aantoonbaarheid XTC

portillio

Newbie
hallo

Ben regelmatige gebruiker van XTC in de uitgang, maar ben wel redelijk soft met het nemen van pillen max. 3 per avond maar dit gebeurt mss 1 keer op de 6 maanden, meestal eentje per week...

Het zit nu zo binnekort moet ik voor sollicitatie voor een werk een medisch onderzoek ondergaan waarbij geplast moet worden.... Daar het een werk is waar heel veel familie van me werkt wil ik echt niet afgaan en geconfronteerd worden dat ik gebruik.

Ik lees op vele site's dat XTC maximum 3 dagen aantoonbaar is, maar is dit echt zo?? Heeft iemand van jullie al ervaring met die testen?? Ik zou echt blij zijn als iemand me echt kan gerust stellen... De dokter waarbij ik vroeger ging die zij dat dit 3 maanden was, of was dit om me op stang te jagen??

Alvast bedankt

Groeten

A

Anonymous

Gast
Bij een plastest heb je ong 5 dagen nodig om alle mdma en sporen uit te pissen. Neem de tijd, betyer het zekere voor het onzekere.

Als je haar wordt getest ben je de lul :grin:

A

Anonymous

Gast
Jep haar weg = bewijs weg.

Maar het gaat dus om een plastest, gebruik een week van te voren helemaal nix en je zit goed.

matthijs

Badass junkie
BobG zei:
Bij een plastest heb je ong 5 dagen nodig om alle mdma en sporen uit te pissen. Neem de tijd, betyer het zekere voor het onzekere.

Als je haar wordt getest ben je de lul :grin:

Ja, MDMA duurt misschien wle 5 dagen. Maar je weet niet precies wat er in je pil zit he. Misschien duurt dit wel langer, maar dat zou ik niet weten. Lukt vast wel :)

Bovenaan