6APB dosis voor eerste keer?

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Goedenacht DF 😁
Ik heb recent 6APB gekocht en wil het tijdens Ground Zero Festival gebruiken. Wat is een goede start dosis?
Heb ruim ervaring met MDMA (laatste keer 8 weken terug) moet met M altijd redelijk hoog doseren voor gewenst effect (2mg p kg)
Tevens een beste tolerantie voor Cathinonen weet niet of dat nog uitmaakt. Omdat ik M zo hoog moet doseren zat ik voor de 6APB te denken aan een start dosis van 200mg en miss 4 uur later nog eens 100mg bij doseren. Hoor graag jullie ervaringen en dosissen met dit spul👍

EDIT: ik ben een man van 191cm en 89kg btw.
Heb in dezelfde bestelling 3blotters 150mcg 1P-LSD besteld, is 150mcg een goede beginners dosis of beter halve zegel doen? Wel ervaring met paddos en 2C-B

Laatst bewerkt:

RhythmoftheNight

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste ervaring met 6 APB was in juni. Voor mij persoonlijk de beste festival drug, top spul. Veel stabielere trip dan dan MDMA en werkt een stuk langer. Je maakt ook alles bewust mee waar ik mezelf met MDMA een beetje verlies. Ik had 160 mg verdeeld over 2 capsules van ieder 80 MG. 15:00 uur voor de security ingenomen en zeker tot eind (23:00) lekker gegaan. Herdoseren zou ik niet doen gezien de lange werking en na effecten, veel mensen onderschatten dit (plafonddienst gegarandeerd). Wat ik hier op het forum lees is dat meeste tussen 150/180 doseren. Gaat dan wel om de succinaat versie van 6APB, maar dat is tegenwoordig standaard.

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Thanks voor je reactie. Ik had weer eens geen geduld en afgelopen zaterdag 200mg 6apb gedaan. Ging echt als een raket voor uren lang. 200mg thuis was prima te doen maar voor een festival net te heavy. In die setting ga ik denk ik rond de 160mg doen. Kijken hoe dat is

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Have fun! Ik ga zaterdag naar Ground Zero en daar aan de 6APB. Hou normaal altijd minstens 8 weken tussen gebruik maar 1x moet wel kunnen🙈

Laatst bewerkt:

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Zaterdag Wooferland. 180mg en neem een redose mee van 65mg. Ook met de eerste 180 is plafonddienst al aan de orde.
Had op Mystic Garden 180 en na 4 uur 65 gedaan, dat leverde een licht trippy randje op. Heel nice! Niet helemaal waus en vaag maar net genoeg om het even licht aan te tikken zonder afgezonderd te zijn van je gezelschap.

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Ik kreeg van 200mg merkbare visuals die beste met die van 2C-B te vergelijken waren. Ik was wel al een nacht wakker op 4mmc voor Ik die 6APB nam. Dat heeft zeker invloed gehad daarop

EDIT Harm Reduction:
Wees niet zoals ik en combineer niet 2 stims met elkaar, dit geeft oa een extra opdonder voor je hart en maak je de risico's vele malen groter mee. Ik doe dit normaal nooit en weet dat het een domme actie was.

Laatst bewerkt:

RhythmoftheNight

Ik kreeg van 200mg merkbare visuals die beste met die van 2C-B te vergelijken waren. Ik was wel al een nacht wakker op 4mmc voor Ik die 6APB nam. Dat heeft zeker invloed gehad daarop

EDIT Harm Reduction:
Wees niet zoals ik en combineer niet 2 stims met elkaar, dit geeft oa een extra opdonder voor je hart en maak je de risico's vele malen groter mee. Ik doe dit normaal nooit en weet dat het een domme actie was.
Misschien inderdaad de moeheid dat je eerder visuals ziet. Vorige festival had ik 160 MG vond eigenlijk wel prima zo. Zondag op Mysteryland 170 mg.

RhythmoftheNight

Voor zaterdag gepland (ook op Mysteryland): 190 mg (succinaat), mogelijk met booster van 40 mg na twee uur.
Waar ik met bijna alles aan de lage kant doseer, wil ik bij 6-apb toch wat meer hebben: 190 is dan een relaxte en fijne dosis zonder enige mate van wausheid.
Voor een eerste keer zou ik mikken op 150/160 mg max. Te veel kan erg onprettig vallen.
Hoe was het?

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
190 mg 6-APBwas dit keer een goede en fijne dosis, zonder gebruik van een booster. Kwam na inname kwart voor vier, heel laat en ook rustig op. Zat er na dik twee uur stevig in. Daarna de hele tijd beetje onvast op de benen wat extra merkbaar was door het niet egale loopvlak.

Voor een echt muziekfeest met vooral dansende vrienden was deze drogering absoluut top geweest.
Mysteryland is daarentegen meer een soort Disneyland. Prachtig aangekleed, daar niet van. Veel verblijfsruimte voor sociale interactie, ook op de dansvloer. Los gaan op de dansvloer is er minder van gekomen. Ruime afstanden tussen de podia, en vooral enorm druk/massaal. Zo enorm druk dat het mij om 22:00 een half uur kostte om van de Drumcode stage bij de locker te komen. Omdat ik vervolgens mijn niet handig geparkeerde fiets over het hoofd zag en dank zij windkracht 4 pal tegen, was ik pas kort voor enen thuis. Te laat om nog naar het andere geplande feestje te gaan.

Ik bleef klaarwakker, ondanks een vermoeid lichaam Om half zes heb ik, tegen mijn uitgeschreven policy in, maar een slaappil (Zolpidem 10 mg) genomen.

RhythmoftheNight

Veel plezier alvast, aanstaande zondag!
Ben ook wel benieuwd hoe het met 6-APB voor je was.
Was weer top. Rond 15:15 een dosis van 170 MG succinaat genomen, deze begon al om 16:00 goed te werken. Stabiel lekker gegaan tot denk 21:30 daarna begon het een beetje uit te werken, maar rond 22:00 leek het weer wat op te komen. Vooral in de melodic techno tent en in de trance tent ging ik goed. Tussendoor wel af en toe in de schaduw gezeten met een bak fruit/banaan i.v.m. de hitte, was niet normaal warm. Het spacend effect van 6 APB heb ik niet echt gehad, kleuren waren wel wat feller. Helaas blijft de nasleep wel vervelender dan MDMA, ik had plafonddienst tot denk 03:00 uur en onrustig geslapen. De volgende dag behoorlijk weinig energie en nergens zin in. Voel me vandaag al stuk beter.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Afgelopen zaterdag 190 dit keer poeder afgewogen, en een booster van zo’n 75mg (wat restjes van stukjes pil) de meest slechte ervaring gehad van allemaal. Knalde er niet zin zoals met die pellets, tegen 2 genomen, tegen 3 werkte het. Rond 5 merkte ik al dat het gevoel weg ging dus die booster genomen. Energie was compleet weg zoals alle keren de laatste paar jaar dat ik naar een festival ga. Half 8 besloot ik naar huis te gaan. Had na 5 u nog paar korrels M genomen in de hoop dat er nog wat lekkers ging gebeuren maar helaas. De wandeling naar huis was heftig, klapte er ineens in. Thuis werd ik misselijk en de hele nacht trillend in bed door gebracht van 8 tot 7.

dit was de laatste batch waar iedereen lovend over sprak. Lichter van kleur ook.

note to self, voortaan pas rond 5 u naar een festival zodat ik er de avond van kan genieten. Nu weer een pauze tot volgend jaar.

dit was de grote teleurstelling 😆

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Afgelopen zaterdag 190 dit keer poeder afgewogen, en een booster van zo’n 75mg (wat restjes van stukjes pil) de meest slechte ervaring gehad van allemaal. Knalde er niet zin zoals met die pellets, tegen 2 genomen, tegen 3 werkte het. Rond 5 merkte ik al dat het gevoel weg ging dus die booster genomen. Energie was compleet weg zoals alle keren de laatste paar jaar dat ik naar een festival ga. Half 8 besloot ik naar huis te gaan. Had na 5 u nog paar korrels M genomen in de hoop dat er nog wat lekkers ging gebeuren maar helaas. De wandeling naar huis was heftig, klapte er ineens in. Thuis werd ik misselijk en de hele nacht trillend in bed door gebracht van 8 tot 7.

dit was de laatste batch waar iedereen lovend over sprak. Lichter van kleur ook.

note to self, voortaan pas rond 5 u naar een festival zodat ik er de avond van kan genieten. Nu weer een pauze tot volgend jaar.

dit was de grote teleurstelling 😆
6apb en jij hebben niet echt een beste verstandhouding hé, zonde. Ik denk dat je dit, zo vervelend als je dat vindt, toch zal moeten accepteren.

Is die laatste batch getest? Wellicht toch een andere verhouding met de (bijna altijd aanwezige) 5apb.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
6apb en jij hebben niet echt een beste verstandhouding hé, zonde. Ik denk dat je dit, zo vervelend als je dat vindt, toch zal moeten accepteren.

Is die laatste batch getest? Wellicht toch een andere verhouding met de (bijna altijd aanwezige) 5apb.
Nee, niet getest, op de gok naar ervaringen van exact dezelfde periode en zelfde vendor (aanschaf)

met iemand anders gesproken die deze batch ook als potent ervaarde en sprak van zijn hoge dosering met exact t zelfde resultaat. Hij neemt nu 150 en voelt voor hem als 250+ op oude batch. Komen we hiermee ook terug op het “plafond” topic waar anderen ook sterker effect op lagere dosis ervaarden.

Volgende keer dus flink omlaag en dat eens ervaren.
Al met al was mijn allereerste ervaring t best: 1 hele en 3/4 van gele boom pil van naar verkopers belofte 100mg. Deze pillen zijn inmiddels van slechtere kwaliteit bij de vendor dan die ik toen had. Maar die ervaring was zo lekker, dat ik denk dat de nieuwere batches toch wat anders zouden zijn.

Veel 5apb verwacht ik, gezien de kleur veel lichter is, en ik in bed super veel fractals en andere patronen kon zien, genoot er wel van ondanks het flink beroerd zijn😂

ik weet op kleur hoeven we niet te speculeren, maar de 6apb van 2 jaar terug was bijna poep bruin, en de ervaring daarop ook beter. Daar heb ik nog wel een hoeveelheid van over om volgend jaar een herkansing te geven.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Nee, niet getest, op de gok naar ervaringen van exact dezelfde periode en zelfde vendor (aanschaf)

met iemand anders gesproken die deze batch ook als potent ervaarde en sprak van zijn hoge dosering met exact t zelfde resultaat. Hij neemt nu 150 en voelt voor hem als 250+ op oude batch. Komen we hiermee ook terug op het “plafond” topic waar anderen ook sterker effect op lagere dosis ervaarden.

Volgende keer dus flink omlaag en dat eens ervaren.
Al met al was mijn allereerste ervaring t best: 1 hele en 3/4 van gele boom pil van naar verkopers belofte 100mg. Deze pillen zijn inmiddels van slechtere kwaliteit bij de vendor dan die ik toen had. Maar die ervaring was zo lekker, dat ik denk dat de nieuwere batches toch wat anders zouden zijn.

Veel 5apb verwacht ik, gezien de kleur veel lichter is, en ik in bed super veel fractals en andere patronen kon zien, genoot er wel van ondanks het flink beroerd zijn😂

ik weet op kleur hoeven we niet te speculeren, maar de 6apb van 2 jaar terug was bijna poep bruin, en de ervaring daarop ook beter. Daar heb ik nog wel een hoeveelheid van over om volgend jaar een herkansing te geven.
Ik heb tot nu toe alleen visuals gehad na een te hoge dosis MDMA, nog niet van 6apb. Ook niet na +/- 250mg.

Jammer dat een testcentrum niet kan kwantificeren (of niet doet), dat zou echt wel wat uitsluitsel kunnen geven. Denk dat ik toch binnenkort even een sample weg breng van die batch. Ben ervan overtuigd dat wij dezelfde batch hebben liggen namelijk.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik heb tot nu toe alleen visuals gehad na een te hoge dosis MDMA, nog niet van 6apb. Ook niet na +/- 250mg.

Jammer dat een testcentrum niet kan kwantificeren (of niet doet), dat zou echt wel wat uitsluitsel kunnen geven. Denk dat ik toch binnenkort even een sample weg breng van die batch. Ben ervan overtuigd dat wij dezelfde batch hebben liggen namelijk.
Ja ik wilde t ook nog doen, maar t is zo jammer dat je altijd maar 1 weg kan brengen op specifieke tijden en dat ze nu niet eens zekerheid geven dat ze überhaupt testen.

enfin, ik geef het volgend jaar nog een kans, en dan veel lager!

de hallucinaties waren wel echt heftig, richting lsd 😆

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ja ik wilde t ook nog doen, maar t is zo jammer dat je altijd maar 1 weg kan brengen op specifieke tijden en dat ze nu niet eens zekerheid geven dat ze überhaupt testen.

enfin, ik geef het volgend jaar nog een kans, en dan veel lager!

de hallucinaties waren wel echt heftig, richting lsd 😆
O dat is wel pittig. Heb je eerder visuals gehad van 6apb?

Is gebruik van 6apb nu meer of minder visual gevoelig tov 5apb?

Kan me niet voorstellen anders dat het toch temaken heeft met jouw ADHD icm de toch wat pontere 6apb. Maar mag eigenlijk niet gissen/speculeren dus ga van deze batch sowieso een sample inleveren voor een testje.

Hoeveel hebben ze nodig eigenlijk???

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
O dat is wel pittig. Heb je eerder visuals gehad van 6apb?

Is gebruik van 6apb nu meer of minder visual gevoelig tov 5apb?

Kan me niet voorstellen anders dat het toch temaken heeft met jouw ADHD icm de toch wat pontere 6apb. Maar mag eigenlijk niet gissen/speculeren dus ga van deze batch sowieso een sample inleveren voor een testje.

Hoeveel hebben ze nodig eigenlijk???
Ik heb t al eens eerder gehad maar was echt minimaal en beetje vervloeden van kleuren maar nu was ik wel echt aan het hallucineren 😆

ze hebben maar een klein beetje nodig, Max 100mg gok ik. Meer mee nemen mag eigenlijk niet.
5apb is juist wat het psychidelisch maakt. Dus vermoeden dat het daar door komt

Bovenaan