6-APB illegaal?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Wou weer eens een keer 6apb bestellen, maar nergens in voorraad? Is dit goedje naar lijst 1 verplaatst? Of heb ik gewoon net pech met vendors?

En als die illegaal is geworden iemand misschien nog een leuk alternatief? Iets wat er op lijkt?

Fool

Badass junkie
6-APB is nog legaal in Nederland, je hebt gewoon pech met je vendoren. :wink:

Alternatieven zijn in ieder geval 5-APB, 5-APDB, 6-APDB, 5-MAPB, 6-MAPB, MDAI. methylone(ßk-MDMA), 4-FA in mindere mate en een aantal nog lastiger verkrijgbare stoffen. :P

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Hmm dan maar is verder zoeken, want dit stofje is toch echt wel heel leuk :P.

En bedankt voor de alternatieven, was methylone sowieso al een keer van plan te proberen.

Bobsacamano

Badass junkie
Bij 2 vendoren van me nog steeds te krijgen.

benniesmitters zei:
Hmm dan maar is verder zoeken, want dit stofje is toch echt wel heel leuk :P.

En bedankt voor de alternatieven, was methylone sowieso al een keer van plan te proberen.

Bobsacamano

Badass junkie
zie goed te doen. dat soort dingen meteen per kilo bestellen binnen niet afzienbare tijd wordt er toch weer van alles illegaal.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
bobsacamano zei:
zie goed te doen. dat soort dingen meteen per kilo bestellen binnen niet afzienbare tijd wordt er toch weer van alles illegaal.

Het is al 4 jaar legaal dus zal nog wel even kunnen toch, net als 4 fmp. En weet niet hoelang dat spul houdbaar blijft en hoe snel de potentie achteruit gaat.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is nog legaal inderdaad. Er worden wel een aantal nieuwe stoffen op Lijst 1 toegevoegd, wanneer is nog niet duidelijk maar 4-FMP en 6-APB staan hier nog niet bij en zullen dus voorlopig nog legaal blijven. Methoxetamine zal wel worden toegevoegd helaas :(

Bobsacamano

Badass junkie
Ja ik heb net een gram gekocht nog

SmartieAndMe zei:
Het is nog legaal inderdaad. Er worden wel een aantal nieuwe stoffen op Lijst 1 toegevoegd, wanneer is nog niet duidelijk maar 4-FMP en 6-APB staan hier nog niet bij en zullen dus voorlopig nog legaal blijven. Methoxetamine zal wel worden toegevoegd helaas :(

Bovenaan