Aangespannen spieren ???

Hallo, :wave:

zit nooit op deze site maar kanslozen opmerking moet je maar voor je zelf houden :)
De dag na het space heb ik steeds dat al me spieren zijn aangespannen en dit blijf tot dat ik zeg maar weer normaal geslapen heb ( dus niet een uurtje slapen ofzo).

weet iemand wat ik hier tegen kan doen , ibrufen help niet.
en nee ik ben niet van plan om te stoppen :rolleyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Iets wat je voor lief moet nemen. Je kan aan de benzo's gaan maar dat is slechts compensatie en niet echt slim.

clockcable

Bewuste gebruiker
Je moet koffie met heel veel zout drinken, en dan vervolgens om de 30 minuten een shot van neusspray nemen.

Flameon

Badass junkie
Magnesium capsules kopen en slikken ... een tijdje voor en een tijdje na gebruik.
Dat is de oplossing misschien

Aalpoepert

Badass junkie
clockcable zei:
Je moet koffie met heel veel zout drinken, en dan vervolgens om de 30 minuten een shot van neusspray nemen.
Niet mee eens. Alleen koffie met (veel) zout (en géén suiker!) voldoet prima.

Oom Klaas

Badass junkie
Uitgekookte Red Bull bommetjes maken schijnt het beste te werken om dit soort dingen tegen te gaan.
Ook nog best een goedkope manier.

Aalpoepert

Badass junkie
Koffie met zout blijft de beste oplossing, ik snap niet hoe dat duurder is dan red bull uitkoken. Het laatste is ook nog ontieglijk tijdrovend!

Aalpoepert

Badass junkie
Je zet een bak koffie en je doet er twee theelepels zout in.

Bij de eerste slok doet het er niet meer toe dat je spieren aangespannen blijven.

Aalpoepert

Badass junkie
Mensen hebben de gave om zich een smaak voor te stellen van iets nog voor ze iets proeven. Als je deze gave gebruikt begrijp je het koffie met zout principe.

Je begrijpt dan ook waarom er geen softijs met zuurkoolsmaak is maar dat is een ander verhaal.

Aalpoepert

Badass junkie
Helaas kan ik me niet goed voorstellen hoe koffie met zout smaakt omdat het een zeer tegenstrijdige smaak is. Wel weet ik hoe iemand zijn kop trekt als diegene een slok neemt en dat de smaak echt lang blijft hangen.

Drientje

DF-koning
Aalpoepert zei:
Helaas kan ik me niet goed voorstellen hoe koffie met zout smaakt omdat het een zeer tegenstrijdige smaak is. Wel weet ik hoe iemand zijn kop trekt als diegene een slok neemt en dat de smaak echt lang blijft hangen.
Dat zijn de kutgeintjes in de bedrijfskantine. suiker verwisselen met zout.

Toen ik ooit bij een levensmiddelen bedrijf werkte hadden we de suiker omgewisseld met citroenzuur. Dat is op het oog exact dezelfde kristalstructuur. Dat is pas vies. Zure koffie. Blech.

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb weleens GHB genomen met koffie op de trein naar Footworxx nu ik er aan denk, godver :flushed: Dat is vies ja :P

Ja er stond zo'n koffie ding op het station en kennelijk vond ik dat een goed idee ofzo :sunglasses:

Bovenaan