Ergens tussen de 130 en 180 milligram is meestal een goede dosis. Het lastige aan 6-APB is dat het best nauw komt hoeveel je het best kunt nemen. Te weinig, en je voelt niet zoveel, te veel, en je wordt snel misselijk en een beetje overweldigd. De sweet spot vinden kan wat experimenteren kosten. Dat vereist wat geduld, omdat je met 6-APB niet echt kunt bijpakken (vanwege de lange werkingsduur en inwerktijd). Je moet dus één dosis nemen, kijken hoe dat werkt, en voor de volgende keer bepalen of je meer of minder nodig hebt. Ik zou dus adviseren om eens met 130 milligram te beginnen en dan te accepteren dat je mogelijk liever wat meer had willen hebben.Hey.
Ik en een vriend willen graag 6apb proberen omdat het toch iets lastiger is om mdma te verkrijgen.
Wij zijn benieuwd naar de aanbevolen dosis of de formule waarmee je dit kan berekenen. En vanaf wanneer kan je weer autorijden?
Bovendien weet je ook niet zeker of er echt precies 130 milligram 6-APB in de pillen zit, naast de 5-APB.Nadat ik dit gepost had herinner ik me de opmerking van het testcentrum: deze pellets bevatten inderdaad 6apb maar ook 5apb. Dat schijnt (bijna) altijd te ontstaan bij het maken ervan. De 5apb kon volgens het testcentrum de impact versterken, en omdat ze beide stoffen niet kunnen kwantificeren, zeiden ze voorzichtig ermee te zijn omdat de sterkte niet echt voorspelbaar was. Nou, dat weet ik nu dus. De werking was overigens heel fijn, zeker niet heftiger dan bijvoorbeeld xtc normaal gesproken is, maar wel veel heftiger dus dan ik verwachtte op dat moment.
Deze 130 heb ik nu aantal keer 1,5 als start genomen. Maar m’n vrouw ging kneiter hard op deze ook. Tot de dag er na. Waar t bij mij alle keren na 4 u wel klaar is.Ik heb nu drie keer 6apb gebruikt en heb werkelijk geen idee hoe het werkt met de dosis. De eerste keer had ik 170mg, en heb die ervaring beschreven in dit trip report. Die eerste keer had ik 170mg poeder gebruikt afkomstig uit twee capsules van 100mg. De tweede keer heb ik twee van die capsules genomen, dus 200mg. De derde keer was afgelopen weekend, toen nam ik een pellet van 130mg.
De eerste keer was best heftig, de volgende dag voelde ik het nog.
De tweede keer was milder, weinig tot geen effect de volgende dag.
De derde keer was weer heftig, en heftiger dan de eerste! Ik voelde het de *hele* volgende dag nog nagloeien. Geen idee hoe dat kan, met een dosis die dus lager was.
Maar ik was de dag erna in de verste verte niet in staat om auto te rijden. De eerste twee keer naar mijn gevoel wel, maar ik rij veiligheidshalve nooit auto na middelengebruik..
Kan je 4 uur na inname al slapen dan?Waar t bij mij alle keren na 4 u wel klaar is.
De laatste keer kon ik zowaar slapen, 6/7 u na inname. Kon het vroeger na mdma altijd maar de 10 jaar daarna niet meer, dus vond het bijzonderKan je 4 uur na inname al slapen dan?
Is dat de batch van juni, waar we het eerder over hebben gehad? Zo ja, heb je die al laten testen?Deze 130 heb ik nu aantal keer 1,5 als start genomen. Maar m’n vrouw ging kneiter hard op deze ook. Tot de dag er na. Waar t bij mij alle keren na 4 u wel klaar is.
21 sept ga ik voor laatste batch 200mg succ. Waar ik behoorlijke ervaringen van gelezen heb al
Nee nog niet, wilde ik gaan doen maar krijg te horen dat jellinek door omstandigheden niet alles meer test en als ze het wel aannemen niet met zekerheid testresultaat kunnen teruggeven.Is dat de batch van juni, waar we het eerder over hebben gehad? Zo ja, heb je die al laten testen?
Slapen na een MDMA/XTC avond gaat eigenlijk altijd wel redelijk. Met 6-apb daarintegen, 12 uur na inname..... Rampzalig! Maar als je dat er, net zoals ik, voor over hebt in calculeert dan is het prima te doen.
🙏een 4mmc sample
Dat is de reden dat ik vaak me vrouwtje of me beste maatje mee neem naar het TC. gaan dan gwn met ze 2en tegelijk het gesprek in met de DIMS Medewerker. leveren dan allebei een sample in. hier is nog nooit moeilijk om gedaan bij ons. heb op die manier zelfs 4 samples laten testen op 1 dagWilde echter aanstaande donderdag toch naar een TC maar dan voor een 4mmc sample. Helaas mag je altijd maar 1 inleveren.
Vreemd. Ik vind de nastimulatie pokkelang duren. Moet echt al een benzo nemen om te kunnen slapen.De laatste keer kon ik zowaar slapen, 6/7 u na inname. Kon het vroeger na mdma altijd maar de 10 jaar daarna niet meer, dus vond het bijzonder
Ja ik merk dan alleen wakker zijn, maar geen stimulatie meer. Echt moe en verrot. Geen energie. Zelfs die 25mg 2fma die ik er dan tijdens t festival bij neem geeft 0 energie. Maar goed dat gaf geen enkele amfetamine mij ooit. Op 4fa na dan.Vreemd. Ik vind de nastimulatie pokkelang duren. Moet echt al een benzo nemen om te kunnen slapen.
Ja ik merk dan alleen wakker zijn, maar geen stimulatie meer. Echt moe en verrot. Geen energie. Zelfs die 25mg 2fma die ik er dan tijdens t festival bij neem geeft 0 energie. Maar goed dat gaf geen enkele amfetamine mij ooit. Op 4fa na dan.
Geen energie nee. Maar heb dan ook adhdGaf het je geen energie, of voelde je het niet omdat hey op de achtergrond werkte.
Dat gebeurd nl geloof ik bij 2fa / 3fa.
Correct me if i'm wrong