Achterdochtig ofzo

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Dit zie je vaak staan bij de gevolgen/nadelen van MDMA gebruik, maar er wordt eigenlijk weinig over verteld. Toch heb ik hier goed last van af en toe, wat ontzettend vervelend kan werken omdat je een verkeerd beeld hebt van wat er eigenlijk gebeurd.

Eerlijk gezegt kan ik nog steeds niet echt goed uitleggen wat het nou precies inhoud, maar het komt er volgens mij op neer dat je bijvoorbeeld het gevoel hebt dat mensen over je praten, of dat ze je buitensluiten, terwijl dit totaal niet het geval is (wantrouwen). Je kunt zelfs zo heftig reageren op iemand die het absoluut niet verkeerd bedoeld, dit heb ik dus een aantal keer meegemaakt.

Mijn vrienden bijvoorbeeld, zijn goeie mensen. Zouden je nooit zomaar in de steek laten mits je echt iets heel fouts hebt gedaan. En toch krijg ik wel eens van die gedachten (na gebruik, terwijl ze zelf ook gebruiken) dat ineens niemand me meer mag, heel raar. Als je bijvoorbeeld in een groep zit, en normaal gesproken degene bent die het meest praat :P, maar dan zomaar stilletjes afgezonderd zit. Niet omdat ik buiten wordt gesloten maar omdat ik gewoon de kracht niet meer heb om wat te vertellen. Het ligt altijd aan jezelf, en ik besef al vaker dat het beter is om de dag na gebruik gewoon lekker op de computer te zitten klote :grin: Alleen heb ik juist na gebruik zo ontzettend veel behoefte aan mensen om me heen.

Maargoed omdat ik nog nooit wat over dit onderwerp heb gelezen op dit forum, dacht ik laat ik het eens in de groep gooien :wink: Wie weet komen er hele wijze uitspraken uit voort :smoke:

Miss J

Bewuste gebruiker
Je vergeet vaak een heel veel, je irriteert je aan je vrienden en nu ook nog paranoia... Heb je nou nog steeds niet door dat je gewoon te veel/vaak gebruikt?

kiekert

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
Je vergeet vaak een heel veel, je irriteert je aan je vrienden en nu ook nog paranoia... Heb je nou nog steeds niet door dat je gewoon te veel/vaak gebruikt?
Dat idee kreeg ik ook al

boeka

Newbie
Als ik onder invloed ben heb ik dot ook regelmatig, of als ik op feestjes ben dak precies over boel zie... :grin:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
Miss J zei:
Dat idee kreeg ik ook al

Dat paranoia valt opsich welmee, het is alleen de dag na gebruik. En zo vaak gebruik ik niet. Maar wat jij vaak vindt vind ik mischien soms, of andersom. Maar ik zeg niet dat ik er zoveel last van heb, ik wil gewoon weten of er mensen zijn die dit kennen. Want ik hoef niet veel te gebruiken om de volgende dag geirriteert te zijn. Dat lukt met drank net zo goed :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Ken ik totaal niet. Ten eerste wantrouw k mijn vrienden zowiezo al niet. Maar op mdma kan ik me dit helemaal niet voorstellen :P

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
Ik heb dit met paddos maar dan in een heel ernstige vorm.
Het hoeft niet eens aan de vrienden te liggen maar het heeft heel veel met je onderbewustzijn te maken.
Je kan je onderbewustzijn niet uitschakelen en er valt niet mee te fucken.
Zonder drugs kan je je gevoel redelijk onderdrukken maar met drugs op komt het ware gevoel in een soms extreme manier naar buiten.
Ik herken symptomen die ik ook heb als ik bijv. pillen of paddos op heb

Bovenaan