!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoop dat je 't volhoudt om niet zo vaak meer te gebruiken, 't is hartstikke leuk hoor maar als je 't zo vaak doet maak je jezelf meer stuk dan dat je het er leuker voor jezelf op maakt. Good luck

mdmafreak

Newbie
Zeer motiverend dit! Ben van plan om zomervakantie nog ghb, 2cb en paddos te proberen, mijn vriend waar ik haal weet dat ik het voor een keer wil dus kan er 1 keer aankomen om verslaving te voorkome. Dat ik ook weet wat dat is en na de zomer weer beginnen met sporten! Heb dan wel genoeg 'ervaring' met drugs.

mdmafreak

Newbie
Zo, van de xtc af. Nog wel verschillende andere drugs geprobeert, met goede ervaring. Maar die xtc ben ik wel klaar mee. Eens in de 3 maande houd het leuk, maar te vaak is enkel klappertanden, wazig zijn en kotsen.

Bobsacamano

Badass junkie
Goed om te lezen dat je er ook wat mee gedaan hebt. Drugs is geweldig en ja altijd slecht maar je hebt wel verschil in hoe destructief drugs zijn. Ik gebruik als ik met mijn werk rustiger ben ook best wel vaak wat. Maar ik kijk wel goed na hoe en wat en hoeveel en wanneer kan ik weer.

Echt fijn dat je weer een bericht hebt neergezet.

mdmafreak zei:
Zo, van de xtc af. Nog wel verschillende andere drugs geprobeert, met goede ervaring. Maar die xtc ben ik wel klaar mee. Eens in de 3 maande houd het leuk, maar te vaak is enkel klappertanden, wazig zijn en kotsen.

Bovenaan