Aanraders??!!

Heb net vernomen dat Piperazines (Traxx!) toch niet echt relaxed zijn voor een dansevenement of festival van 11 tot 23 uur. Wie heeft voor mij de ultieme herbal of herbal combinatie voor een dag lang uit je dak gaan!!! :P

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
de meeste herbals werken volgens mij niet zo lang hoor...
mss kun je ephedra proberen, maar kun je niet meer in de smartshop kopen... (toch niet in nederland, legaal dan :wink: )

Ik heb nog wel ergens Ephedra, kon ik nog krijgen bij m`n Smartshop. Maar er is toch wel iets wat ermee te vergelijken is? Of te combineren met ephedra?

Haze

Bewuste gebruiker
Meeste van dat spul werkt niet. Van Thundercaps(variant) werd ik wel altijd wakker. Nadeel was dat ik er hartkloppigen van kreeg.

Solidius

Badass junkie
koediekindje zei:
Wie heeft voor mij de ultieme herbal of herbal combinatie voor een dag lang uit je dak gaan!!! :P

Herbal en 'uit je dak gaan' passen niet in hetzelfde straatje.

Off-topic: Wat is de reden dat je een kwakzalver product wilt nemen om 'uit je dak' te gaan?

Kijk ik probeer gewoon van de synthetische drugs af te blijven. Ik gebruik al een hele tijd Ephedra en vroeg me gewoon af of andere suggesties hadden. Ephedra werkt bij mij best goed, maar ja...... je wil ook wel eens wat anders!! Er werdt mij laatst Traxx aangeboden en daar blijk je nogal wat bijeffecten van te krijgen..daar zit ik natuurlijk niet op te wachten zaterdag!!

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik zou die happycaps proberen die ik aanraadde in je andere thread. die waren redelijk en je voelt er wel wat van. De meeste herbals vallen echter zwaar tegen...

Intoxicated

Wijs gebruiker
Oh dat is vast wel te doen.
Maar ik zou zeggen begin gewoon met die happycaps dan. Ik kreeg er echt al een flinke energiestoot van. Ik moest er daarentegen wel meer dan de voorgeschreven hoeveelheid pakken, 1 zo'n pilletje heeft bij mij bijna geen effect , ik moet ze echt per 2 nemen. (Maar ik weeg dan ook 83 kilo)

veel plezier!

p.s. welk festival trouwens?

Dags

Bewuste gebruiker
Ephedra + Ritalin(jah je moet maar iemand kennen) + E's(xtc-vervanger)

Heeft bij mij iets van 7 uur geweldig gewerkt, deed weinig tot niets onder voor een pil, het was zelfs iets spacender voor mij

Solidius

Badass junkie
Dags zei:
Ephedra + Ritalin(jah je moet maar iemand kennen) + E's(xtc-vervanger)

Heeft bij mij iets van 7 uur geweldig gewerkt, deed weinig tot niets onder voor een pil, het was zelfs iets spacender voor mij

Ritalin is ook een synth, en koediekindje claimt daarvan af te willen blijven.

spacekonijn

Badass junkie
Solidius zei:
^

Tzal best zo zijn. Ik kan een hele verpakking door m'n strot douwen en voel er nix van :smoke:
het effect is ook niet heel erg aanwezig , je hebt gewoon iets meer uithoudingsvermogen , echt een space gevoel moet je idd niet verwachten

Bovenaan