Acacia!!!

pasquali

Bewuste gebruiker
Nieuw rookkruidje in de winkel!
Acacia is een Australische mix van Dmt planten ge extraheerd!
Try it and you ll love it!!
Lees trip report op Dhp onder naam chinga!

Bal0n

Badass junkie
Dit is een product wat producten uit een extractie bevat? Waaronder DMT? Ik denk dat de overheid dat niet leuk gaat vinden.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik had het gister gehaald bij mijn vaste smartshop, maar had al een flinke paddotrip achter de rug. Ik wist ook niet hoe het zat met eventuele tolerantie dus heb het buisje maar bewaard. Smartshopuitbater was er erg enthousiast over, en die kerel lult meestal geen onzin. Maar in hoevel doses zou je zo'n buisje van 1 gram doen pasquali? Ik ga het denk ik komend weekend proberen. Dan laat ik gelijk weten hoe het was. En volgens mij is het geen extract... Het heet acacia mixture, dus ik gok op stukjes van de acacia en stukjes van een plant met MAO-remmend effect. Het is vast geen extract, zo dom zijn ze niet. :wave:

pasquali

Bewuste gebruiker
Het buisje bevat 2 sterke doseringen of 6 lichte en dan zou ik natuurlijk voor de sterke dosering gaan..
Vul de de pijp twee keer op en smoke em.
Heb zelf helaas nog niet de kans gehad om voor de sterke te gaan maar heb lichte in een jointje gedraaid , prettig euforisch maar ga vlgnde keer toch liever voor de real deal.

@ space , ja Changa...mooi he?

Ook veel op boom gedraaid veel mensen waren er lyrisch over!

@ balon...een mysterieuze natuurlijke mix van kruiden...touches of blue lotus en weet ik veel..chacruna en zo.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Skyer zei:
Laat ik ff de fabels de wereld uit helpen. Acacia Mixture bevat geen DMT (de preciese samenstelling is mij ook nog onbekend), er zitten echter wel MAO remmers in en het effect is vergelijkbaar met dat van Salvia Divinorum. Zodra ik weer moet werken zal ik wat research doen naar de preciese samenstelling en jullie op de hoogte houden.

Laat ik de fabels maar ff uit de wereld helpen dan.
Het heet acacia mixture, dus ik neem aan dat er onder andere (als hoofdbestanddeel waarschijnlijk) acacia inzit, en sinds acacia DMT bevat neem ik toch echt aan dat dit goedje werkt door de DMT en de MAOI die erin zitten. Check erowid maar: http://www.erowid.org/plants/acacia/acacia.shtml

So no, I won't trust you on this one...
En sowieso... mensen die in smartshops werken denken er altijd alles van te weten, maar ik ben er zat tegen gekomen die er werkelijk de ballen verstand van hebben. Vertrouw beter jezelf... en erowid uiteraard :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
DMT zit toch ook in de bladeren die jullie verkopen om Ayahuasca mee te maken? Geextraheerde DMT is verboden. Plantmateriaal niet hoor. Hou op met proberen slim te zijn. En denk je nou echt dat ze in een smartshopproduct de niet-werkzame acacia zouden doen? :wave:

Laat maar weten als je weet wat erin zit, en wat de werkzame stoffen zijn :wave:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Dit weekend zal ik het proberen, en dan zal ik je vertellen of er DMT inzit. Als er DMT inzit zal ik dit duidelijk merken als ik het rook, er is niks vergelijkbaars...

Intoxicated

Wijs gebruiker
Hypothetisch gezien klopt je verhaal.
Maarja, ze verkopen ook nog steeds gedroogde paddestoelen op veel plaatsen. En alle ayahuasca benodigdheden (waaronder gedroogde bladeren die dmt bevatten) worden ook gewoon verkocht. En mijn smartshop verkoper zei dat het DMT bevatte, en dit is de enige die nog nooit onzin over zijn producten heeft gepraat. Dus ik vertrouw hem volledig als hij zegt dat er DMT in die acaciamix zit, ik weet dat hij vaak DMT heeft gedaan, en hij zei dat hij die Acaciamix ook zelf had geprobeerd, en dat DMT de werkzame stof was.

pasquali

Bewuste gebruiker
Smart ass! :wave:

Wij verkopen wel ayahuasca "kits" en volgens mij is dat helemaal okee.
Chacruna is ook een Dmt plant en Mimosa Hostilis mogen we ook gewoon verkopen zover ik weet.
Het is idd waar dat er geheimzinnig gedaan wordt over acacia mixture en wat er precies in zit maar het zou me niets verbazen als er wel dmt actieve planten inzitten.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Als er DMT inzit merk je het wel neem ik aan...
Ik ga het misschien morgen ofzo wel proberen.
Als ik in de goede mindset ben :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Skyer zei:
Okay, er zit DMT in (mijn excuus voor het misverstand wat ik gecreeerd heb). MIjn collega en ik hebben het vanmiddag geprobeerd en hebben beide die conclusie getrokken. Ikzelf vond het heel mooi spul, de combinatie DMT en MAO remmers werk! Ik ga nog ff zoeken welke MAO remmers er inzitten. Waarschijnlijk pasiebloem of harmala.

P.S. Ik moet wel toegeven dat we het buisje in 2e hebben gedeeld en dat dus een fixe dosis is. Het effect in lage doseringen is me niet bekend.

Dat was ook mijn plan. Gelijk goed ervoor gaan. DMT kun je ook het best in een keer zoveel mogelijk binnen krijgen en houden volgens mij.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik hoop het vanmiddag te doen...
En zo'n half buisje was echt genoeg voor jou?
Hoe groot/zwaar ben je ongeveer alsik vragen mag?

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb afgelopen avond zo'n half buisje gebruikt. Niet echt heel veel effect van gehad, ik voelde me wel wat lichter, en was zeker wel intoxicated, maargoed ik weeg dan ook 82 kilo, dus dat kan wle een hoop verschil maken denk ik.

Ik begrijp alleen niet waarom er MAO-remmers inzitten (staat op de zijkant van het buisje) Gerookte DMT is volgens mij sowieso actief, en ik ken geen enkele MAO remmer die in zulke kleine hoeveelheden echt actief is...

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik heb de lage dosis geprobeerd maar dat was het gewoon net niet...een deze dagen met lief voor half buisje ieder!
Ik heb thuis ook nog de niet verdunde versie straight from Australie dus wie weet gebruik ik die eerst.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Waarom denk je dat dit verdund is?
Of bedoel je gewoon dat het een slechte rip-off van het concept 'changa' is? Idee is in principe hetzelfde toch? Veel plezier in elk geval, dit is niet mijn ding. Voor het geld in elk geval. Dan nog beter zelf een extractie doen volgens mij...

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb een half buisje gerookt. Wat aangegeven was als een grote dosering. Ik ben dan ook redelijk groot. Maar het enige wat ik voelde is een soort lichtheid van mijn lichaam, en ik had wel een beetje kleurverandering denk ik. Ik had wel duidelijk wat op, maar als ik er niet op gelet had was ik het ook zo weer vergeten. Voor mij het geld niet waard.

pasquali

Bewuste gebruiker
Deze buisjes hebben ze lichter gemaakt , om de reden dat ze niet gelijk een sterke versie ervan op de markt willen brengen ...en terecht want vooral in Amsterdam waar veel toeristen komen zijn er mensen die high willen worden van wat dan ook zonder zelf eerst een soort van research gedaan te hebben van wat voor middel ze gaan gebruiken!!

Maar idd het is niet heel sterk en hebben ze daarom het mao gehalte ietsje versterk!!
Ik heb zelf de pure versie hier en het is Oleej alom!

Bovenaan