Acid morning after

User81923

Experimenterende gebruiker
Na LSD gebruik als ik wakker word, voel ik mij telkens verschrikkelijk moe, nutteloos, depressief en heb ik alleen maar negatieve gedachten. Hoe kan ik dit voorkomen? Geen speed om wakker te worden, geen MDMA om wakker te worden, ik wil me de morning after gewoon op natuurlijke wijze weer wakker voelen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Je zegt 't zelf al eigenlijk. Geen speed, geen MDMA, dat stelt alles alleen maar uit.
Het beste is gewoon een stevige maaltijd, een goede douche en frisse lucht. :)

Hier staat wel een toffe uitleg over voeding, kun je ook deels toepassen op acid. Er staan zelfs recepten voor na het drugsgebruik bij :grin:
http://www.unity.nl/voeding

dernael

Bewuste gebruiker
Wat apart dat je dit zo ervaart. Ik voel me, na een nacht goed geslapen te hebben, vaak juist als herboren. :P

Maar inderdaad, even goed voor jezelf zorgen doet vaak al wonderen. :)

Dernael. :stoned:

dernael

Bewuste gebruiker
Gisteravond een truffeltrip gedaan samen met mijn vrouwtje, de beste trip op truffels tot nu toe! En zoals ik al zei, voel ik me vandaag fris en fruitig! Heerlijk geslapen ^^

Hoop dat jouw morning-after deze keer ook meevalt. :)

User81923

Ik vrijdag mijn zwaarste acid trip, en de zaterdag voelde ik me zoals een zombie. Het was wel de moeite waard.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
dernael zei:
Wat apart dat je dit zo ervaart. Ik voel me, na een nacht goed geslapen te hebben, vaak juist als herboren. :P

Maar inderdaad, even goed voor jezelf zorgen doet vaak al wonderen. :)

+1
Na een goede nachtrust inderdaad :)

@Belgiantrip;
Wel goed kunnen slapen? Als het begint uit te werken en ik al moe ben, zie ik er ook uit als een zombie. Net als vele andere met wie ik dat deed. Slaap doet wonderen na de trip :wink:

User81923

Nee, totaal niet goed geslapen... Maar ik had heel het weekend niets te doen dus genoeg tijd om uit te rusten :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik moet zeggen dat ik meestal ook een slechte nachtrust heb na Acid, krijg er zo achtelijk veel energie van dat ik niet kan slapen... Misschien omdat het gevoel na zo'n 8 uur echt wel weg is maar het middel nog wel 4 uur doorwerkt daarna... Als je 12 uur na inname gaat slapen slaap je miss beter.

JanDeMan

Ik ben helemaal geen expert, maar heb het toch al een vijftal keer gedaan.
Elke keer veel te laat - na 8u 's avonds, zonder dat'k naar een feestje ging ofzo.
Dan lig ik in bed, 4u 's ochtends, ogen open, overal dingen zien, ogen toe, nog meer zien, gedachten gaan aan 200km/u, lichaam wil ook wel wat bewegen en m'n bed is veel te warm.
Uiteindelijk val ik wel in slaap, maar de ochtend erna ben ik dan ook kapot omdat'k maar 3-5u geslapen heb ofzo.
Wat voor mij het beste werkt is actief worden: douche pakken, iets eten en nog beetje actief doen(al is het maar een korte wandeling).
Meestal doe ik een vrij lange wandeling waarin ik terugdenk aan de avond ervoor.

Bovenaan