75mg 4-Ho-Met

KingLoading

Experimenterende gebruiker
Hey,

Een tijdje geleden heb ik met een paar vrienden 50mg 4-ho-met gebruikt in de avond en dit was een hele leuke ervaring met veel visuals.

Nu zijn wij dus van plan ergens in de komende tijd dit weer te gebruiken. Nu vroeg ik mij dus af hoe heftig het verschil is tussen 50mg en 75mg, als mensen hier ervaring mee hebben hoor ik het graag

Groeten,

KL

Buu

Wijs gebruiker
Ik durf het niet te zeggen maar je voelt zelf waarschijnlijk wel aan of je wellicht dubbel zoveel intensiteit aan kan aan de hand van je 50mg trip. Mijn laatst trip was ook 50mg en volgende keer ga ik voor 75mg. :)

witte270

Bewuste gebruiker
Denk dat dit makkelijk te doen is zonder combinatie met iets anders. Het wordt wel een stuk introspectiever dan je gewend bent

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Mijn ervaring met 4-ho-met is dat het niet echt een consistent middel is. Dus uitspraken doen over dosering is moeilijk. 75 mg betekent niet automatisch 50% hoger effect dan 50 mg. Veel is afhankelijk v. set en setting.
Mijn hoogste dosering hiermee is 35 mg en die trip leek mij dan weer minder heftig dan die v. 30 mg de keer daarvoor.

KingLoading

Ik durf het niet te zeggen maar je voelt zelf waarschijnlijk wel aan of je wellicht dubbel zoveel intensiteit aan kan aan de hand van je 50mg trip. Mijn laatst trip was ook 50mg en volgende keer ga ik voor 75mg. :)
De trip van 50mg voelde wel goed aan ja, en opzich klinkt 75mg nu opzich prima om te doen.

KingLoading

Ik denk dat het een te grote stap is, ik zou zelf stappen van 5 a 10mg maken als ik naar de grenzen van 4Ho-MET op zoek zou gaan. Je hebt alle tijd, geen enkele reden om je zo te haasten en daarmee onnodig risico nemen.
Het lastige hiereen is echter dat ik pellets van het spul heb liggen. Die zouden echter wel door de helft gebroken kunnen worden dus voor de volgende keer zou 62.5mg een optie kunnen zijn.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Mijn ervaring met 4-ho-met is dat het niet echt een consistent middel is. Dus uitspraken doen over dosering is moeilijk. 75 mg betekent niet automatisch 50% hoger effect dan 50 mg. Veel is afhankelijk v. set en setting.
Mijn hoogste dosering hiermee is 35 mg en die trip leek mij dan weer minder heftig dan die v. 30 mg de keer daarvoor.

Dit is ook mijn ervaring. Heel onvoorspelbaar hoe een bepaalde dosering valt, soms valt 20 gevoelsmatig als 10, 30 als 20, etc. etc. Ik heb dacht ik ervaring tot 40.

Realiseer je wel goed dat psilocybine (en daarmee logischerwijs wrs. ook 4-HO-MET) erom bekend staat flink in intensiteit toe te kunnen nemen met slechts een kleine dosisverhoging. Het is aan jou of je die sprong in het diepe wil wagen. Misschien valt het mee. Maar eerst een keer die 62.5 mg lijkt me de veiligere optie. 4-HO is wat luchtiger van aard dan psilo maar toch niet te onderschatten op echt hoge dosis gok ik.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Realiseer je wel goed dat psilocybine (en daarmee logischerwijs wrs. ook 4-HO-MET) erom bekend staat flink in intensiteit toe te kunnen nemen met slechts een kleine dosisverhoging. Het is aan jou of je die sprong in het diepe wil wagen. Misschien valt het mee. Maar eerst een keer die 62.5 mg lijkt me de veiligere optie. 4-HO is wat luchtiger van aard dan psilo maar toch niet te onderschatten op echt hoge dosis gok ik.
Klopt.
4-ho-met heeft de ‘reputatie’ van een wat luchtigere happy vibe psilo analoog te zijn, tot een bepaalde gemiddelde dosering. Want ik hoorde al van verschillende gebruikers dat het op hoge doseringen (alweer geen volledige eensgezindheid over de precieze hoogte v. deze dosering) best een pittige mindfucker kan zijn.

WuceBrayne

Newbie
Als je ervaring hebt met t effect van 4HOmet zou ik zeggen probeer t. Maar ik denk dat het verrassend heftig kan zijn.

KingLoading

Thanks allemaal!

Ik ga er de komende tijd even goed kijken wat ik uiteindelijk ga doen. Als ik het onthoudt hoop ik een tripreport te maken.

Bovenaan