ADD + XTC

Broodzak

Experimenterende gebruiker
Goeiedag, binnenkort ga ik naar een festival (nachtcollege) en wilde ik voor de eerste X gaan doen, nu hoorde ik van verschillende mensen dat als je ADHD of ADD hebt (ik heb ADD) dat je alsnog spaced maar dat je er minder van voelt of erg duf van voelt. Iemand die hier meer van weet en mij er wat over kan vertellen tips of wat dan ook zijn van harte welkom :)

Torchic

Badass junkie
Ik heb weleens gelezen dat mensen met ADD/ADHD anders kunnen reageren op stimulanten. Maar dat is niet wetenschappelijk bewezen. Dat waren ervaringen van mensen met die diagnose😊

Starshine

Experimenterende gebruiker
Ik heb zeer waarschijnlijk ADD, maar geen diagnose dus kan niks zeker zeggen. Maar ik word er slaperig van, tenzij ik in een stimulerende omgeving ben. Maar krijg niet die energie zoals de meeste mensen. Ben op 120mg MDMA wel in slaap gevallen, kon mijn ogen niet open houden

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb zeer waarschijnlijk ADD, maar geen diagnose dus kan niks zeker zeggen. Maar ik word er slaperig van, tenzij ik in een stimulerende omgeving ben. Maar krijg niet die energie zoals de meeste mensen. Ben op 120mg MDMA wel in slaap gevallen, kon mijn ogen niet open houden
Mdma is ook niet perse stimulerend.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
ADHD hier en kan bij veel stimulanten een bepaalde rust/kalmte ervaren die anderen totaal niet kennen.
Met MDMA is dat niet zo. Kan energiek los gaan zonder enig verschil in effect met anderen. Mindset, setting,.. bepalen meer hoe MDMA valt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mdma is ook niet perse stimulerend.
Misschien niet stimulerend in de zin dat je staat te springen/dansen of druk te kletsen, maar je kunt er ook een rustige energie van krijgen, waarin je niet veel wilt bewegen maar je verre van moe bent. Ik heb dat altijd bij mdma in thuissetting. Met speed trouwens ook. (al ga ik daarmee wel kletsen...)

Het tegenovergestelde kan ook. Zie je wel bij kinderen: is de energie op aan het raken en dan worden ze juist druk...

Anunnaki

Wijs gebruiker
Nee hoor, ik heb de diagnose ADD en ga gewoon keihard op XTC heeft er niks mee te maken.

En overigens ook op andere stimulanten.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee hoor, ik heb de diagnose ADD en ga gewoon keihard op XTC heeft er niks mee te maken.

En overigens ook op andere stimulanten.
Maar was er niet een correlatie? Misschien zijn er uitzonderingen?

Net als het tegenovergestelde. Ik heb geen ADD en toch word ik rustig van mdma en speed.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Misschien niet stimulerend in de zin dat je staat te springen/dansen of druk te kletsen, maar je kunt er ook een rustige energie van krijgen, waarin je niet veel wilt bewegen maar je verre van moe bent. Ik heb dat altijd bij mdma in thuissetting. Met speed trouwens ook. (al ga ik daarmee wel kletsen...)

Het tegenovergestelde kan ook. Zie je wel bij kinderen: is de energie op aan het raken en dan worden ze juist druk...
Sereen noem ik het haast

Anunnaki

Wijs gebruiker
Maar was er niet een correlatie? Misschien zijn er uitzonderingen?

Net als het tegenovergestelde. Ik heb geen ADD en toch word ik rustig van mdma en speed.
In me hoofd wel erg rustig van amfetamine maar neemt niet weg van de ervaring. Maakt het eigenlijk alleen maar beter.

Je gaat nog steeds net zo lekker op beide middelen als een ander (ik persoonlijk wel tenminste)

Bovenaan