a-PiHP / α-PHP

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Was niet op a-pihp he haha. Helemaal niks was alleen een hart filmpje :)
Ik lees net wat reports en tot nu toe alleen slechte ervaringen met hexen. Moet het toch eens met mijn eigen lichaam proberen. Gooi er wel een benzo bij als ik wil gaan slapen aangezien de euforie veel sneller wegzakt dan de hartkloppingen, had ik ook met speed maar dit vond ik niet per se een slecht gevoel.

De Apotheker

Badass junkie
Ik lees net wat reports en tot nu toe alleen slechte ervaringen met hexen. Moet het toch eens met mijn eigen lichaam proberen. Gooi er wel een benzo bij als ik wil gaan slapen aangezien de euforie veel sneller wegzakt dan de hartkloppingen, had ik ook met speed maar dit vond ik niet per se een slecht gevoel.
Probleem met hexen is dit:
De eerste twee dosissen geven een fijne rush, maar daarna is redosen alleen maar om je normaal te voelen en geeft dus geen euforie. Je redosed dan uiteindelijk een gram weg zonder euforie.

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nou afgelopen zondag voor het eerst A-PiHP gehad. Wel in de staart van 4-MMC maar kon duidelijk de lage dosis A-PiHP merken.
Had 30mg neergelegd en die in 3en gesnoven verspreid over een uur tijd. Dit zorgde ervoor dat ik helemaal geen dip of cravings kreeg van de 4-MMC. Al moet ik zeggen dat de cravings van 4-MMC ook wel erg meevallen. Ik was meer bang voor de day after maar die is ontzettend meegevallen. Eigenlijk helemaal geen dip gehad. Nu tweede dag day after ook niet.....

Toch opvallend want vanaf 17:00 tot een uurtje 22:00uur ongeveer 185mg 4-MMC gehad en daarna 30mg A-PiHP, tijdens dit gebruik hier en daar een klein borreltje, paar stickies, en stiekem hier een daar een mini puntje coke en keta (amper noemenswaardig) en toch eigenlijk Totaaaaaal geen dip de dag erna. Rond een uurtje of 02:30 naar bed en was er rond 09:00 weer uit. Wel met een benzo gaan slapen zodat die nacht slaap niet gemist zou worden.

Dit maakt het voor nu wel een erg verslavend middel want de volgende dag nergens last van hebben voor toch wel een erg lekker effect, maakt de drempel om het gauw nog een keer te gebruiken wel erg laag. Heb nog 100mg liggen voor een avondje om het eens opzichzelf te researchen en eens kijken of ik dan ook geen dip heb die dag erna.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Zojuist 1gr a-pihp besteld om het een keer te proberen/ervaren. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Zijn inmiddels een aantal maanden verder :grin:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Zojuist 1gr a-pihp besteld om het een keer te proberen/ervaren. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Zijn inmiddels een aantal maanden verder :grin:

zondag 3 keer gesnoven 37 mg, 37 mg, 56 mg.. drie dagen later ben ik nog steeds bijna constant aan het snuiten..
bloedkorstjes, dikke plakken aangekoekt snot etc..
was de vorige keer ook al.. en ik hak het echt tot fijn poeder.
ik snap niet dat mensen dit zo vaak kunnen doen.
oraal krijg je de rush niet.
mss is boofen een oplossing.

bij mij is het na een aantal keer redosen wel mooi geweest..de cravings zijn te doen..maar je moet wel willen stoppen.
ksnap dat sommige er een nacht op overslaan.. ik begin meestal 's ochtends en eindig 's avonds

op zich komt de drang om meer te nemen na een uur of twee al..
maar dan wordt het echt te gek.. je kan beter je gedachten nog een paar uur verleggen.. 't werkt zeker nog.

lange na stimulatie.. bij mij althans.

het is best verslavend.. mij begon het echt we te 'roepen' op een gegeven moment..
dus moest ik mezelf weer een schema opleggen.. ( voor alle drugs + alcohol btw)
heb ik nu wel rust en vertrouwen in..
maar wil naar een nog spaarzamer gebruik.

De Apotheker

Badass junkie
zondag 3 keer gesnoven 37 mg, 37 mg, 56 mg.. drie dagen later ben ik nog steeds bijna constant aan het snuiten..
bloedkorstjes, dikke plakken aangekoekt snot etc..
was de vorige keer ook al.. en ik hak het echt tot fijn poeder.
ik snap niet dat mensen dit zo vaak kunnen doen.
oraal krijg je de rush niet.
mss is boofen een oplossing.

bij mij is het na een aantal keer redosen wel mooi geweest..de cravings zijn te doen..maar je moet wel willen stoppen.
ksnap dat sommige er een nacht op overslaan.. ik begin meestal 's ochtends en eindig 's avonds

op zich komt de drang om meer te nemen na een uur of twee al..
maar dan wordt het echt te gek.. je kan beter je gedachten nog een paar uur verleggen.. 't werkt zeker nog.

lange na stimulatie.. bij mij althans.

het is best verslavend.. mij begon het echt we te 'roepen' op een gegeven moment..
dus moest ik mezelf weer een schema opleggen.. ( voor alle drugs + alcohol btw)
heb ik nu wel rust en vertrouwen in..
maar wil naar een nog spaarzamer gebruik.
Je moet je neus tussendoor schoonmaken.....

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
oh, ik lees net dat Mezelf schreef, volgende dag nergens last van te hebben..
nou.. er zijn zeker wel effecten op het gemoed.. geen sero dinsdag dip..maar wel iets van een mentale knauw
en fysiek ook wel door mogelijk gespannen houding ofzo..of natuurlijk evt een nacht overslaan..
hij heeft ook een benzo gepakt.. heeft er ook vast wel wat mee te maken.

De Apotheker

Badass junkie
oh, ik lees net dat Mezelf schreef, volgende dag nergens last van te hebben..
nou.. er zijn zeker wel effecten op het gemoed.. geen sero dinsdag dip..maar wel iets van een mentale knauw
en fysiek ook wel door mogelijk gespannen houding ofzo..of natuurlijk evt een nacht overslaan..
hij heeft ook een benzo gepakt.. heeft er ook vast wel wat mee te maken.
Denk dat het met van alles te maken heeft, zowel leeftijd als gewenning.... ik merk zelfs na een flinke 500 mg (verspreid) niet tot nauwelijks een kater. Vooral in vergelijking met middelen als speed of coke is dit eng katerloos, zowel een voordeel(zegt helemaal niks over schadelijkheid) als gevaar van het middel.

Maar eigenlijk heeft dipjes vergelijken totaal geen zin 😅 iedereen is anduuurrs

Laatst bewerkt:

Thunderdome

Wijs gebruiker
Denk dat het met van alles te maken heeft, zowel leeftijd als gewenning.... ik merk zelfs na een flinke 500 mg (verspreid) niet tot nauwelijks een kater. Vooral in vergelijking met middelen als speed of coke is dit eng katerloos, zowel een voordeel(zegt helemaal niks over schadelijkheid) als gevaar van het middel.

Maar eigenlijk heeft dipjes vergelijken totaal geen zin 😅 iedereen is anduuurrs
Wat vind jij van de a-pihp qua effect? Wat raad je aan qua dosering voor de 1e keer nasaal? Ben erg benieuwd want je hebt dit middel vaak aangeprezen :grin:

De Apotheker

Badass junkie
Wat vind jij van de a-pihp qua effect? Wat raad je aan qua dosering voor de 1e keer nasaal? Ben erg benieuwd want je hebt dit middel vaak aangeprezen :grin:
Ik vind het erg lekker en uniek 😅 maar dat is niks nieuws....

Begin met 15 mg en bouw hieruit op met stapjes van 5 mg. Hou zeker tussen de eerste doseringen minimaal een uur om overstimulatie te voorkomen.

10 tot 20 mg is licht
20 tot 30 mg medium
30 tot 35/40 mg sterk
en vanaf 40 word die erg intens.

Laatst bewerkt:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik vind het erg lekker en uniek 😅 maar dat is niks nieuws....

Begin met 15 mg en bouw hieruit op met stapjes van 5 mg. Hou zeker tussen de eerste doseringen minimaal een uur om overstimulatie te voorkomen.

10 tot 20 mg is licht
20 tot 30 mg medium
30 tot 35/40 mg sterk
en vanaf 40 word die erg intens.

niet om eigen wijs te doen.. dit is mijn ervaring.

met 15mg krijg je niet dat specifieke effect.. en met om het uur 5mg bumpen kom je daar ook niet.

mocht je al speed gewend zijn @Thunderdome ..

zou ik je aanraden mss 30mg nemen.. en dan minstens 3 à 4 uur niet.

mss eerst een allergietest.

edit: effect nog wat onderbelicht tot nu toe..

energie, enthousiasme, euforie.. geen grote pupillen ( bij mij )

helder.. met 3-mmc kom ik niet tot praktsche of creatieve dingen.. kan wel maar het eindresultaat is rommelig etc.
pihp heef precies genoeg focus om dingen gedaan te krijgen..

Laatst bewerkt:

De Apotheker

Badass junkie

met 15mg krijg je niet dat specifieke effect.. en met om het uur 5mg bumpen kom je daar ook niet.

mocht je al speed gewend zijn @Thunderdome ..

zou ik je aanraden mss 30mg nemen.. en dan minstens 3 à 4 uur niet.

mss eerst een allergietest.
Dat is niet wat ik bedoel, je moet de algemene dosis ophogen met 5 mg. Dus eerst 15, daarna 20/25 etc.

Daarnaast is 30 mg aanraden als eerste dosis gewoon fout....
Ik heb al vaker gezien dat het zeer onprettig kan vallen (ook bij stimulant veteranen) ookal is het maar ietsje hoger.

A-pihp is een kortwerkende stimulant en is echt iets wat je vaker zal moeten bijnemen om er een prettig ervaring om te hebben, als je 3 uur wacht dan heb je 2 uur enkel stimulatie zonder echte euforie. Meeste mensen zullen maar een half uur of een uur aan euforie ervaren en dan is 3 uur wachten echt niet fijn.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
daarom schreef ik:
Dat is niet wat ik bedoel, je moet de algemene dosis ophogen met 5 mg. Dus eerst 15, daarna 20/25 etc.

Daarnaast is 30 mg aanraden als eerste dosis gewoon fout....
Ik heb al vaker gezien dat het zeer onprettig kan vallen (ook bij stimulant veteranen) ookal is het maar ietsje hoger.

A-pihp is een kortwerkende stimulant en is echt iets wat je vaker zal moeten bijnemen om er een prettig ervaring om te hebben, als je 3 uur wacht dan heb je 2 uur enkel stimulatie zonder echte euforie. Meeste mensen zullen maar een half uur of een uur aan euforie ervaren en dan is 3 uur wachten echt niet fijn.

okay, dat was niet duidelijk op de manier waarop je het schreef.

een medium dosis is mss niet über voorzichtig maar zeker niet te gek.

uur 1: 15mg, uur 2: 20mg, uur 3: 25mg, uur 4: 30mg etc. zou voor mij juist overkill zijn.

kheb 2 uur euforie en een uurtje gewoon lekker.. mss wel het idee bij te nemen maar zeker niet nodig.

De Apotheker

Badass junkie
daarom schreef ik:

okay, dat was niet duidelijk op de manier waarop je het schreef.

een medium dosis is mss niet über voorzichtig maar zeker niet te gek.

uur 1: 15mg, uur 2: 20mg, uur 3: 25mg, uur 4: 30mg etc. zou voor mij juist overkill zijn.

kheb 2 uur euforie en een uurtje gewoon lekker.. mss wel het idee bij te nemen maar zeker niet nodig.
Ik zeg ook hou minimaal een uur ertussen en de rest moet je zelf aanvoelen... Begin nou maar gewoon laag want het is potenter als methamfetamine.

Niet flauw bedoelt maar je baseert het nu op 3 ervaringen van alleen jezelf, ik baseer het op tientallen waarvan een hoop van first timers om mij heen.

30 mg kan bij sommige 2 uur aan paranoia geven en is echt niet prettig voor alle, begin gewoon laag en kijk vanuit daar wat het voor jou doet.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik zeg ook hou minimaal een uur ertussen en de rest moet je zelf aanvoelen... Begin nou maar gewoon laag want het is potenter als methamfetamine.

Je baseert het nu op 3 ervaringen van alleen jezelf, ik baseer het op tientallen waarvan een hoop van first timers om mij heen.

30 mg kan bij sommige 2 uur aan paranoia geven en is echt niet prettig voor alle, begin gewoon laag en kijk vanuit daar wat het voor jou doet.

tuurlijk.. voorzichtigheid is altijd goed..

30 mg 3 uur aan paranoia?.. jeetje.. kunnen ze beter van deze drug afblijven mss?

bij mij gaf 15mg gelijk alleen maar irritante stimulatie.

en thx voor de neus wassen tip.. 😘
want deze nasleep qua neus perikelen is een flinke afknapper, lol
maar goed.. kmoet deze drug zwz niet te vaak doen..

Vchip

Badass junkie
A-piph v de folie is lekkerder qua smaak dan heroïne. Met heavy benzo's achter de hand, is dit heerlijk spul om te chinezen

Vchip

Badass junkie
Twee dagen lang aphp gesnoven, van de folie gerookt en gevaped met zo 'n glazen bol pijp. En ik ben nauwelijks ervan onder invloed geweest. Snap er werkelijk niks van. Vendor was betrouwbaar, en kreeg dezelfde gevoel in mijn tong als ik kreeg van apihp.

Naar mijn idee heb ik voor niks dagenlang mijzelf blootgesteld aan een stof waarvan niemand echt weet wat dit met je lichaam doet....

De Apotheker

Badass junkie
Twee dagen lang aphp gesnoven, van de folie gerookt en gevaped met zo 'n glazen bol pijp. En ik ben nauwelijks ervan onder invloed geweest. Snap er werkelijk niks van. Vendor was betrouwbaar, en kreeg dezelfde gevoel in mijn tong als ik kreeg van apihp.

Naar mijn idee heb ik voor niks dagenlang mijzelf blootgesteld aan een stof waarvan niemand echt weet wat dit met je lichaam doet....
Dan was het sws bunk of je vape tecniek was niet goed.... A-php is echt vele malen sterker als a-pihp.

Vchip

Badass junkie
Heb flinke lijnen gesnoven en flink veel damp ingeademd. Er gebeurt wel iets maar stel geen donder vol.

Bovenaan