ACIDHOUSE

Drientje

DF-koning
Drientje zei:
Hou de ACU in utrecht in de gaten, veel van mijn vrienden draaien daar zoals bemmel en rudematt. Volgens mij 23 april weer underground daar. Check it out, dat zijn echt dikke vette acid parties!...

Enjoy!

X

Ik moet mezelf verbeteren, underground is de 26e... 23e is op een woensdag... excuus...

X

dingo

Belezen gebruiker
Tripper zei:
In 1982 kwam de TB 303 in de winkel als vervaning voor de basgitaar. Helaas voor Roland vonden de musikanten het maar een nepding, er kwamen soms maar rare geluiden uit als je aan de resonantie en de cut off frequency kwam . Omdat de 303's niet werden verkocht verlaagde ze de prijs tot 25 gulden. Toen belandde de 303's voornamelijk bij de freaks die er wel wat in zagen. Zo ontstond Acidhouse in Engeland.

Nu moet je eens naar Rollin' and Scratchin' van Daft Punk luisteren, daar is de 303 zéééér aanwezig :grin: eigenlijk op heel hun eerste alubum (homework), zeker een aanrader!

Djo

Badass junkie
LetroLuvvvvje, ik ga maandag gelijk die acidhousesmiley bal scoren bij die winkel met die leipe olifant Toy Toy! :hearteyes:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
Omdat de 303's niet werden verkocht verlaagde ze de prijs tot 25 gulden. Toen belandde de 303's voornamelijk bij de freaks die er wel wat in zagen. Zo ontstond Acidhouse in Engeland.

Het heeft wel een paar jaar geduurd voordat de freaks er wat mee deden.

1987 eerste acid plaat (natuurlijk claimde meerdere die titel, maar hij wordt toegekend aan Phuture).

Acid house is dus geboren in Chicago en opgegroeid Engeland :P

Mee eens?

-spaceman-

Badass junkie
Re:

Lektroluv zei:
Tripper zei:
Omdat de 303's niet werden verkocht verlaagde ze de prijs tot 25 gulden. Toen belandde de 303's voornamelijk bij de freaks die er wel wat in zagen. Zo ontstond Acidhouse in Engeland.

Het heeft wel een paar jaar geduurd voordat de freaks er wat mee deden.

1987 eerste acid plaat (natuurlijk claimde meerdere die titel, maar hij wordt toegekend aan Phuture).

Acid house is dus geboren in Chicago en opgegroeid Engeland :P

Mee eens?

mee eens... waar ik nog meer mee eens ben, is dat uit de combinatie van house en acid ALLE electronische muziekstijlen zijn onstaan!

:rockband:

Drientje

DF-koning
Lauu zei:
waarom 2 acidhouse topics?

Omdat de ene om een menig vraagt over de muziek
En het andere topic waarschijnlijk over het hoofd gezien door een enthousiast acid genieter...want dat vraagt ook je mening min of meer...
TB-303 zei:
omdat hier een foto van mijn 303 staat

En jij mag van mij je brutale mond bij je houden. Je hebt 22 berichtjes op je naam staan die geen van allen enige waarde toevoegen aan dit forum, voornamelijk irritante posts die nergens op slaan.

Ik heb gesproken, uch... :grin:

TB-303

Experimenterende gebruiker
Ja, daar was toch al een reactie op gekomen, en daarna is het dus niet meer voorgekomen, delete die volgens jou onzinposts maar, dan is het ook weer schoon.

Bovenaan