ACOD (bath cleaner)

Goedemiddag medespacers,

Ik kom zojuist uit de smartshop. Ik was op zoek naar een drug met DMT of iets wat er op lijkt. Na het praten over salvia e.d. was ik interesse gewekt maar de duur lijkt mij erg kort. Na wat doorvragen kwamen ze met ACOD op de proppen. Ik weet niet wat het is maar ze vertelden mij dat je best diep kan gaan en dat het 8 tot 12 uur duurt. Prima dacht ik, flesje meegenomen waar een capsule inzit.

Bij thuiskomst kijk ik nog eens goed op de verpakking en er staat op 'bath cleaner not for human consumption'. Dit klinkt voor mij als badzout en daar heb ik geen goede dingen over gehoord. Nu weet ik er het fijnste niet van dus kan natuurlijk weer een mooi azijnpissers verhaal zijn dat het dikke troep is maar weet iemand wat deze drug is en is het daadwerkelijk badzout?

Dan komen we meteen bij mijn volgende vraag, hoe schadelijk is dit?

dit staat erop:
3-[2-(Dimethylamino)ethyl]
1H-Indol-4-yl acetate

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het zal wel een RC zijn, die worden wel vaker verkocht als bijvoorbeeld badzout of plantenvoeding en altijd 'not for human consumption'. RC's worden juist ontwikkeld om de wet te omzeilen en daarbij is het handig als het zo lang mogelijk duurt voordat de overheid door heeft dat er wat nieuws op de markt is.

Wat betreft de stof zelf, dat weet google wel. Ik kan je helaas niet verder helpen.

Bovenaan