absint

ootje

Experimenterende gebruiker
wil dit wel eens keer gaan proberen maar heb geen ervaring.
iemand wel ervaring ermee?
Ik hoorde dat als je er heel veel van drinkt dat je kan hallucineren? klopt dit?

Funky Monkey

Badass junkie
De absint die je tegenwoordig kan kopen zit te weinig tot geen werkende stoffen meer in. De enige manier om dus van die absint te hallucineren is door jezelf een delirium aan te drinken. (geen aanrader)

Flameon

Badass junkie
Absinth is tegenwoordig inderdaad geen aanrader meer om te drinken. Ook veel te gevaarlijk ... je zuipt je zo in coma als je pech hebt.

caatje

Badass junkie
Inderdaad is het zo dat in de absint van "nu" geen werkend hallucinogeen stofje zit. Maar.....als je HIER nu eens klikt kun je er zelf wat van brouwen.

Ik zou er inderdaad mee uitkijken, je drinkt je echt vlug kapot onderschat dat alsjeblief niet.

Ik drink regelmatig maar na 7 shotglaasjes lag ik plat.

cropp

Badass junkie
jaa kijk er maar mee uit, wacht gewoon tot de alcohol intrekt die je nuttigt, dus niet snel achter elkaar

Arenshi

Bewuste gebruiker
CocaineFTW zei:
Ik zou er inderdaad mee uitkijken, je drinkt je echt vlug kapot onderschat dat alsjeblief niet.

Ik drink regelmatig maar na 7 shotglaasjes lag ik plat.
Ik haalde helaas maar 6 glaasjes voor ik plat lag :openmouth:

MCHZK

Belezen gebruiker
in het buitenland vind je af en toe nog wel een flesje met de wormwood plant in , het stofje dat je 'anders' zal doen voelen
maar inderdaad , gevaarlijk spul
en heb er al enkele keren ongelofelijk zware katers van gehad :grin:

Idd wat gezegd wordt.. Sinds een paar jaar is het middel waardoor je hallucineert nog maar 1/25ste van wat er vroegah in zat..

En ik hoor dat het ook smerig is, dus waarom geen sterke drank die wel lekker is zoals wodka of whisky ofzo

MCHZK

Belezen gebruiker
ach neen , als je graag ricard/pastis drink (drop smaak) dan zal je absinthe zeker graag drinken !

Bovenaan