900 mg valium !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Funky Monkey

Badass junkie
Ik ken iemand bij wie ze er 900 pillen uit haar maag hebben gepompt... ik vind het nogal een zwakke poging :beer:

Dat wil overigens niet wegnemen dat ik hem alsnog succes wens met het stoppen en ze leven op orde krijgen :mrgreen:

Addick

Bewuste gebruiker
900 pillen van wat ?
Dat lijkt me niet te slikken.

Als je echt dood wil lukt het zeker.. ondanks dat sommige zich willen ophangen en het mislukt.
Dodelijke drugscombo van veel alcohol en combinatie verschillende benzo's moet wel leiden tot dood.Las het wel is vaker fles wijn + medicijnen en mams was weg..

Oom Klaas

Badass junkie
iraqio zei:
Oom Klaas zei:
Nog erg kort 20 jaar.
Toch vraag ik me heel erg af wat leeftijd hiermee te maken heeft,
als je gaat inspelen om de zogenaamde onwetendheid die een jonge jongen zou hebben dan ga je jezelf finaal voor gek zetten.

je bent 20? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
de manier waarop je praat is alsof je een man van 80 bent die alles heeft meegemaakt.

Als je wat beter of het forum zou lezen, zul je allang hebben geweten hoe oud ik ben.
Dat jij mijn teksten zo interpreteert kan ik verder niets aan doen.

drugs are bad!

Experimenterende gebruiker
Als ik 7-9 pillen of heb ga ik gew0on nokkie en moet mijn vrouw me normaal op bed leggen.
Te ver gaan ken ik nog wel met het intracutaan spuiten van Dormicum.
Geeft een retrogade amnesie va een half uur, en dan weet je niet meer hoeveel je genomen hebt!
En het nare is, de dag erop weet je nooit meer hoeveel ampullenje nog hebt en waar ze zijn gebleven. :openmouth:
Erg naar!

@ Addick: hoop dat alles zo ver mogelijk goed komt en je maatje er met alles weer een beetje bovenop komt en de hulp krijgt en wil aannemen die hij nodig heeft.

@ de rest: bij sommige van de reacties sta ik echt met mn oren te klapperen, dat iemand zulke lompe, ondoordachte en infantiele dingen kan zeggen. dit zijn geen dingen om lollig over te doen en reacties dat zo iemand maar dood moet gaan of lollige opmerkingen over welke recepten wel of niet effectiever zijn zijn echt misselijk makend. is duidelijk dat degenen die die opmerkingen maken nog geen enkele levenservaring of inlevingsvermogen hebben in dit soort situaties. mischien helpt het jullie als jullie je even proberen voor te stellen dat het jullie maatje/broertje/zusje is die daar een einde aan zijn/haar leven heeft geprobeerd te maken, wel of niet succesvol is dan om het even. waarschijnlijk zal het inzicht pas komen als een bekende van jullie zich probeert kapot te maken.

J0rrit

Badass junkie
Idd, ik wil hieraan toevoegen dat mensen die zelfmoord willen plegen een flink verleden hebben meestal. Zoiets gebeurt niet zomaar.

Flameon

Badass junkie
Dood zal je niet gauw gaan inderdaad ... en een plekje op de PAAZ wellicht wel.
90 dia's opeten is hoonliefuck :openmouth:

Addick

Bewuste gebruiker
Omg deze reactie vind ik ongeloofelijk DOM.(heel dom..)
Wie ben jij om te zeggen dat het niet zo 900mg is waar maak je dat uit op ?
Hoeveel had ie dan genomen kennertje,hij is langer dan een week vaag geweest na 7 dagen ging het lopen pas een beetje en nog steeds zag ik ongecontroleerde spierbewegingen bij hem.
Dit alles tegen wat de dokters zeiden dat het eerder alweer goed had moeten zijn.
Al die lege dia' strippies lagen er ook nog.
Prop zelf anders is 900 mg in je bakkes jankert en ervaar wat hij ervaarde :hearteyes:

Dood ga je er toch niet van zie je maar..

T-men

Bewuste gebruiker
Addick zei:
Omg deze reactie vind ik ongeloofelijk DOM.(heel dom..)
Wie ben jij om te zeggen dat het niet zo 900mg is waar maak je dat uit op ?

Werkzaam op een gesloten afdeling binnen een psychiatrisch ziekenhuis. Daarom dus dagelijks te maken heb met Diazepam en mensen die zulke fratsen uithalen. Negentig tabletten van 10mg naar binnen werken, ik vreet m'n schoen op als het zo is!

Hou op joh! Zulk gedrag is een keuze!

speeseend

Wijs gebruiker
Wat maakt het nu uit 90, 900 of 9000 mg. modderfokker, het is voor mij allemaal belachelijk, niet te volgen shit!

Sjonge jonge. Wat n genuil zeg. Onze samenleving kots ik zowiezo van wat die allemaal verwacht van mensen. Laat ieder lekker in zn waarde ook al gaan ze naar de klote. Probeer ze advies te geven of te helpen of een duwtje in de juiste richting te geven ipv te zeggen hoe ze dood moeten of dat ze zich aanstellen. Is erg hoor suicidaal zijn. Heb zat kennissen gehad die het niet meer zagen zitten en er een einde aan maken en ja de een doet t als schreeuw om hulp voor aandacht en de ander zegt niets en doet t zomaar inees goed. Vind de eerste die in DE SAMENLEVING beschouwt wordt als zielig aand8 vragen nog de slimste. Dan vraag je in ieder geval nog om hulp op n bepaalde manier. Voor heel veel mensen is de sameleving gewoon te snel geworden en kunnen het niet bij benen. Waarschijnlijk ook mede door hersen ziektes en eventueel misbruik of andere ellendige dingen die te kort gedaan zijn in de opvoeding dat je rare dingen krijgt. En als je dan nog op school en over gepest wordt omdat je niet zo slim bent, je geen Armani draagt of je broek zit iets te hoog of je geen vrouwen kan krijgen of bloedmooie vrouwen dan ben je een kneus. Vind je t gek dat mensen op n gegeven moment gaan criminelen, afzonderen, moorden of zelf moord gaan plegen?! Ik niet!!! Ook al is t niet goed te praten..t is een feit dat dit gebeurt onder onze ogen en werken er zelf allemaal aan mee ok?! Heel veel succes en hoop dat alles goed is. Geloof ook niet dat je snel kapot kan gaan aan de benzo's zoals ik van anderen gehoort heb met hun ervaringen. Take Care!!!

Bovenaan