Aborts

KoxBox

Badass junkie
Mijn vorige flush bestond uitsluitend uit aborts, een stuk of 20:

Wat ik mij nu afvroeg: die 20 aborts hebben een gewicht van 1gram dus in principe als je een volledige portie wilt verorberen moet je 3gram eten, wat dus op 60 paddestoelen komt....
Dat kan toch niet want volgens mij gaat het niet alleen om het gewicht maar ook om het aantal paddestoelen.
Hoe bepaal je dan wat een portie is als die uitsluitend bestaat uit aborts?

Bijlagen

• jasja's pics 075.jpg
    jasja's pics 075.jpg
    24,9 KB · Weergaven: 76

sky

Belezen gebruiker
Aborts hebben normaal gesproken naar verhouding meer psychoactieve stoffen. Met andere woorden, als je 30 gram aborts tot je neemt, zal je trip veel sterker zijn dan wanneer je 30 gram normale stoeltjes tot je neemt.

Het aantal stoeltjes zegt dus niet zoveel.

Van 1 gram aborts zul je waarschijnlijk niks merken. Misschien heb je met de volgende flushes wel gewone stoeltjes ipv alleen aborts. Ik zou zeggen, gooi deze aborts niet weg. Wacht tot de volgende flush(es) en mix die met de aborts.

Edit: volgens mij heb jij het over 1 gram aborts na drogen, dus niet vers. In dat geval zou je er wel iets van moeten merken. Ik kan niet zeggen hoe deze te vergelijken zijn met gewone stoeltjes. BTW welke soort is het?

KoxBox

Badass junkie
sky zei:
Edit: volgens mij heb jij het over 1 gram aborts na drogen, dus niet vers. In dat geval zou je er wel iets van moeten merken. Ik kan niet zeggen hoe deze te vergelijken zijn met gewone stoeltjes. BTW welke soort is het?

Idd, het gaat over gedroogde. Het zijn mexicaanse veronderstel ik. Maar als ik dus die ene gram oftewel 20 paddestoelen eet ga ik niet harder gaan dan gewone...

sky

Belezen gebruiker
Tja, ik denk niet dat er een rekenformule is die bepaalt hoeveel gram gedroogde aborts gelijk staan aan een bepaalde hoeveelheid verse normale stoeltjes.

Als 1 gram gedroogd gelijkstaat aan 10 gram vers, en in dit geval spreken we over de relatief sterkere aborts, dan zou je daar best wel iets van kunnen merken. Maar dat ligt ook wel aan de persoon denk ik of de soort.
Echt vet trippen zal wellicht niet echt lukken op 10 gram vers ofwel 1 gram droge mexicaantjes, tenzij het hawaiiaantjes zijn? I suppose.

Try and find out!

:beer:

JW27

Newbie
sky zei:
Aborts hebben normaal gesproken naar verhouding meer psychoactieve stoffen. Met andere woorden, als je 30 gram aborts tot je neemt, zal je trip veel sterker zijn dan wanneer je 30 gram normale stoeltjes tot je neemt.

Het aantal stoeltjes zegt dus niet zoveel.

Van 1 gram aborts zul je waarschijnlijk niks merken. Misschien heb je met de volgende flushes wel gewone stoeltjes ipv alleen aborts. Ik zou zeggen, gooi deze aborts niet weg. Wacht tot de volgende flush(es) en mix die met de aborts.

1 gram droge aborts heeft wel zeker effect, vergelijkbaar met ongeveer 2 à 2.5 gram gewone droge paddo's (eigen ervaring).

Bovenaan