ADHD en LSD

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt.

Een matie van me wil zijn eerste keer LSD gebruiken.
Ik blijf bij hem dus dat zal gaan. Maar hij heeft ADHD is dat een gvaar voor LSD.

azgaza

Badass junkie
Ik weet niet of het voor iedereen geldt; maar ik ken iemand met ADHD die wel een paar keer LSD heeft gedaan en bij hem ging het altijd goed en hij vond het voor zo ver ik weet elke keer ook leuk.
Maar.. dat is maar een positief voorbeeld; dus ik weet het niet zeker. Ik ken ook twee mensen met ADD die met LSD geen problemen hadden.

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Okay, dankje voor de snelle antwoorden.
Nou hij is er echt positief over en wilt het echt doen.

Ik blijf bij hem de hele trip en maak het aangenaam voor hem.
Ik denk wel dat het gata lukken, hij heeft namelijk al tripervaring.

Ik post nog hoe het is afgelopen.
Nogmaals dankje :wave:

Jeller

Badass junkie
lsd geeft je toch hyperactiviteit en concentratiestoornissen, dus denk niet dat het zoveel uitmaakt :wave:

Felix4815

Newbie
Onlangs heeft een kennis van mij die ADHD heeft LSD genomen en hij heeft een extreme bad trip gehad; iedereen veranderde in monsters en hij is op iedereen beginnen slaan zelfs zijn moeder. Misschien dat het niet aan zijn ADHD lag maar wss wel, dus toch opletten zou ik zeggen.

azgaza

Badass junkie
Je kan ook een bad trip krijgen zonder ADHD, dus ik denk eerlijk gezegd niet dat dat aan zijn ADHD lag (vooral gezien de grote hoeveelheid mensen bij wie het goed ging). Onvoorbereidheid, niet weten wat je te wachten staat, en niet met je ervaring om kunnen gaan en toch niet stabiel genoeg zijn in je gedachtes kunnen leiden tot een bad trip.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
bbrriitttt1234 zei:
ik heb vaker gelezen van mensen die adhd hadden en lsd namen en daarna veeel beter zijn gaan presteren op school. iemand ervaring ?

Heeft niets met AD(H)D te maken maar dat je door een trip erg veranderen kunt, en je motivatie ineens een gigantische boost krijgt. Al veel vaker gezien bij mensen die af en toe paddo's of lsd bijvoorbeeld nemen.

Het KAN inderdaad een positieve draai geven maar als je een psychose op de loer hebt liggen kan het ook ervoor zorgen dat het juist bergafwaarts gaat. Blijft altijd een risico als je het mij vraagt.

elfje1982

Newbie
Ik hen zelf Adhd ik heb een keertje zo een zegeltje genomen . Ik kan enkel zeggen dat het bij mij super positief was. Betere leerprestaties niets van gemerkt.

Bovenaan