6 jaar verslaafd aan drank en cocaïne

Daantje96

Newbie
Hallo, mijn naam is Daan ik ben 24 jaar oud en ik kom uit Limburg.
Vanaf Mijn 18de ben ik begonnen met het gebruiken van drugs wiet mdma op festivals en feesten. Al snel kwam er cocaïne op mijn pad en samen met alcohol ging er een wereld voor mij open. Ik voelde me de king met opstap gaan en ik ben helaas verslaafd geraakt ik drink en gebruik cocaïne iedere dag. Inmiddels is het al 2 keer misgegaan en ben ik in het ziekenhuis beland met een overdosis. Ik wil dit leven niet meer en wil heel graag geholpen worden. Ik ben sinds maandag vrij uit een psychiatrische inrichting waar ik 10 dagen heb gezeten omdat ik in een drugs psychose geraakt ben en tijdens die psychose suïcide heb geprobeerd te plegen met nog meer middelen door elkaar te gebruiken. In het ziekenhuis kreeg ik het middel tranxéne en In het begin werkte dit middel super tegen mijn zucht en spanningen maar helaas is dit niet meer het geval. Ik kreeg 20 mg 4 maal daags voorgeschreven en de werkingsduur werd maar steeds korter. Inmiddels moet ik ze iedere 3 uur slikken anders worden mijn spanningen zo hoog dat het niet vol te houden is. Mijn bloeddruk en hartslag schieten ineens de lucht in als een speer. Ik heb een intake gehad bij een kliniek waar ik morgen terecht zou kunnen maar het CZ wilt het niet betalen en heeft mij doorgestuurd naar het Vincent Van Gogh waar ik zeker nog 1 maand moet wachten voor alleen al het intake gesprek. Ik zit met mijn handen in het haar en heb alle klinieken van Nederland gebeld voor hulp maar de meeste zeggen geen contracten te hebben met het CZ. Of een eigen bijdrage van 1000 euro of meer helaas ben ik maar een verzorgende die momenteel door mijn problemen thuis zit en kan ik dit niet zomaar ophoesten. Hebben hier meerdere mensen last van gehad of hebben mensen tips zodat ik sneller geholpen kan worden want ik wil echt heel graag mijn eigen leven weer terug en alle instanties werken me tegen.
Ik hoop op spoedige reacties.
Vriendelijke groet,
Daan

Bovenaan