• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5X SALVIA VAAGSTE ERVARING OOIT GEHAD

ganjaweed

Newbie
Drug: Weet niet hoeveel maar pijpje met 5x salvia
Lichaamsgewicht: 51kg
Gemoedstoestand: Niet super veel zin om te nemen en beetje onzeker

14:30
Ik had het pijpje in me handen met daar in de salvia ik was een beetje onzeker maar toch nam ik het en me broertje zat er naast als sitter

14:32
dit was het moment dat het ongeveer begon. ik lag op bed en toen sloeg het echt in me bed leek heel hard naar links te gaan en me kamer leek opeens veeeeeeel groter ik was heel duizelig en was volkomen weg ik hoorde allemaal stemmen in me hoofd wat ik best wel irritant vond en opeens was het pijpje dat ik vast had veranderd in een douchekop en zat ik in een badkamer met een heks ik wist ook echt niet meer waar ik was opeens kwam ik weer beetje bij maar toen leek het pijpje dat ik had op afval dus ik gooi het weg daarna moest ik naar de wc dus ging ff naar de wc en toen bij het handenwassen keek ik in de spiegel en het begon donker te worden en ik hoorde muziek:

IN DE GLORIAAAA
IN DE GLORIAAA
HIEPERDEPIEPHOERA
HIEPERDEPIEPHOERA

het klonk echt als groep 3 toen klopte me broertje op wc deur waarom het zolang duurt dus ik legde het hem uit en toen moest ik ff wennen aan het idee dat het huis waar ik zat gewoon mijn huis was want me broertje leek gewoon een vriend van me te zijn en het huis van een vriend echt heeeel vaag maar toen begon ik weer nuchter te worden heb trouwens nog wel een mellow gevoel ik weetniet hoelang dat blijft

SUPER MOOIE ERVARING

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Salvia ervaringen schijnen, als ze werken, vrij heftig te zijn. :) Dit is daar maar weer eens een voorbeeld van.

Wat ik niet snap, waarom neem je het nog als je eigenlijk al geen zin hebt om het te doen ? Met een verkeerde mindset kan een trip ook heel anders uitdraaien. En was het misschien een slechte ervaring geweest.

ganjaweed

Newbie
Sublimo zei:
Salvia ervaringen schijnen, als ze werken, vrij heftig te zijn. :) Dit is daar maar weer eens een voorbeeld van.

Wat ik niet snap, waarom neem je het nog als je eigenlijk al geen zin hebt om het te doen ? Met een verkeerde mindset kan een trip ook heel anders uitdraaien. En was het misschien een slechte ervaring geweest.
ja maar ik las ooit een trip report waar iemand ook zei: ren nooit weg van je angsten daarmee maak je ze groter :P en het was omdat ik belofte had gedaan met broertje dus daarom moest ik als eerst

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
ganjaweed zei:
Sublimo zei:

ja maar ik las ooit een trip report waar iemand ook zei: ren nooit weg van je angsten daarmee maak je ze groter :P en het was omdat ik belofte had gedaan met broertje dus daarom moest ik als eerst

Je moet in zekere maten ook leren om je over je eigen angsten heen te zetten. Dat klopt. Maar salvia is wel iets waar je voorzichtig mee moet zijn. :) Als het gewoon het normale "angst" gevoel is, is het geen probleem. Dat is gezond, ik had dat ook wel toen ik vroeger met een nieuwe drug begon.

Hoe oud ben jij ? En je broertje ?

ganjaweed

Newbie
Sublimo zei:
ganjaweed zei:
Sublimo zei:

Je moet in zekere maten ook leren om je over je eigen angsten heen te zetten. Dat klopt. Maar salvia is wel iets waar je voorzichtig mee moet zijn. :) Als het gewoon het normale "angst" gevoel is, is het geen probleem. Dat is gezond, ik had dat ook wel toen ik vroeger met een nieuwe drug begon.

Hoe oud ben jij ? En je broertje ?
ik 16 me broertje 15 en ik doe bijna nooit dinge met drugs hoor ik leef gezond :P en het was een normale angst beetje nerveus :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
ganjaweed zei:
ik 16 me broertje 15 en ik doe bijna nooit dinge met drugs hoor ik leef gezond :P

Haha. :) Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik je toch wat jong vindt voor een salvia ervaring. :P Heb je al andere ervaringen met drugs ?

ganjaweed

Newbie
Sublimo zei:
ganjaweed zei:
ik 16 me broertje 15 en ik doe bijna nooit dinge met drugs hoor ik leef gezond :P

Haha. :) Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik je toch wat jong vindt voor een salvia ervaring. :P Heb je al andere ervaringen met drugs ?
deed vroeger veel wiet echt heel veel ben er nu ontzettend mee geminderd want begon licht verslaafd te raken. zelf ook andere dingen gedaan en was al beetje ervaren met salvia had eerst gewoon salvia geen extract dat je al het dizzy gevoel kreeg heb verder ook niks echt gedaan zelfs niet met alchohol want daar vallen zoveel doden mee ik ben ooit 1 keer dronken geweest en dat hoeft even niet meer :wink:

edit: morgen heb ik wel me truffels maar kan ze niet in de koelkast bewaren heb je enig idee waar wel? dat ze wel goed blijven

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
ganjaweed zei:
Sublimo zei:
Hoelang wil je de truffels bewaren ?
weet niet hoelang is mogelijk uit de koelkast?

Geen idee eigenlijk. De datum op de achterkant van het doosje geldt als je ze koel bewaart. Het koel bewaren is echt een must. Het is veel te warm nu om ze gewoon op je kamer te laten liggen.

Kun je ze niet gewoon halen op de dag dat je gaat trippen ?

ganjaweed

Newbie
Sublimo zei:
ganjaweed zei:
Sublimo zei:
Hoelang wil je de truffels bewaren ?
weet niet hoelang is mogelijk uit de koelkast?

Geen idee eigenlijk. De datum op de achterkant van het doosje geldt als je ze koel bewaart. Het koel bewaren is echt een must. Het is veel te warm nu om ze gewoon op je kamer te laten liggen.

Kun je ze niet gewoon halen op de dag dat je gaat trippen ?
ik wou eigelijk morge doen maar ik kan ook dat een vriend van me ze even bewaard die trippen haat dus die eet ze niet zelf op:P maar voor truffels ben ik echt niet bang kijk er erg naar uit ik heb mexicana A gekocht 20 gram 10 gram per persoon daarna gaan we als we ze hebben ingenomen even aan de waterpijp tot het in werking gaat ik ben er op voorbereid dat je misselijk kan worde ik sla morgen ook het ontbijt over zodat ik kan beginnen als de post er is! ik had ze besteld op internet namelijk

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Hoelang wil je ze bij die vriend in bewaring geven ? Of weet je nu zeker dat je het morgen gaat doen ?

Ik zou jezelf toch goed inlezen voordat je met truffels begint. Je bent sowieso nog redelijk jong, nu zegt een leeftijd weinig over wie jij bent en wat je wel en niet kan. Maar toch raad ik je aan om voorzichtig te zijn. Ik weet dat het geen zin heeft om het je af te raden, dus dat doe ik ook niet. :)

Er staat hier op deze site genoeg duidelijke en heldere informatie. Lees het fatsoenlijk en weet waar je aan begint. Een truffeltrip kan ook zeer chaotisch zijn, vergis je daar niet. Het is niet omdat je het in de smartschop kunt krijgen en legaal is, je er niet mee moet oppassen.

Maar goed, ik zal stoppen met mijn preek. :) Je hebt een geweldige ervaring gehad met salvia, het zal wel goed komen. :wink:

Ik zou zeggen veel plezier morgen en post een tripreportje als je trip gedaan is. :)

ganjaweed

Newbie
Sublimo zei:
Hoelang wil je ze bij die vriend in bewaring geven ? Of weet je nu zeker dat je het morgen gaat doen ?

Ik zou jezelf toch goed inlezen voordat je met truffels begint. Je bent sowieso nog redelijk jong, nu zegt een leeftijd weinig over wie jij bent en wat je wel en niet kan. Maar toch raad ik je aan om voorzichtig te zijn. Ik weet dat het geen zin heeft om het je af te raden, dus dat doe ik ook niet. :)

Er staat hier op deze site genoeg duidelijke en heldere informatie. Lees het fatsoenlijk en weet waar je aan begint. Een truffeltrip kan ook zeer chaotisch zijn, vergis je daar niet. Het is niet omdat je het in de smartschop kunt krijgen en legaal is, je er niet mee moet oppassen.

Maar goed, ik zal stoppen met mijn preek. :) Je hebt een geweldige ervaring gehad met salvia, het zal wel goed komen. :wink:

Ik zou zeggen veel plezier morgen en post een tripreportje als je trip gedaan is. :)
Ik doe de hele dag niks anders dan lezen over alle soorten drugs de bijwerkingen en gevaren en ik weet dat truffels chaotisch kunnen zijn en de gevaren ik moet nog wel een sitter zoeken anders weiger ik al kost het me truffels ik wil geen risico's nemen ik heb al bijna een half jaar geleze overal op internet wat de gevaren zijn en hoe je het moet gebruiken dat er misselijkheid komt en dat je een lege maag moet hebben. Ik weet waar ik aan begin ik doe nooit zomaar drugs zonder er maar iets van te weten zoals mijn vrienden die aan de speed zitten, dat hoef ik nooit te doen ik ken mensen vrienden van me oudere broer (34 jaar) die psychotisch door die shit zijn geworden vanwege het afkicken ermee en hallucineerde dat er beeste onder z'n huid zaten dus allemaal op gekrabte plekken

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Truffels kun je buiten de koelkast 3 dagen bewaren (zo is mij laats verteld in de shop)
Goed dat je je eerst inleest over drugs. Alhoewel ik het vreemd vindt dat je zomaar salvia doet, en alleen wilt truffelen met een sitter erbij. Je report had wel iets gedetaileerder gemogen :wink:
Ach voor jouw leeftijd ben je een prima gebruiker :tearsofjoy:

profound

Experimenterende gebruiker
Wow, leek me wel een heftige ervaring, ben je trouwens wel zeker dat het 5x maal was, aan je report te lezen vermoed ik toch zeker 10x ofzo?

ganjaweed

Newbie
profound zei:
Wow, leek me wel een heftige ervaring, ben je trouwens wel zeker dat het 5x maal was, aan je report te lezen vermoed ik toch zeker 10x ofzo?
vanwege me gewicht en lengte denk ik voelde ik het erg snel en het was 100% 5x 0,3 t/m 0,5 gram daar zat de dosis tussen en ja ik ging echt zover. Reactie verschild per persoon :P

Bovenaan