Aan trippers...

Psycheheerlijk

Belezen gebruiker
Mayan zei:
Is de natuur geil en ruikt ze naar de zee?

De natuur kan zeerst zeker in bepaalde situaties uiterst opwindend zijn, vooral wanneer men enig psychedelische middelen heeft ingenomen. Het gevoel van het zachte enigzinds vochtige mos onder je handen is in hogere staten van bewustzijn zeker leiden tot onkuise handelingen met de desbetreffende natuur om je heen. Het knuffelen van bomen kan dan ook een erg liefdevolle ervaring zijn. Heerlijk hoe de boom ook zijn armen om jou heen doet en je tegen hem of haar aandrukt.

Of de natuur naar zee ruikt kan ik je niet vertellen. Ze ruikt elke keer anders, de laatste keer rook ze naar een luchtig lente briesje met frisse dartelende koolmeesjes in de lucht!
....dus...wat was de reden van dit topic?

Mayan

Bewuste gebruiker
De reden, wil kijken wat er uit los komt :wink:

Dus niemand dat zo'n ervaring heeft gehad? Dat de natuur geil is

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik vind de natuur geweldig en prachtig als ik aan het trippen ben. Naar de zee kan het ruiken natuurlijk, maar vaak ruikt het ook anders.
Geil vind ik het echter niet.. Sowieso ben ik ook nooit geil tijdens mn trip :P

Mayan

Bewuste gebruiker
Niet persé gij geil, maar de natuur geil.

Roept de natuur niet om haar voort te planten?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Mayan zei:
Niet persé gij geil, maar de natuur geil.

Roept de natuur niet om haar voort te planten?

Met dat ik zelf niet geil ben, wil ik eigenlijk zeggen dat ik ook niks echt geil vindt en dus ook de natuur niet.. Misschien dat jij geil op een andere manier bedoelt..
Als ik de natuur aan het bewonderen ben in mijn trip vind ik het prachtig en dus vind ik het behoud ervan wel belangrijker dan normaal.

Anyway volgens mij zit jij op een spacend niveau waar ik niet op kan komen vanaf mijn stoel op mijn werk :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik hou intens van de natuur, maar ik kan er niet op geilen. Ook ruikt het bos niet naar de zee, en de zee niet naar het bos.

Dus nee. :P

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik moet toegeven, ik ging stoppen... maar had toch nog nen trip...
En de natuur zuigde achter zoetigheid, ik dacht toen aan zwarte gaten dat leven schiepen...

Ik ging buiten, ik rook de zee en haar geilheid...

De natuur hunkerde achter voortplanting meer dan ooit tevoren... mss was dat omdat ik alles buitengesmeten heb en het in mijn geest afspeelt, ik weet het niet...

Maar ze stond zo geil in mijn laatste trip, en aan mij kan het niet liggen, ik heb (bijna) elke dag seks....

Ze zoog naar zoetigheid en eiste voortplanting... Ja wa moetek daar van denken...
Ach laat maar, was toch laatste trip. Zal wel nix betekenen

Bovenaan