A great day for coca thee!

Hardcore_frk

Badass junkie
Vandaag ga ik aan de coca thee!

Heerlijk in het zonnetje hangen en daarna hopelijk, onder invloed van de stimulatie van coca thee, nog wat nuttigs doen!

Ik heb 8 gram verpoederde cocabladeren ruim 15 minuten in water van circa 90 graden laten trekken. Uitgaande van circa 0,06% cocaïne in het blad, kom ik dan uit op circa 50 mg pure cocaïne. Een knoeperd van een lijn dus!

Ik laat jullie weten hoe het is bevallen. Goede dag toegewenst, allen!

inner_search

Badass junkie
Ben wel benieuwd of het effect anders is dan snuiven of gewoon oraal (capsule) coke te nemen.
In een capsule is het voor mij het effect van een extreem kort werkende methylfenidaat.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ben wel benieuwd of het effect anders is dan snuiven of gewoon oraal (capsule) coke te nemen.
In een capsule is het voor mij het effect van een extreem kort werkende methylfenidaat.
Ik heb de thee wat langer dan 15 minuten laten trekken en neem zojuist mijn eerste slokken. Dus ik laat het je straks weten!

De smaak is overigens goed te doen. De vaste delen zijn bezonken, er blijft een mooi groen/bruine, heldere vloeistof over. Wat wel grappig is (maar ook wel logisch), is dat het mijn tong vrijwel direct flink verdooft!

Rivalrie

Badass junkie
Ik heb de thee wat langer dan 15 minuten laten trekken en neem zojuist mijn eerste slokken. Dus ik laat het je straks weten!

De smaak is overigens goed te doen. De vaste delen zijn bezonken, er blijft een mooi groen/bruine, heldere vloeistof over. Wat wel grappig is (maar ook wel logisch), is dat het mijn tong vrijwel direct flink verdooft!
Ben benieuwd

inner_search

Badass junkie

Oooo , ik had eerder een olieachtig substantie verwacht die op het water aou blijven drijven , interessant.

Is alleen je tong verdoofd of heel je mond ?

@De Dunne waarom niet ?
Ik snuif geen coke , vind het verdovende effect verschrikkelijk.
2 keer een bommetje coke genomen van rond de 30mg , werkt wel degelijk hoor.
Vond het niet leuk , maar er was zeker en vast effect.

Hardcore_frk

Badass junkie
Okee, nu begin ik echt wel wat te merken.

Ik lig lekker in de zon, een beetje spelletjes te spelen op mijn telefoon. Ondanks dat ik mijn aandacht bij het spelletje heb, ervaar ik steeds 'schokjes' van euforie. Zo duidelijk dat het me er bewust van maakt. Echt anders dan slechts het verzadigende gevoel van lekker in de zon liggen.

Gaat lekker hier!

Hardcore_frk

Badass junkie
Oooo , ik had eerder een olieachtig substantie verwacht die op het water aou blijven drijven , interessant.

@De Dunne waarom niet ?
Er lag inderdaad wel een kleine olieachtige film op de thee. Deze slurp je met de eerste slok volledig naar binnen, haha.

In principe wordt de hele mond wel verdoofd, maar de tong valt voornamelijk op. Denk dat de ervaren cokegebruikers dit wel herkennen, na het nemen van een likje op de tong.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

@De Dunne waarom niet ?
Oke ik wist dat niet. Mij is wijsgemaakt dat coke oraal niet werkt. Ben geen expert met coke.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt best als een lekker effectje. Grappig, ik heb zelf van de thee (of bladeren kauwen) niet echt effect gehad behalve verdoving, maar dit maakt me nieuwsgierig het nog eens te proberen wellicht :wink:

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik denk dat het effect uiteindelijk ongeveer 2 uur heeft aangehouden. Lekker babbelen met het meisje, alles mooi en genieten van de dag.

Ik heb overigens wel een kleine dip bij het uitwerken ervaren, net zoals dit voelt bij het staken van gebruik van cocaïne in poedervorm (alleen wel milder).

Binnenkort eens proberen te kauwen met natriumbicarbonaat (bakpoeder). Dit schijnt een veel sterkere rush te geven!

heyol

Bewuste gebruiker
Maar waarom wordt dit niet vaker gedaan dan? Als het ongeveer 2 uur aanhoudt, met mindere dip?

en hoezo is dit legaal maar zodra ik het door mn neus haal een probleem?

heyol

Bewuste gebruiker
Poedercoke is veel sterker.

Daarbij drinken veel mensen coca thee in zeer lage doseringen, voor de antioxidanten en medicinale werking.

Aangezien dit legaal is, mag je dan geen link plaatsen naar de site waar je dit gekocht hebt?

Dexx87

Newbie
Interessante blog maakt me wel nieuwsgierig
Coke snuiven ervaring mee maar is voor mij veel te verslavend en te duur.

Gebruik nu zelf ook meds voor ADHD. Af en toe snuif ik er wel eens 1tje weg gewoon omdat k dat ook lekker vind beetje soort van afkicken van de coke hahaha

Welke bijwerkingen kan je ervaren met coke thee? Met snuiven en mijn eigen medicatie is mijn eetlust helemaal weg soms erg vervelend hoe is Dat dan met t gebruik van thee? Hier ook last van?

Ik ga zowiezo even meer info Google krijg je ook grote doppen? Haha

heyol

Bewuste gebruiker
Ik ga dit binnenkort ook een bestellen en proberen. Ben hee benieuwd, heb er al wat over opgezocht en blijkbaar is het vrij gezond zelfs (in tegenstelling tot snuifcoke) voor je immuunsysteem enzo.

Bovenaan