polyfinario
Newbie
ongeveer een maand gelden gingen we met de vriendengroep naar het steegske in gent naar bunny to the core, we hadden er stuk voor stuk heel lang naar uitgekeken! Maar toen we er aankwamen was het heel heel druk, niet wijs om tussen zo'n massa volk te staan, je kon je amper bewegen, gelukkig kon ik, samen met ne maat, toch op zoek gaan naar DRUGS. Na amper 20 min passief zoeken hadden we beet, we hebben elk ne gram speed gekocht, 5min later besloot ik om nog een gram te kopen zodat ik zeker zou toekomen tot de volgende morgen. We zijn dan weg gegaan van het steegske en hebben ongeveer 3 uur rondgelopen in gent, al snuivend, smorend, drinkend,.. Eergens op een verlaten speeltuintje gingen we ons even zetten want voor diegene die niets gepakt hadden begon het lastig te worden ;p , voor mij en mijne maat uiteraard niet, zo gezegd zo gedaan we gingen een wandelingetje maken op dat pleintje.
In de verte zag ik schimmen van 3 personnen die op ons afkwamen, ik begon al schrik te krijgen , maar het leek geen probleem te zijn want we waren direct met elkaar beginnen praten
Vraag me niet hoe, maar plotseling in het midden van een gesprek kwam ik op het idee om een lijn te nsuiven, de man in kwestie verschoot niet wat mij heel erg verbaasde , net toen ik ze had binnengetrokken bood de man mij een vingertopje coke aan als 'proefje', dat was welkom eindelijk wat kwaliteitsgrief
haha . Toen ik geproefd had en zei dat het lekker was van smaak besloot ik om een lijn te kopen, 10euro en een dikke lijn later waren we op weg naar de Gentse vooruit voor een overdrèven DnBfeestje zo bleek! toen ik vanvoor in de vooruit stond kon niemand mij nog tegenhouden , THE BIEST in mijn was wakker
! ik had wel 5m diameter nodig om te kunnen dansen, later hebben mijn vrienden nog gezegd dat iedereen stond te kijken, maar daar trok ik mij uiteraard niets van aan op de moment zelf
Na een hele tijd te staan feesten was het ondertussen al een uur of 6 , we gingen dan terug naar het steegske want we dachten dat het wel wat minder druk zou zijn, dat was het wel maar een heel klein beetje maar, maarja we besloten om daar te blijven om voluit te gaan op core
tegen 8 u smorgens was mijn speed op dus heb ik nog een gram bijgekocht, mijn vriend waarmee ik samen gebruikte die avond had z'n pep verloren en we vonden dat allebei nogal erg, hij natuurlijk net iets meer dan ik
Ik heb hem wat lijnen laten meesnuiven met mij zodat hij ook goed zat
tnog wat ater kwamen we een kennis tegen met eeen flesje md waarvan we es mochten drinken, mij niet gelaten! De anderen zaten halfslpaend op de grond te wachten tot we naar huis gingen , toen ik mijn drugsbuddy was kwijtggeraakt hebben wij dan maar met z'n allen besloten om huswaarts te gaan, maar niets was minder waar, ik ging nog es naar rock for specials, een festival voor gehandicapten waar enkele vrienden van mij vrijwilleger waren, ik heb daar nog x antal lijnen gelegd en me nog heel goed goed geamusseerd op de camping waar de pkuis net was begonnen, later die dag heb ik nog hillarische tijden meegamaakt. btw aangekomen op het festival vond ik onderaan men rugzak het zakje pep van mijn vriend dus nog vele uurtjes plezier gehad !
Uiteraard heb ik hem later 10 euro gegeven
tegen de avond ben ik thuisgekomen bij mijn ma thuis waar ik mij direcht heb buitengezet zodat het niet teveel zou opvallen, ondertussen wat jointjes opsleuren die mij totaal niet smaakten! Ik dacht te kunnen slapen tgen 4u snachts maar dat is niet gelukt, ik wou me een lijn leggen maar morste een brokje speed. Ik wou het oprapen maar een paar minuten later stond ik mijn hele kamer op te ruimen tot 7u toen men ma wakker werd en vroeg wat ik deed, ik zei dat ik me niet zo goed voelde en even rechtzat op bed, dat was raar om dan zo plots te beseffen dat ik an het opruimen was. Ik heb toen nog 2dagen lmlang buitengezeten alsmaar op pep en rondkijken naar de bomen , waarin ik lichte visuals waarnam, heel bizar allemaal! De rest ben ik vergeten
In de verte zag ik schimmen van 3 personnen die op ons afkwamen, ik begon al schrik te krijgen , maar het leek geen probleem te zijn want we waren direct met elkaar beginnen praten
Vraag me niet hoe, maar plotseling in het midden van een gesprek kwam ik op het idee om een lijn te nsuiven, de man in kwestie verschoot niet wat mij heel erg verbaasde , net toen ik ze had binnengetrokken bood de man mij een vingertopje coke aan als 'proefje', dat was welkom eindelijk wat kwaliteitsgrief
! ik had wel 5m diameter nodig om te kunnen dansen, later hebben mijn vrienden nog gezegd dat iedereen stond te kijken, maar daar trok ik mij uiteraard niets van aan op de moment zelfNa een hele tijd te staan feesten was het ondertussen al een uur of 6 , we gingen dan terug naar het steegske want we dachten dat het wel wat minder druk zou zijn, dat was het wel maar een heel klein beetje maar, maarja we besloten om daar te blijven om voluit te gaan op core
tegen 8 u smorgens was mijn speed op dus heb ik nog een gram bijgekocht, mijn vriend waarmee ik samen gebruikte die avond had z'n pep verloren en we vonden dat allebei nogal erg, hij natuurlijk net iets meer dan ik
Ik heb hem wat lijnen laten meesnuiven met mij zodat hij ook goed zat
tnog wat ater kwamen we een kennis tegen met eeen flesje md waarvan we es mochten drinken, mij niet gelaten! De anderen zaten halfslpaend op de grond te wachten tot we naar huis gingen , toen ik mijn drugsbuddy was kwijtggeraakt hebben wij dan maar met z'n allen besloten om huswaarts te gaan, maar niets was minder waar, ik ging nog es naar rock for specials, een festival voor gehandicapten waar enkele vrienden van mij vrijwilleger waren, ik heb daar nog x antal lijnen gelegd en me nog heel goed goed geamusseerd op de camping waar de pkuis net was begonnen, later die dag heb ik nog hillarische tijden meegamaakt. btw aangekomen op het festival vond ik onderaan men rugzak het zakje pep van mijn vriend dus nog vele uurtjes plezier gehad !
Uiteraard heb ik hem later 10 euro gegeven
tegen de avond ben ik thuisgekomen bij mijn ma thuis waar ik mij direcht heb buitengezet zodat het niet teveel zou opvallen, ondertussen wat jointjes opsleuren die mij totaal niet smaakten! Ik dacht te kunnen slapen tgen 4u snachts maar dat is niet gelukt, ik wou me een lijn leggen maar morste een brokje speed. Ik wou het oprapen maar een paar minuten later stond ik mijn hele kamer op te ruimen tot 7u toen men ma wakker werd en vroeg wat ik deed, ik zei dat ik me niet zo goed voelde en even rechtzat op bed, dat was raar om dan zo plots te beseffen dat ik an het opruimen was. Ik heb toen nog 2dagen lmlang buitengezeten alsmaar op pep en rondkijken naar de bomen , waarin ik lichte visuals waarnam, heel bizar allemaal! De rest ben ik vergeten