6-APB op nuchtere maag hoger effect?

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Blijf een voorstander van poeder. Zou toch aanraden om dat een keer te proberen ipv pellets gezien jouw matige ervaringen.
Ja heb daar 2 gram van liggen maar huiverig want nog niet getest en dosering vind ik dan tricky ook, gezien ik uit ging van dosering van de pellets en als ik het hier zo lees durf ik niet gelijk een zelfde dosering van poeder te doen omdat ik bang ben dat die pellets stuk minder inhoud bevatten dan vermeld.

merk wel dat die gele pellets met de bruine spikkels veel potenter aan voelde dan die roze . Waar witte spikkels in zitten. Misschien toch minder potente 6apb? Welllicht is het witte poeder een andere zoutvorm? @Neo-Shulginist kan het zijn dat dat misschien het fumaraat is?

Neo-Shulginist

Badass junkie
merk wel dat die gele pellets met de bruine spikkels veel potenter aan voelde dan die roze . Waar witte spikkels in zitten. Misschien toch minder potente 6apb? Welllicht is het witte poeder een andere zoutvorm? @Neo-Shulginist kan het zijn dat dat misschien het fumaraat is?
Kan, maar het is ook best moeilijk om pillen accuraat gedoseerd te persen dus ik zou er eerder aan denken dat de geadverteerde hoeveelheid niet helemaal klopt.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Dat is nog wel eens een topic waard:
Hoe voorkom je misselijkheid en tips bij misselijkheid tijdens 6-apb gebruik

Of niet? Ik zie het vaak voorbij komen
Ja hier vaak zat gelezen en dat advies opgevolgd. Als ik teveel mdma neem (wat wel eens gecombineerd is met deze) dan moet ik uiteindelijk wel kotsen maar volgens mij wil je lichaam dan gewoon er voor zorgen dat een overvloed aan die zooi er gewoon uit is

Bovenaan