Aantal vragen over sos ..

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Ik wil binnenkort dus mn eerste lijntje proberen, maar nu heb ik een aantal vragen :

1. Ik ben aan de pil, als ik snuif heeft het dan invloed op elkaar ? (dat de pil niet optimaal meer werkt oid..)
2. Ik ben vrij jong, is het ook schadelijk voor mn groei ?
3. Moet je ook een mindere hoeveelheid nemen als je jonger bent ?

alvast bedankt ..

Mac...

Badass junkie
1 nee, coke heeft geen effect op de pil.
2 Ja, waarschijnlijk dat je door je coke gebruik minder nodige voedingsstoffen tot je neemt zal het ook wel wat uitmaken op je groei (bij regelamtig gebruik)
3 Ja, het gaat per gewicht, maar ik kan je geen hoeveelheden geven over hoeveel per kg.

Hoe jong ben je als ik vragen mag. Als je nog in de groei bent raad ik je sowieso ten zeerste af om nu al drugs te gaan gebruiken. Hoe later je begint hoe beter en het beste is natuurlijk om het nooit te gebruiken.
Maar ja, ik kan je toch niet tegen houden, dus je moet het helemaal zelf weten, maar mijn morele ik zegt me dat ik dit even moest melden.

Besluit je het toch te doen: HAVE FUN!

Mac...

Badass junkie
tjaja, ik heb alles gezegd wat ik zeggen wou, maar ajb meisje weet waar je aan begint, vooral bij coke!!

matthijs

Badass junkie
14 jaar.... Dat is echt heel erg vroeg om aan harddrugs te beginnen en zeker coke...Ik kan je niet tegenhouden enzo maar wacht er gewoon nog 2 of 3 jaartjes mee. Hoe wou je het trouwens gaan betalen...ik neem aan dat je nog niet werkt en het is dus echt heel duur he....

matthijs

Badass junkie
Hmm, je kan op jou leeftijd denk ik beter XTC gebruiken dan sos, maar goed, kan je niet gewoon gaan blowen :)

Kleine_Tripster

Been there, Done that ( of was het nou andersom ? :P ) .. Heb er geen behoefte meer aan .. Maar waarom zou XTC dan verstandiger/ beter zijn op mijn leeftijd ? XTC is toch sowieso veel schadelijker ? Of bedoel je de kans op verslaving ..

matthijs

Badass junkie
nouja, het is misschien wel wat schadelijker (weet ik trouwens nog helemaal niet zeker) en idd minder verslavend...
Maar goed, gebruik ook maar geen xtc eigenlijk:P
Probeer te experimenteren met wiet...heb je wel eens blunds gerookt bijvoorbeeld...

Kleine_Tripster

Heb blunds gerookt ja ( vond ik niet veel aan eigenlijk.. hijst niet echt lekker), door waterpijpjes gerookt, door gewone pijpjes gerookt , buckets gedaan, hasjcake gehad, spacecake gehad, spacetruffels gehad...

matthijs

Badass junkie
pff :P ok dan...is wel redelijk wat ja :wink:

Maar goed, 14 jaar is vroeg hoor, maarja, als je het echt wilt kan ik je niet tegenhouden ofzo... :rolleyes:

Kim

Wijs gebruiker
Zou als ik jou was 1 lijntje snuiven en daar bij laten

het is wel super lekker en t gevoel is ook echt iets wat je altijd wil maar het is het niet waard geloof me

Sheena

Newbie
als je van jezelf weet dat je dingen snel te leuk gaat vinden blijf er dan gewoon van af.. Een paar keer is leuk, maar t gat vaak v kwaad tot erger bij mij in het dorp lopen ook genoeg pillenslikkers en snuivers van 14 en 15 rond

spacekonijn

Badass junkie
HIER IN De BUURT zitten serieus allemaal 16jarige gastjes aan de coke.

die lui komen totaal in hun eigen wereldje terecht en denken dat ze vanalles zijn (gangsters of criminelen ofzo) ze denken serieus de maffia van italie te zijn terwijl dat in nederland toch allemaal niet zo aan de orde is.

wat ik wil zeggen is dat van coke je persoonlijkheid best veranderd en je een beetje in je eigen wereldje kan belanden.

ik heb het 2 keer gedaan (coke) en vond het effect echt niks aan.

maar merk duidelijk dat mensen die graag een beetje 'stoer' doen coke helemaal de bom vinden.

en noem bij TROEP , lsd niet in dezelfde zin als speed plz :P

Jeller

Badass junkie
Coke zou ik ook afraden.. en coke minder schadelijk dan XTC? kdenket niet hoor.. mss dat 1 pil wel wat schadelijker is dan 1 lijn maar aangezien coke 3 keer zo rpa is uitgewerkt zal je ook 3 keer zo veel gebruiken wil je de heel avodn onder invloed zijn.. en bij coke gaat er meestal ook nog wat binge drinking gepaard

calimero

Newbie
Euhm, drugs zijn natuurlijk leuk maar "what goes up must go down." En ik ben van mening dat je op je 14e op emotioneel gebied al meer dan genoeg hebt aan het worstelen met puberteit :) Doe daar een drugsprobleem bij en er kan vanalles misgaan. Zelf heb ik echter maar beperkte ervaring met coke, dus ik ben misschien niet de beste raadgever. Maar toch, cocaïne-verslaving kan heel sluimerend op gang komen, merk ik als ik naar mijn kennisenkring kijk...

Probeer zeker een beetje op te letten

groetjes
calimero

gabberkop18

hey meissie

ben je gek ofzo
14 en aan de sos

kga je rap zegge hoe mijn drugs ervaringe zijn
12de tot mijn 15de =>wiet en hasj
15 tot men 16de ofzo alcohol
16 tot nu =>xtc speed en sinds kort ook sos en alcohol ook natuurlijk
(NIET ALLEMAAL DOOR ELKAAR UITERAARD)
en sos vind ik de heerlijkste drugs die er is
ik heb het nog niet zo gek vaak gedaan maar kijk al uit tot de moment dat ik 50 euro heb

en dan ook ik denk als ik op me 14de al sos geprobeert zou hebbe dat ik op men 17de ofzo ram onder een brug lag met een spuit in me poot:confused:

als je het echt wil doen doe maar
maar als ik jouw was zou ik de hard drugs nog even negere

Bal0n

Badass junkie
Re: hey meissie

gabberkop18 zei:
ben je gek ofzo
14 en aan de sos

kga je rap zegge hoe mijn drugs ervaringe zijn
12de tot mijn 15de =>wiet en hasj
15 tot men 16de ofzo alcohol
16 tot nu =>xtc speed en sinds kort ook sos en alcohol ook natuurlijk
(NIET ALLEMAAL DOOR ELKAAR UITERAARD)
en sos vind ik de heerlijkste drugs die er is
ik heb het nog niet zo gek vaak gedaan maar kijk al uit tot de moment dat ik 50 euro heb

en dan ook ik denk als ik op me 14de al sos geprobeert zou hebbe dat ik op men 17de ofzo ram onder een brug lag met een spuit in me poot:confused:

als je het echt wil doen doe maar
maar als ik jouw was zou ik de hard drugs nog even negere

Als je het zo super lekker vindt, waarom ben je dan niet bang dat dat het geval is over 3 jaar? :wink:

Bovenaan