A-phip eerste maal ( levensgevaarlijke effect )

Casrus

DF-koning
Heb mijn a-PiHP na één nacht gebruiken ook in de vuilnisbak gegooid (nét voor het vuilnis werd opgehaald voor de zekerheid).

Het komt me voor dat je dezelfde ervaring met a-PiHP hebt gehad als ik; een onspectaculaire roes met een belachelijk Helse comedown. Het was tijdelijk zelfs nog erger dan de comedown van de tweede keer methamphetamine IV! Maar maak je niet al te sappel, het gaat naar alle waarschijnlijkheid vanzelf weer over.

Zelf gebruik ik RC-stimulanten (en disso's en in mindere mate hallucinogenen) vooral voor seks en hoewel je je tijdens de a-PiHP roes een beetje 'koel' voelt, neuk je erop als een tierelier!

Middelen die hierop lijken, maar beter werken en beiden niet zo'n achterlijke comedown hebben zijn het (illegale?) a-PVP en de RC a-D2PV (waar ik afgelopen weekend mee in de weer ben geweest).

Neo-Shulginist

Badass junkie
maar op forum's wordt het nog wel geactiveerd en/of gestimuleerd?
ik lees bv iemand een goede ervaring hebben op een stof en wij nieuwsgierige mensen willen dat ook eens proberen ?
Ja gebruikers op drugsfora zijn inderdaad de grootste marketeers van rc-vendors. Daar heb je gelijk in. Daarom is het een goed idee om een kritische houding aan te nemen, en niet zomaar alles te geloven wat iedereen zegt. Zowel vendor als gebruiker op een forum.

Helaas is er niet één duidelijke waarheid die overal netjes wordt weergegeven. Zeker op het gebied van drugs gaan er veel spookverhalen, urban myths en onwaarheden rond. Dat maakt het dus heel lastig om te beoordelen wat nou klopt en wat niet. Het vraagt veel van de gebruiker om zo tot een duidelijk beeld te komen van hoe het nou zit.

Ik ben met je eens dat we moeten proberen om die situatie te veranderen. Voor mij is dat een belangrijke reden waarom ik op dit forum zit, en waarom ik mijn reacties zo goed mogelijke probeer te checken en te onderbouwen. Als ik een bewering zie die niet klopt dan lever ik ook altijd een factcheck. Dus zo probeer ik ervoor te zorgen dat de juiste info beschikbaar is. Maar dat vergt dan alsnog van andere gebruikers zoals jij dat ze veel reacties lezen, en dat ze de betrouwbaarheid van verschillende forumleden zelf zullen moeten beoordelen.

Heb mijn a-PiHP na één nacht gebruiken ook in de vuilnisbak gegooid (nét voor het vuilnis werd opgehaald voor de zekerheid).

Het komt me voor dat je dezelfde ervaring met a-PiHP hebt gehad als ik; een onspectaculaire roes met een belachelijk Helse comedown. Het was tijdelijk zelfs nog erger dan de comedown van de tweede keer methamphetamine IV! Maar maak je niet al te sappel, het gaat naar alle waarschijnlijkheid vanzelf weer over.

Zelf gebruik ik RC-stimulanten (en disso's en in mindere mate hallucinogenen) vooral voor seks en hoewel je je tijdens de a-PiHP roes een beetje 'koel' voelt, neuk je erop als een tierelier!

Middelen die hierop lijken, maar beter werken en beiden niet zo'n achterlijke comedown hebben zijn het (illegale?) a-PVP en de RC a-D2PV (waar ik afgelopen weekend mee in de weer ben geweest).
vondt deze a phip TEveel anticholergica hebben ???

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
maar op forum's wordt het nog wel geactiveerd en/of gestimuleerd?
ik lees bv iemand een goede ervaring hebben op een stof en wij nieuwsgierige mensen willen dat ook eens proberen ?
Heh? Niemand hier zegt 'hey kijk A-php, moet je ook es doen'. Sterker nog, de meesten zouden het je afgeraden hebben. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gebruik.

Je bent ook verantwoordelijk voor het naleven van de forumregels. Daarin staat bijvoorbeeld dat per persoon maar één account is toegestaan. Dat betekent dat als je account geband is, dat je niet een tweede (derde, vierde enzovoort) account mag aanmaken. Bij een permaban betekent dat dus dat je nooit meer welkom bent op DF. Dat wist je ook al, want met je Madhatter en Silkroad account hebben we dat geintje ook al gehad. Knap dat je als @maxvelt niks hebt gezegd en hebt bedacht dat het qua tijdlijn lastiger zou zijn je te betrappen als je nu weer een nieuw account zou aanmaken, namelijk @Theostreeltje. Helaas voor jou zijn wij mods niet op ons achterhoofd gevallen. Allebei deze accounts krijgen dus evengoed een permaban, net als elk volgend account dat je probeert.

Tip: geen A-php meer proberen, je gaat er niet zo goed op.

Doei!

MR_CHIP

Badass junkie
de meest ongeloofelijke roes die ik heb gehad op pyros was met 4x 25mg mdphp pellet in 1x
hint : doe dit niet zomaar na deze dosis is alleen voor gekken zoals ik , en hier wordt je ook redelijk gek van maar dat heb je toch met pyro's

ok ik ben terug op de planeet gekomen stilaan...
ben weer kalmer en nuchter.
wat een helse dag op die aphip , heeft mij alle kanten van mijn bewustzijn laten zien en ik voelde mij er zeer vuil onder en een zwarte kant laten zien.
ziekelijk goedje en OCD gedrag op vitale functies zorgde voor veel onrust.
mijn OCD gedrag ging onwijs ziekelijk hierop en op sommige momenten kickte ik er nog wel op.
mijn duiveltje zegt meer maar mijn engeltje zegt laten we er nu maar bij ophouden , het is behoorlijk geweest.
als je dit niet onder controle hebt kan dit waanzinige toestanden brengen...

ik laat niks testen dan moet ik sociaal doen en buiten de deur gaan , en heb toch geen vervoer naar een plek waar je kan testen

note : heb best veel tolerantie
enome tics hierop, herhaalde constant hetzelfde , deed zelfde handelingen en gedachten en dat naar de alsmaar meer willen hebben is ziekelijk hierop

Psychojohn

Belezen gebruiker
k ben met je eens dat we moeten proberen om die situatie te veranderen. Voor mij is dat een belangrijke reden waarom ik op dit forum zit, en waarom ik mijn reacties zo goed mogelijke probeer te checken en te onderbouwen. Als ik een bewering zie die niet klopt dan lever ik ook altijd een factcheck. Dus zo probeer ik ervoor te zorgen dat de juiste info beschikbaar is.
Heeft niks te maken met deze discussie, maar wil even zeggen dat het leveren van juiste info zeker goed ontvangen word! Als er iemand is op dit forum waar ik veel van heb geleerd, is het Neo🙌

CuriousExplorer

DF-koning
Als je elke 5min je hartslag loopt te meten, je bloeddruk controleert en zoveel meer terwijl je drugs neemt zou ik er ook niet kunnen van genieten.

Bovenaan