• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Aangename kennismaking met 3-cmc

geflipt

Wijs gebruiker
Ik weet het niet. Al die cathinones, al die RC's, het is leuk maar op een gegeven moment heb je het wel gehad. 1-p-lsd, iets rookbaars DMT en 6-apb, en meer heeft deze man eigenlijk niet nodig. Ik ben al voor experimententeren maar alle cathinones (en ik heb er een hoop geprobeerd) komen allemaal neer op een slap aftreksel van cocaine en mdma. Het is het nét niet. Leuk speelgoed maar niks vergeleken met wat de andere kinderen hebben.
Ik snap je ergens wel Dirkjan, ik houd het grosso modo ook bij 5-mapb en af en toe een disso, maar ik probeer ze wel eens graag uit. Zo blijkt deze voor functioneel gebruik wel een prima rc. Je zou kunnen claimen dat deze nét geen speed is, maar dat hoeft ook helemaal niet. Sommige rc's zijn net een verrijking van het aanbod, niet?

Juun

Badass junkie
ik heb echt 0.0 problemen met alcoholvrij bier. Wel de wit of blond varianten. Smaakt gewoon naar frisdrank 😅

Bovenaan