Aantoonbaarheid XTC speekseltest

Ik weet dat dit mss beetje dom is maar een vriend van mij vraagt zich af alsje xtc snuift of het aan te tone is in speeksel omdat hij een speeksel test moet doen van zijn ouders na zijn volgend feestje

Sorry vooe de vraag maar ik slik ze alleeen maar xpxp

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Qua aantoonbaarheid in een speekseltest maakt het niet uit of XTC slikt of snuift.

Ja dat klopt.
Gewoon nog vraag ik ging 2weke gelede naar een rave(jump up) ik pak dan altijd 2cb same me xtc omdat gewoon super is maar ik weet da je er sneller moet van spouwe ma awel dit deed ik dan en gelukkig had ik me piek nogma daarna voelde ik me nuchteger dan normaal maar ik hoor soms dat wanneer je spouwt tijdens elke drugs dat het sneller uit werkt klopt dit?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Gewoon nog vraag ik ging 2weke gelede naar een rave(jump up) ik pak dan altijd 2cb same me xtc omdat gewoon super is maar ik weet da je er sneller moet van spouwe ma awel dit deed ik dan en gelukkig had ik me piek nogma daarna voelde ik me nuchteger dan normaal maar ik hoor soms dat wanneer je spouwt tijdens elke drugs dat het sneller uit werkt klopt dit?
Dat verschilt een beetje per drug, maar hangt ook van je maaginhoud af. 2C-B en XTC worden allebei niet heel snel opgenomen wat niet helpt in ieder geval. Maar als je ook vrij veel eten in je maag hebt, dan zal je ook een groot deel van je drugs er weer uit werken.

Bovenaan