Hoi
@Djordy63 6-APB is zeker een zeer lekker en fijn stofje en voor mij persoonlijk de beste stim rc op de markt.
Mijn eerste kennismaking met 6-APB, was de HCI variant, had toen ook al maanden geen MDMA/XTC meer genomen en 4-FA was ook al enige tijd geleden (door de ban).
Dus nam ik toen 100mg HCI oraal en dat was echt een heel vette en stabiele rush, indd qua rc's, diegene die het dichtst aanleunt tegen MDMA. Maar ik vond het zelfs zaliger, de continuïteit vd rush, de lekkere empathische energy, ontzettend veel zin in dansen, über vrolijk, ja de euforie was nog bij geen enkele andere RC (ook later bij 4-fma) zo aanwezig. Ook duidelijke visuals en zintuiglijke veranderingen, reukzin, smaakzin, lopen wat door elkaar. En ja grote kijkers zijn bij mij steeds en lang aanwezig.
Ik ben een van diegene, die hier echt heel lang op gaat en van geniet. Tot 12u echt nog duidelijke effecten, vrolijk, best remloos en geen gêne, light-medim visuals (alles draait n golft nog duidelijk). En die eerste keer n nog keren erna, duidelijk verwijde pupillen tot wel 15u na inname.
Dus de totale rush ervaar ik gewoon lang, ook omdat ik de come-up - piek - comedown - afterglow/effects, meer als een zalig samenhangend geheel ervaarde. Ik geniet al snel bij de come-up tem de comedown en after-effects, die ik meer als afterglow ervaarde.
Ook later met de succinate variant, waar ik eerst 150mg als dosis nam, genoot ik best een evenwaardige rush, evenwaardige effecten en beleving, het constante en stabiele v eerder bleef, net als de lange werkingsduur, ja het stofje had/heeft iets waar je op kan rekenen.
Later heb ik ook dosissen gedaan van 180 en 200mg. Mede doordat ik het, kunt het wel raden, net te vaak achtereen nam.
Eerste x 180mg was best onaangename ervaring, omdat ik enorme bijwerkingen ervaarde, waaronder enorm trillend zicht n een eerder beangstigend gevoel, ik kon niks meer lezen of typen of met heel veel moeite, maar genoot er dus totaal niet zo van, als voorheen. Dat trillend zicht, weinig pret, bleef zo tot de piek voorbij was, daarna terug pak geruster, opgelucht n automatisch chiller en algemeen fijn gevoel.
Eerstvolgende keer dan terug naar 150mg overgeschakeld. Idem lekkere stabiele rush van weleer, maar wel geen giga pupillen meer tor 15u, eerder tot 12u.
Maar na tijdje, ik had 100mg capsules, nam ik er zo'n 2 ineens, dus 200mg, moest echt wel, who cares gevoel gehad bb, wetende da 180 hele tijd ni leuk was. Maar daar is ondertussen ook maaaanden over gegaan tussen eerste x en nu met die 200mg en oftewel is de potentie ondertussen zo gedaald oftewel mijn tolerantie.
Want ik had gewoon lekkere vette stabiele rush, wel duidelijk sterkere visuals echt lichtjes richting LSD (in lagere dosis), maar alles bewoog, golfde, liep door elkaar, kleuren waren heel intens, dan weer vager, tv kijken was hilarisch, koppen nzo zaten verkeerd ineen nzo. En ja een licht merkbaar trillend zicht, was aanwezig, maar ervaarde dit nu niet storend, het geheel, was gewoon meer trippy, nog meer reuk, smaak en visuals die door elkaar liepen en ook enorm opgaan in de muziek.
Dus ja kzou zeggen kies maar 😜 Het spijtige is, dat je de rush van de HCI niet kunt ervaren.
Als 1ste x zou ik ook ni boven de 150 gaan wbt 6apb succinate. Hopelijk heb je goeie stuff v goeie batch.
En dan mensen hier mr 4u op gaan, das wel heel sneu😆