gia79 zei:tis een bizarre les inderdaad... was erg cynisch laatste tijd, vaste uitspraken waren... als mensen aan me vroegen wanneer ik zou stoppen. Ik ga niet stoppen, het stopt mij... of als ze vroegen, doe rustig aan... tussen 6 planken heb ik rust... Alle signalen voorbij... werd onverschillig van gebruiken.
,toen de voorruit eruit getrapt met moeite en de zinkende auto uitgekropen.weed_smoker zei:Bijna aan de dood ontsnapt voor de 3de keer was afgelopen november. was 3 uur s' ochtends. zat in de auto naast (toendertijd) een goede vriend van me. hij claimde nuchter te zijn, maar was net zo stoned en panja als ik was. het regende buiten en hij reed gewoon 100 km +-. vervolgens knalde hij een sloot in. we waren allebei even van de kaart, maar toen ik bij kwam stroomde de auto vol water en snel! dus heb snel die vriend wakker gemaakt, en samen probeerden we de deuren open te maken....ging niet! dus wij gordel los maken, vielen we op ons paasei,toen de voorruit eruit getrapt met moeite en de zinkende auto uitgekropen.
Fishhead0707 zei:Heftige shit man... Maar dus al 2 maal eerder zoiets meegemaakt?
Ja onder invloed achter het stuur blijft gevaarlijk. Ik heb 1 keer een ongeluk meegemaakt met iemand die onder invoed achter het stuur zat. Gelukkig zonder kleerscheuren van af gekomen.

gia79 zei:... waren ook niet aardig in t ziekenhuis. Diepe schaamte...