7 pillen in 36 uur

mitge

Newbie
Beste mensen,

Ik heb laatst met 3 vrienden van mij XTC gebruikt. Dit is niet mijn 1e keer geweest. Mijn vriend had in totaal 40 pillen meegenomen om de avond door te brengen. Ik heb er zelf in de nacht + volgende dag 7 van gesnoept. Ik was erg brak de volgende dagen. Mijn vraag is of het veel invloed heeft gehad op de brakheid. Was ik bijvoorbeeld veel minder brak geweest als ik maar 1 pil had genomen?

De pillen waren getest op 120mg.
Ik weeg ongeveer 70 kg en ben 1.80

Alvast bedankt,
Mitge

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoi Mitge,

Ik weet wel zeker dat je niet zo brak zou zijn geweest als je er maar een pil zou hebben gehad.
Ben je bekend met de 3 maanden regel en wat de normale richtlijnen zijn voor verantwoordelijk gebruik van XTC/MDMA? (drugs gebruik is nooit natuurlijk nooit goed, maar dat terzijde)
De richtlijn ligt rond de 1-2mg/kg (sommige zeggen zelfs tot maar 1.5mg/kg), wat betekend dat je tussen de 70-140mg MDMA voor jou gewicht kan nemen, waarbij de schade nog mee valt.
7 pillen van 120mg is 840mg MDMA, is zeg maar 6x wat wordt aangeraden, niet alleen zal het een erge invloed op je serotonine niveau hebben, maar MDMA is ook neurotoxisch dus zal ook uiteindelijk schade op de lange termijn veroorzaken. Vandaar een richtlijn om het nog enig zins verantwoord te doen.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit veel te veel is, vind je dat je van een niet hard genoeg gaat of waarom neem je zoveel?

Mvg,
ElvenSpice

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Een gram op een dag is toch ook helemaal niet lekker? En hoe verspreid je dat over 36 uur? Halverwege heb je al lang geen reserves meer.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Wat denk je zelf :-P het antwoord lijkt me redelijk logisch dat je van 1 pilletje zeker en vast heel wat minder kater hebt. Vergelijk het met bier...

1 x bier = ok ...
7 x bier = kater (ik toch)

Neem de komende maanden geen xtc, je zal heel wat schade berokkend hebben in die hersenpan en dit meteen al voor je eerste keer. Als ik jou was zou ik xtc opzij laten liggen tot herfst volgend jaar en probeer het dan es met een correcte dosis. 1mg/1kg , max 1.5mg/1kg vrouw 2mg/1kg man :wave:

MeejheM

Badass junkie
mitge zei:
Beste mensen,

Ik heb laatst met 3 vrienden van mij XTC gebruikt. Dit is niet mijn 1e keer geweest. Mijn vriend had in totaal 40 pillen meegenomen om de avond door te brengen. Ik heb er zelf in de nacht + volgende dag 7 van gesnoept. Ik was erg brak de volgende dagen. Mijn vraag is of het veel invloed heeft gehad op de brakheid. Was ik bijvoorbeeld veel minder brak geweest als ik maar 1 pil had genomen?

De pillen waren getest op 120mg.
Ik weeg ongeveer 70 kg en ben 1.80

Alvast bedankt,
Mitge

als jullie soort nou eens vooraf uitzoeken wat je je mik in douwt hadden we niet zoveel volstrekt belachelijke topics. 7 pillen achter elkaar innemen? wat dacht je dan dat er zou gebeuren?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ze zeggen wel dat domme vragen niet bestaan maar met topics als deze twijfel ik daar aan. Wat denk je zelf Mitge? Dit soort topics komen steeds vaker voor en haast alleen bij jongelui. Ik hoop dat mensen eens na gaan denken. Want als Mitge WEL had nagedacht had deze vraag niet gesteld hoeven worden. Of heb je al zoveel hersencellen verneukt dat je niet meer kan denken?
840 mg MDMA is een dosis voor iemand van 560 kg. Dus je hebt bijna 5,5 keer de juiste hoeveelheid genomen. Ben je der trots op??

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik wil er wel even bij zeggen dat deze negative reacties mede komen doordat we steeds vaker dit soort posts tegen komen. Het ware alsof er totaal niet wordt nagedacht over de gevolgen en ook niet eens wordt ingelezen. Anders zou je dit ook niet doen of deze vraag stellen.

MeejheM

Badass junkie
mijn negatieve reactie is puur omdat de persoon in kwestie gewoon zo dom is dat hij best had kunnen overlijden. 5,5 keer de normale dosis van een hoop stoffen kunnen je zo omleggen.

maar het is wel een handig hulpmiddel voor darwin's theorie over evolutie door natuurlijke selectie. ik krijg er nog een beetje geruststelling van het idee dat dit soort clowns statistisch gezien veel minder kans maken zich voort te planten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
aar het is wel een handig hulpmiddel voor darwin's theorie over evolutie door natuurlijke selectie.
We kunnen ons eigen df darwin award gaan houden? De meest domme vragen en topics kunnen voorgedragen worden en dan houden we maandelijks of jaarlijks een verkiezing. Als er animo is, is dit topic wat mij betreft de eerste die voorgedragen wordt.

MeejheM

Badass junkie
ik zie het wel zitten. maar om nou een maand te wachten terwijl er elke week materiaal beschikbaar word gesteld door nieuwe members?

idiot of the week? nee... goedgelovig? onwetend?

hoe gaan we em noemen? misschien een sticky in algemeen, met als titel...

"Had ik dood kunnen gaan?"
"Is dit slim?"

zoiets?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Maar als we het maandelijks doen hebben we een redelijke keuze, kun je gewoon elk moment voordragen uiteraard. Alle winnaars kunnen dan door voor de df idioot van het jaar, moeten we wel nog een prijs bedenken natuurlijk.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Maar als we het maandelijks doen hebben we een redelijke keuze, kun je gewoon elk moment voordragen uiteraard. Alle winnaars kunnen dan door voor de df idioot van het jaar, moeten we wel nog een prijs bedenken natuurlijk.
Dozijn pillen, te gebruiken op dezelfde dag?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Dat doen ze uit zichzelf al haha

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Dat doen ze uit zichzelf al haha

mitge

Newbie
Beste iedereen

Ik ben mezelf zeker bewust hoeveel ik heb geslikt en dat dit heel erg gevaarlijk is... Ik ben 2 jaar zo dom geweest. Ik heb nu 5 maanden geen gebruik gemaakt van xtc omdat ik er te brak van werd, vandaar deze vraag... Ik heb mezelf voorgenomen 1keer per maand 1 pil te slikken bij het uitgaan i.p.v in de huiskamer helemaal van de kaart te zijn.
Voor de mensen die denken dat ik 7pillen in 1keer heb genomen moeten nog eens goed mijn titel lezen. En ja de reserves raken op maar het voelt alsof je steeds een klein kommetje met een klein beetje blijheid over je heen hoort (de volgende ochtend bij de laatste paar pillen)

Dank u allen voor de serieuze antwoorden

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
mitge zei:
Ik heb mezelf voorgenomen 1keer per maand 1 pil te slikken bij het uitgaan i.p.v in de huiskamer helemaal van de kaart te zijn.
Is nog steeds veel te veel.

Niet om raad vragen om het vervolgens in de wind te slaan hè.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik vind het wel bijzonder dat mensen hier überhaupt de energie erin willen steken om op zo'n achterlijk topic een serieus antwoord te geven

MeejheM

Badass junkie
we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?

Bovenaan