6-APB, bijnemen XTC?

Hoi, ik ga binnenkort naar Verknipt Kingsday Festival. ik ben van plan daar 170 mg 6-apb te doen. Alleen het duurt 11 uur lang, kan ik hierbij dan XTC bijnemen? (kwartje/halfje)
Ik hoor het graag!

(Leeftijd 19, gewicht 86 kilo, lengte 190)

• Like
Waarderingen: ljuv

FerdFatoehaus

Badass junkie
Zou dat niet doen. De kater wordt erger doordat de neurotoxiciteit toeneemt. En de middelen werken grotendeels hetzelfde waardoor je met het bijnemen van XTC het gewenste effect niet gaat bereiken. Je wordt er hoogstens vager en strakker van.

Met een goede dosis 6-APB ben ik prima 8-10 uur onder de pannen. Zou in de loop van het feest je 6-apb nemen, dan zit je wel goed.

Rtby

Experimenterende gebruiker
Ik ben het enerzijds helemaal eens met de slechte gevolgen voor je lichaam en koppie door deze 2 middelen te combineren. Toch moet ik ook beamen mezelf hier wel eens schuldig aan te hebben gemaakt met groot plezier ten gevolge. Was een 6APB dosis van 125mg waarbij ik na een uurtje of 5 kreeg ik toch de bijneem neiging kreeg. Maatje had hetzelfde. Feest duurde nog 3 of 4 uur en toch de stoute schoenen aangetrokken. Gevolg was een enorm warme rush eroverheen :grin: Het vage viel best lang wel mee, misschien aan het einde wel en de trein terug nog steeds wel aardig wappie..

Was misschien niet slim, maar wel een leuke ervaring! Dus: Eigenlijk niet doen, maar mocht je het doen, doe een voorzichtige dosering x erachteraan. Het komt harder aan.

Kwak

Bewuste gebruiker
Wat is een kwartje/halfje?

Lees even in over 6 apb. Bij de de meeste duurt de opkomst vrij lang (1,5 uur).
Weet je ook welke zouten je van 6 apb hebt? Bij het ene zout moet je lager doseren dan de ander.
Veel plezier...

Bovenaan