6-MAPB: iemand ervaring?

Nickje

Belezen gebruiker
Ik ben op zoek naar ervaringsinfo over 6-MAPB (voor de duidelijkheid: dus niet 5-MAPB of 6-APB). Er is weinig over te vinden maar dat wat ik vindt beschrijft het als een iets stimulerender versie van 5-MAPB, waarmee het in theorie nog dichter bij MDMA zou komen qua effecten. In een lijvig maar heel interessant onderzoek (voor de liefhebbers) wordt het als een minder cardiotoxisch alternatief voor MDMA benoemd (vanuit therapeutisch perspectief). Het is ook moeilijk te krijgen kennelijk. Is misschien in potentie de meest aantrekkelijke van de serie 5-(M)APB/6-(M)APB. Link naar onderzoek: https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/0269881120920420 , sowieso wel interessant, veel verschillende alternatieven voor MDMA worden besproken. Ik citeer even een relevant stukje voor als het hele rapport een beetje teveel van het goede is :) :
"All benzofurans are also agonists at 5-HT receptors, a property they share with MDMA and MDA (...). There are some qualitative differences in the subjective effects among the benzofurans: 5-APB and 6-APB are very powerful entactogens akin to MDMA, with the noteworthy differences of being less stimulating, and possibly mildly psychedelic at very high doses. 5-MAPB and 6-MAPB do not seem to be as psychedelic, with 5-MAPB being purely entactogentic and 6-MAPB being slightly more stimulating than the latter. 6-MAPB also shows less cardiotoxic potential than MDMA (...), which could make it a useful tool in therapeutic applications where some stimulating effects are desired but where the patients involved are at greater risk of heart disease. All benzofurans share the common property that their effects last about twice as long as those of MDMA, eliminating the need to administer a second dose during prolonged therapy sessions as is usually done with MDMA". Ik ben benieuwd of iemand hier al 6-MAPB heeft geprobeerd...

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
Dito interesse, vind 6-APB al heerlijk spul met dikke stabiele rush met veel MDMA effecten n minder dat speedy zoals 4-FA. 4-FMA zit dan weer sua effecten tussen 4-FA en 6-APB. Zou 6-MAPB hier beter doen tov 6-APB, zeer benieuwd. Bij mijn gebruikelijke vendors, toch 2 grote, alvast niet in de shop. Doeme da ge geen vendors moogt doorgeven😝

Nihilist88

Badass junkie
Zoekwerk levert *modknip: het noemen van prijzen is niet toegestaan op dit forum aub even op letten in het vervolg*

Laatst bewerkt door een moderator:

Buu

Wijs gebruiker
Dito interesse, vind 6-APB al heerlijk spul met dikke stabiele rush met veel MDMA effecten n minder dat speedy zoals 4-FA. 4-FMA zit dan weer sua effecten tussen 4-FA en 6-APB. Zou 6-MAPB hier beter doen tov 6-APB, zeer benieuwd. Bij mijn gebruikelijke vendors, toch 2 grote, alvast niet in de shop. Doeme da ge geen vendors moogt doorgeven😝
4-FA vind ik de beste stim ooit. 6-APB vind ik heel anders tbh, maar ik snap wel wat je ermee bedoelt.

5-MAPB is vrijwel identiek aan MDMA alleen iets minder euforie. Dus een combo van 6-APB en 5-MAPB zou goed zijn. 5-APB is tegenover 6-APB iets meer speedy geloof ik. Dus als 6-MAPB dezelfde duratie/effecten heeft als 5-MAPB, maar dan de speedyness van 5-APB tegenover 6-APB is het eigenlijk gewoon exact MDMA.

Maar of het zo werkt weet ik niet lol.

Bovenaan