Potdimme je bent me weer voor. Anyway. Luister naar @ljuvEhhhhhh dosering is wel afhankelijk van het soort 6APB!!! Hcl of succinate, de laatste kun je rustig wat meer van pakken (volgens mij is 130 een prima dosering voor de eerste keer). Maar volgens mij is 130 dan wel weer pittig veel voor hcl... Ik heb het zelf ook niet geprobeerd nog, maar er zijn zeker wel wat informatieve topics over dosering zoals deze: https://drugsforum.nl/threads/6-apb-dosering.65906/
Hier wat meer ervaringdeskundigen ook haha, die het inderdaad veel vergelijken met MDMA (die wel wat langer werkt). Alvast veel plezier ermee!
Mijn eerste keer 6-apb was ook 130mg in één keer. Vond ik een prima dosis, was daarentegen wel thuis en ken mijn eigen lichaam goed.Helo iedereen
Ik heb een pilletje met 130mg 6-APB. Heeft iemand ervaring met dat soort hoge doses?
Ik ben bekend met Veel drugs waaronder (natuurlijk) xtc. Is het vergelijkbaar?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee in welke vorm de 6-APB is. Miss maar ff laten testen?Ehhhhhh dosering is wel afhankelijk van het soort 6APB!!! Hcl of succinate, de laatste kun je rustig wat meer van pakken (volgens mij is 130 een prima dosering voor de eerste keer). Maar volgens mij is 130 dan wel weer pittig veel voor hcl... Ik heb het zelf ook niet geprobeerd nog, maar er zijn zeker wel wat informatieve topics over dosering zoals deze: https://drugsforum.nl/threads/6-apb-dosering.65906/
Hier wat meer ervaringdeskundigen ook haha, die het inderdaad veel vergelijken met MDMA (die wel wat langer werkt). Alvast veel plezier ermee!
Ja testen sowieso wel een goed idee! En/of je dealer vragen. En als die allebei t antwoord niet hebben, heb je hier wellicht wat aan https://drugsforum.nl/threads/6-apb-hcl-en-succinate-variant-onderscheiden.61184/Ik heb eerlijk gezegd geen idee in welke vorm de 6-APB is. Miss maar ff laten testen?
Ik denk dat ik het maar ga laten testen, het is trouwens toch in pil form. Maar ja zelfs al moet die hele pil weg, weet ik tenminste wat er precies in zit voor de volgende keer! Was toch maar €2Ja testen sowieso wel een goed idee! En/of je dealer vragen. En als die allebei t antwoord niet hebben, heb je hier wellicht wat aan https://drugsforum.nl/threads/6-apb-hcl-en-succinate-variant-onderscheiden.61184/
Klinkt als een prima idee, ik heb verder ook gelezen dat 6-APB slomer opkomt dan bijv MDMA.ik heb zelf geen ervaring met 6-apb,
maar het is volgensmij wat ik weet erg vergelijk baar met xtc alleen een stukkie langer
ik zou niet dat pilletje in 1x nemen in iedegeval zeker niet als je nog geen ervaring met het middel heb vanaf 120 is het een HEAVY dosis
en vanaf 90 een STRONG
60-90 een normale dus zal voor 70 gaan en zelf opwaarderen
Jaaaa en je weet zeker dat er niets geks inzit, dus testen is eigenlijk altijd wel goed (zeg ik hier wel heel scheinheilig, heur). Beiden varianten komen in pilvorm dus zegt ook niet zoveel.Ik denk dat ik het maar ga laten testen, het is trouwens toch in pil form. Maar ja zelfs al moet die hele pil weg, weet ik tenminste wat er precies in zit voor de volgende keer! Was toch maar €2
Nou ja in ieder geval bedankt, ga nu meteen ff afspraak maken voor testJaaaa en je weet zeker dat er niets geks inzit, dus testen is eigenlijk altijd wel goed (zeg ik hier wel heel scheinheilig, heur). Beiden varianten komen in pilvorm dus zegt ook niet zoveel.
Dat is het allerslimst natuurlijk.Ik heb eerlijk gezegd geen idee in welke vorm de 6-APB is. Miss maar ff laten testen?
Zeker zelfs meer maar dan wel met tijd er tussen, ik kreeg meer visuals en ging waziger zien en ik stond lekker strak. 130mg ineen keer kan wel hevig zijn voor beginners, je kunt de helft pakken en dan na een halfuur de andere helft.Helo iedereen
Ik heb een pilletje met 130mg 6-APB. Heeft iemand ervaring met dat soort hoge doses?
Ik ben bekend met Veel drugs waaronder (natuurlijk) xtc. Is het vergelijkbaar?
Klinkt goed!Zeker zelfs meer maar dan wel met tijd er tussen, ik kreeg meer visuals en ging waziger zien en ik stond lekker strak. 130mg ineen keer kan wel hevig zijn voor beginners, je kunt de helft pakken en dan na een halfuur de andere helft.