Acid na mdma..

TrippyShit

Badass junkie
Binnenkort is het q-night. Ik ga een leuke nacht door en dan naar amsterdam voor q-day. 1 van de middeltjes die gebruikt wordt is mdma. Een 2weken later zou een mooi moment voor acid zijn om bepaalde redenen. Nu heb ik het idee dat 2weken na mdma gebruik, ivm serotonine-verhouding, geen perfect moment is voor lsd. Zit dit compleet tussen mn oren of zit er een kern van waarheid in?

:wave:

J0rrit

Badass junkie
TrippyShit zei:
Binnenkort is het q-night. Ik ga een leuke nacht door en dan naar amsterdam voor q-day. 1 van de middeltjes die gebruikt wordt is mdma. Een 2weken later zou een mooi moment voor acid zijn om bepaalde redenen. Nu heb ik het idee dat 2weken na mdma gebruik, ivm serotonine-verhouding, geen perfect moment is voor lsd. Zit dit compleet tussen mn oren of zit er een kern van waarheid in?

:wave:

Zit tussen je oren denk ik, want als ik me niet vergis is LSD een serotonine agonist op bepaalde receptore en juist antagonist op andere receptoren. Als dat inderdaad zo is maakt je serotonine-spiegel dus geen fuck uit.

TrippyShit

Badass junkie
Ik bedoelde het meer in de zin van je serotonine-spiegel is laag. Hierdoor ben je niet zo op en top vrolijk en goed in je vel als normaal. Ik merk zelf altijd dat ik na ongeveer anderhalve maand na mdma gebruik opeens weer kan genieten van een sigaretje roken in het zonnetje met fluitende vogeltjes bijv..

J0rrit

Badass junkie
TrippyShit zei:
Ik bedoelde het meer in de zin van je serotonine-spiegel is laag. Hierdoor ben je niet zo op en top vrolijk en goed in je vel als normaal. Ik merk zelf altijd dat ik na ongeveer anderhalve maand na mdma gebruik opeens weer kan genieten van een sigaretje roken in het zonnetje met fluitende vogeltjes bijv..

Dat moet je dan voor jezelf uitmaken denk, alleen jij weet hoe je je voelt.

underworld

Wijs gebruiker
ik heb het vaak zat een week na mdma gebruik gedaan. beinvloed de werking van lsd totaal niet, ik heb daarentegen na een lsd trip dat het de na effecten van mdma helemaal wegwerkt, waardoor je een soort van 'herboren' voelt de dag erna en weer helemaal zin in het leven hebt.

maar daarentegen alsje flink down bent in een mdma dip, en je gaat dan lsd gebruiken, dan beinvloed het wel degelijk de werking.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
1,5 maand pas na MDMA dat je je weer top voelt? Dan is het denk ik geen drug voor jou. :P
Ik heb er hoog uit 2 dagen last van en daarna weer 100%, met kristallen soms de volgende dag nergens last van. :)

Maar trippen in een M dip is wel zwaaaaaar kut, heb zo een candyflip gehad en was nog half in de trip toen de M uitwerkte. :openmouth:

TrippyShit

Badass junkie
DrippTone zei:
1,5 maand pas na MDMA dat je je weer top voelt? Dan is het denk ik geen drug voor jou. :P
Neuh, zo bedoel ik het niet :P Ik ben zowiezo niet echt iemand die geniet van fluitende vogeltjes. Ik heb 2x dinsdagdip gehad maar. Normaal voel ik me gewoon prima alleen merk ik na 1maand/1.5maand opeens dat mn serotonine dan pas weer echt omhoog begint te krikken zegmaar. Snap je wat ik bedoel. Dat ik dan toch nét iets vrolijker ben en geniet van kleine dingetjes zoals een sigaretje op een bankje in het zonnetje roken terwijl de vogeltjes fluiten :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Hmm oke, nu snap ik wat je bedoelt. Maar ik herken het niet, ik kan altijd wel genieten van die kleine dingetjes. En volgens mij is mijn serotonine altijd wel een beetje screwed, dus zal niet echt het verschil merken. :P

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb wel vaker LSD de dag na MDMA gedaan, soms zelfs zonder te slapen in de tussentijd.

Ging prima op zich...

Bovenaan