6APB

rob111

Newbie
Hoi Forummers,

Mijn naam is Rob en ik lees al een tijdje mee op dit forum.

IK heb even een paar vragen. Ik wil wel weer eens iets gebruiken en ik dacht zelf aan 6APB. Nu wil ik dit misschien met NYE gaan nemen, maar ik heb nog wat twijfels. Ik ben pas om 1 uur op mijn feest en het feest gaat tot 6 uur door. Is de werkingsduur van 6APB daarvoor geschikt?

Dan een vraag over de dosering. Ik ben zelf 1m87 en 75 kg en mijn vriendin is 1m60 en 62 kg. Welke dosering raden jullie dan aan? IK heb zelf veel ervaring met uppers , maarn og niet met 6apb. Wel heb ik twee jaar lang niets gebruikt op kratom en kanna na. MIjn vriendin neemt zeer zelden xtc en dan in relatief lage dosering (paar kwartjes).

En niet onbelangrijk, wat doet 6apb nou precies? Ik hoor wisselende verhalen, kan iemand me meer vertellen erover?

ALvast heelveel dank .

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
6-APB lijkt qua werking heel erg op XTC, alleen wordt je er iets minder waus van, komt het minder in golven, geeft het meer energie en het werkt vooral veel langer door. Het is een beetje alsof de XTC ervaring enorm uitgerekt is.

Als je maar 5 uur op het feest bent zou ik geen 6-APB nemen, of je moet thuis nog lekker verder willen gaan. Voordat het volledig is ingewerkt ben je zo 1,5 tot 2 uur verder en voordat je weer kan slapen ben je makkelijk 8 tot 10 verder of nog langer. Om die reden vind ik het zelf ideaal voor festivals, maar niet voor feestjes in de nacht.

Dosering blijft lastig vind ik, ik had de eerste keer 125mg op wat op veel plekken als een zware dosering gezien wordt maar vond het nog wel meevallen. Maargoed je weet niet hoe je er op reageert als je het voor het eerst doet natuurlijk.

Kijk anders ook eens hier of hier voor doseringen, werkingsduur en effecten.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben het oneens met Psychedelibee, ik heb het wel eens op een feestje gehad en dat beviel prima. Rond een uurtje of 12 ingenomen zodat het rond half 2 begon te werken en toen lekker door gedanst tot een uurtje of 7. Niks bijgenomen verder. Je moet er dan wel vanuit gaan dat je een nacht niet slaapt.

Ik had de eerste keer trouwens ook 125 en dat vond ik net te veel, sindsdien neem ik meestal 115-120. Ja dat scheelt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ZERO- zei:
Psychedelibee zei:
Psychedelibee zei:
of je moet thuis nog lekker verder willen gaan.
ZERO- zei:
Je moet er dan wel vanuit gaan dat je een nacht niet slaapt.
Dan zijn we het dus niet oneens :wink:
Nee, want ik vind 'thuis verder gaan' iets anders dan niet slapen. :P Al heb ik die keer trouwens wel geslapen thanks to etizolam.
Ik bedoelde er ook niet slapen mee, maar met etizolam moet dat wel lukken natuurlijk.

Anyway, 6-APB duurt in ieder geval langer dan een feestje van 5 uur, of je dat een probleem vind verschilt per persoon natuurlijk.

Bovenaan