aangehouden onder invloed in Duitsland

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
Werd een aantal jaren geleden eens opgepakt in Duitsland. Moest op het bureau bloed prikken en dit was de uitslag, is dat wat?

Bijlagen

• IMG_7909.jpeg
    IMG_7909.jpeg
    120,7 KB · Weergaven: 29

KoningToto

Bewuste gebruiker
Heb je toevallig al wat te horen gekregen van de Duitse autoriteiten? Ik ben 20 december ook aangehouden met thc in mn urine en ik moest daarna ook mee voor een bloedafname. Inmiddels is het al 14 weken geleden en het zou maximaal 8-12 weken duren voordat ik de brief thuis zal ontvangen.

Terechte vraag, dus daar geen kritiek op. Maar ik zou zeker niet zelf gaan bellen ofzo. Kans bestaat dat ze het op de een of andere manier niet goed hebben geregistreerd en dat je dus nooit meer iets hoort. Lekker laten gaan.

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
Heb je toevallig al wat te horen gekregen van de Duitse autoriteiten? Ik ben 20 december ook aangehouden met thc in mn urine en ik moest daarna ook mee voor een bloedafname. Inmiddels is het al 14 weken geleden en het zou maximaal 8-12 weken duren voordat ik de brief thuis zal ontvangen.
Duurde bij mij 7 maanden voordat ik wat hoorde.

Dirkdirk

DF-koning
nanogram per milliliter. 1.0 is toegestaan voor THC en men debatteert over ophogen naar 3.5
Voor THC-COOH staat de grens op 150 ng/ml
ken-jeong-small.gif

Even zonder gekheid, dit is best wel interessante informatie. Op "nano" gebied is alles onvoorstelbaar klein. Een atoom is 0.1 to 0.5 nanometer groot. Een ATOOM. Ik bedoel waar hebben we het over?

verwijdermijmaar

Experimenterende gebruiker
In Nederland meet men microgram
per liter. Grenswaarde THC: 3 microgram per liter bloed.

Dit zijn homeopathische serumwaarden 😉

Sommigen vinden het blijkbaar nodig om het erover te hebben 👮‍♂️

van een homeopathische dosis LSD kun je overigens goed hard gaan. 1 joint schijnt 100microgram THC te bevatten.
Ik had een keer 6.0 microgram in mijn bloed 2 uur na het blowen (2-3 haze joints). Als je op 100 zit na een joint breekt het dus rap af?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nanogram? Nah... no (get it)

Maar even serieus, @Neo-Shulginist dit is toch een te verwaarlozen hoeveelheid lijkt me?

edit: excuus rest van het topic niet gelezen
1,0 nanogram per milliliter is inderdaad wat laag. Maar als je flink stoned bent dan is het 6 nanogram per milliliter. Dus aan het voorzetsel nano- ligt het niet per se.

Laatst bewerkt:
Bovenaan