Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb je toevallig al wat te horen gekregen van de Duitse autoriteiten? Ik ben 20 december ook aangehouden met thc in mn urine en ik moest daarna ook mee voor een bloedafname. Inmiddels is het al 14 weken geleden en het zou maximaal 8-12 weken duren voordat ik de brief thuis zal ontvangen.
Terechte vraag, dus daar geen kritiek op. Maar ik zou zeker niet zelf gaan bellen ofzo. Kans bestaat dat ze het op de een of andere manier niet goed hebben geregistreerd en dat je dus nooit meer iets hoort. Lekker laten gaan.
Heb je toevallig al wat te horen gekregen van de Duitse autoriteiten? Ik ben 20 december ook aangehouden met thc in mn urine en ik moest daarna ook mee voor een bloedafname. Inmiddels is het al 14 weken geleden en het zou maximaal 8-12 weken duren voordat ik de brief thuis zal ontvangen.
Even zonder gekheid, dit is best wel interessante informatie. Op "nano" gebied is alles onvoorstelbaar klein. Een atoom is 0.1 to 0.5 nanometer groot. Een ATOOM. Ik bedoel waar hebben we het over?
1,0 nanogram per milliliter is inderdaad wat laag. Maar als je flink stoned bent dan is het 6 nanogram per milliliter. Dus aan het voorzetsel nano- ligt het niet per se.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.