• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6apb snuiven

Omoptesnuiven

Experimenterende gebruiker
Ik kon niks over 6apb via de neus vinden dus heb mezelf maar als proefkonijn aangeboden voor de volgende nieuwsgierigen. DOE HET NIET

Het is veel te poederig waardoor t zo je longen in stuift en moeite heb t komende kwartier met inhaleren. Ik heb geen astma of iets, en t was al heftig. T zit nog steeds in de weg met ademen.

Niet zeuren dat t onverstandig is, ik help de volgende nieuwsgierige gewoon een stuk op weg.

tis net die kaneel wedstrijd van een paar jaar terug, waar de helft van de kaneelstrijders in zijn gestikt.

De pillen daarintegen zijn geweldig, maar dat verhaal is allang bekend.

Extase

Bewuste gebruiker
Ik kon niks over 6apb via de neus vinden dus heb mezelf maar als proefkonijn aangeboden voor de volgende nieuwsgierigen. DOE HET NIET

Het is veel te poederig waardoor t zo je longen in stuift en moeite heb t komende kwartier met inhaleren. Ik heb geen astma of iets, en t was al heftig. T zit nog steeds in de weg met ademen.

Niet zeuren dat t onverstandig is, ik help de volgende nieuwsgierige gewoon een stuk op weg.

tis net die kaneel wedstrijd van een paar jaar terug, waar de helft van de kaneelstrijders in zijn gestikt.

Ik ging stuk.
Sorry. Zie je ook al aan de substantie, toch? 😂

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Geinig geschreven!
Krijg een de ja vu hier van. Heb ik eens gehad met een batch speed die zo mega fijn was, leek wel poedersuiker. Ik snoof toen nog ipv bommetjes slikken en het schoot echt zo HOP direct mijn longen in. Hoesten als een bejaarde na een nacht teveel roken, longpijn en uren geïrriteerde luchtwegen. I feel you..

Blyatman

Badass junkie

Respect er voor dat je jezelf als proefkonijn hebt bloot gesteld aan deze nochtans onbekende stof en dat te inhaleren. Nu weet ik precies wat ik niet ga doen.
Nog enige neveneffecten uren verder?

Omoptesnuiven

Geinig geschreven!
Krijg een de ja vu hier van. Heb ik eens gehad met een batch speed die zo mega fijn was, leek wel poedersuiker. Ik snoof toen nog ipv bommetjes slikken en het schoot echt zo HOP direct mijn longen in. Hoesten als een bejaarde na een nacht teveel roken, longpijn en uren geïrriteerde luchtwegen. I feel you..
Och man, vreselijk!!! Als ik ging inademen ging mn adem ‘golven’ , alsof het steeds een heuvel over moest. Oeiii ja met roken is het al helemaal zuur, daar ben ik wel mee gestopt 😁 ook met drank, only drugs for me 😂 mn ouders zullen trots zijn

Maar bommetjes, hoe werkt dat? In een vloeitje ofzo toch? Zou dat ook met mijn 6apb poeder kunnen? 🤔

Omoptesnuiven

Respect er voor dat je jezelf als proefkonijn hebt bloot gesteld aan deze nochtans onbekende stof en dat te inhaleren. Nu weet ik precies wat ik niet ga doen.
Nog enige neveneffecten uren verder?
🙏🏼🙏🏼
Nee verder geen last gehad, gelukkig!
Denk een half uur dat het inademen niet fijn was

Omoptesnuiven

Gekkie je moet het ook niet snuiven! Je moet het roken(grapje duh)

Nee maar goed dat je het deelt! Al met al had je dit met een beetje googlen al wel kunnen voorkomen, reddit staat er vol mee namelijk :wink:

oooooooh roken dus! 🙋🏼‍♀️ 😝

nou, ik dacht aardig goed gegoogled te hebben maar schijnbaar niet🙈 zal eens een kijkje nemen

Omoptesnuiven

En nu in je oogbol. For science.

Afwegen, in een vloeitje/wcpapiertje/zakdoekje, slikken en gaan.

For science hahaha
Is goed heb er toch 2 he

Ja veel mensen wegen hier af, kan het ook op gevoel? Zou niet weten hoeveel ik dan erin zou moeten doen al zou ik het afwegen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Och man, vreselijk!!! Als ik ging inademen ging mn adem ‘golven’ , alsof het steeds een heuvel over moest. Oeiii ja met roken is het al helemaal zuur, daar ben ik wel mee gestopt 😁 ook met drank, only drugs for me 😂 mn ouders zullen trots zijn

Maar bommetjes, hoe werkt dat? In een vloeitje ofzo toch? Zou dat ook met mijn 6apb poeder kunnen? 🤔
Ja dat kan zeker met je 6apb. De meesten slikken het ook ipv snuiven. Kan in een vloeitje, capsule, papiertje etc.

Bovenaan