ADD & Wiet

Gothigh

Newbie
Goedenacht is het nu alweer ,Mijn naam is M. 18. Ik blow nu al een lange periode ( meerdere Jaren ) Bijna wel elke dag.

de laatste tijd ben ik het zat aan het roken op de manier dat het gewoon niet meer waard is en ik het idee begin te krijgen dat ik het gebruik om mezelf te voelen en dat zou niet zo moeten zijn! en ik me gewoon weer fit wil voelen.

daarom wil ik er mee stoppen maar ik vind het lastig altijd om in te slapen en vandaar dat ik meestal na me werk alsnog een blow rook , Zou iemand mij kunnen helpen ?

Bedankt Iedereen!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hi M,

Dan wordt het inderdaad tijd om te stoppen. Ik ben zelf hetzelfde door gegaan, ik zie dat je ADD hebt, ik heb altijd wel vermoedens gehad dat ik dat ook heb maar er nooit iets mee gedaan. Ik blowde voornamelijk voor de rust en voor het slapen, maar het is niet fijn om er aan vast te zitten. Anderhalf jaar heb ik elke dag 's avonds een joint gerookt. Uiteindelijk ging ik een keer 5 dagen op vakantie en toen heb ik 5 dagen niet geslapen, toen was ik het wel zat.

Het lastige met stoppen is wat je zelf ook al aangeeft, je vind het moeilijk om in te slapen. Helaas zul je daar doorheen moeten voor het beter wordt. Reken dus op een aantal slechte of zelfs slapeloze nachten, maar onthoud altijd dat het daarna beter wordt. Die rust die je eigenlijk krijgt als je niet blowt is veel fijner dan de rust van een spliff.

Misschien helpt het om een dagboekje bij te houden hier in dit topic, elke dag even plaatsen hoe het ging.

Het kan soms wel ruim een week duren voor je beter gaat slapen! Geef dus niet tussendoor op, want dan is de moeite voor niets geweest. Probeer het in ieder geval twee weken vol te houden, daarna gaat het waarschijnlijk veel makkelijker.

Probeer je joint ook niet te vervangen voor iets anders, zoals een paar biertjes. Dan zul je nooit op die rust komen. Even zo min mogelijk dempende middelen dus de komende tijd!

Succes, en als je vragen hebt roep je maar!

Bovenaan