Dag beste mede-ravers!
Zelf heb ik altijd geroepen nooit drugs te gaan gebruiken.
Tot ik nieuwsgierig werd, en een vriendin van mij die al wat langer gebruikt ging ondervragen.
Zij woont in Amsterdam, een daar was het feest 'THUIS HAVEN'.
Misschien kennen jullie het, misschien niet. Lekker feestje. 9 vd. 10 mensen gebruikt, met je blote voeten in het zand, deep house muziek.
Ik ging voor mijn eerste keer XTC gebruiken. Blauwe supermans om precies te zijn.
We gingen zitten en ik nam een 'hapje'. Deze was wel erg klein dus nam ik er wat bij. Ik had iets meer als een half pilletje genomen. Het duurde 45 min voordat ik hem voelde. Ik voelde me geweldig. Heel relaxed. Mijn vriendin kreeg enorm de behoefte om te dansen, terwijl ik liever rustig wou staan en kijken. In totaal heb ik die dag één pilletje genomen.
Ik had het effect anders verwacht, dus probeerde ik het op ADE dit jaar weer.
Toen had ik verdeeld over de hele avond 1.5 pilletje op. (Weer blauwe supermans)
Ik kreeg toen van iemand een space bril op, dat was zo bizar! Maar wel echt super vet!
Tips voor dat je naar binnen gaat:
- Neem een dopje van een flesje mee naar binnen in je tas.
Water is vaak heel duur. Zo kun je vacuüm er uit zuigen, dop erop en naar de wc om te vullen met water
(vaak word er bij de WC gecontroleerd.)
Nog wat tips als je hard gaat;
- Laat je masseren. Vooral je handen is erg lekker!
- Masseer anderen! Dubbel plezier ..
- Een banaan eten is heel relaxed!
- Lolly's eten (maar die zal iedereen wel kennen)
Mijn vraag is eigenlijk een beetje aan mijn mede-ravers; zou het aan het soort pilletje liggen of aan het feit dat ik ADHD heb?
Liefs!
Zelf heb ik altijd geroepen nooit drugs te gaan gebruiken.
Tot ik nieuwsgierig werd, en een vriendin van mij die al wat langer gebruikt ging ondervragen.
Zij woont in Amsterdam, een daar was het feest 'THUIS HAVEN'.
Misschien kennen jullie het, misschien niet. Lekker feestje. 9 vd. 10 mensen gebruikt, met je blote voeten in het zand, deep house muziek.
Ik ging voor mijn eerste keer XTC gebruiken. Blauwe supermans om precies te zijn.
We gingen zitten en ik nam een 'hapje'. Deze was wel erg klein dus nam ik er wat bij. Ik had iets meer als een half pilletje genomen. Het duurde 45 min voordat ik hem voelde. Ik voelde me geweldig. Heel relaxed. Mijn vriendin kreeg enorm de behoefte om te dansen, terwijl ik liever rustig wou staan en kijken. In totaal heb ik die dag één pilletje genomen.
Ik had het effect anders verwacht, dus probeerde ik het op ADE dit jaar weer.
Toen had ik verdeeld over de hele avond 1.5 pilletje op. (Weer blauwe supermans)
Ik kreeg toen van iemand een space bril op, dat was zo bizar! Maar wel echt super vet!
Tips voor dat je naar binnen gaat:
- Neem een dopje van een flesje mee naar binnen in je tas.
Water is vaak heel duur. Zo kun je vacuüm er uit zuigen, dop erop en naar de wc om te vullen met water
Nog wat tips als je hard gaat;
- Laat je masseren. Vooral je handen is erg lekker!
- Masseer anderen! Dubbel plezier ..
- Een banaan eten is heel relaxed!
- Lolly's eten (maar die zal iedereen wel kennen)
Mijn vraag is eigenlijk een beetje aan mijn mede-ravers; zou het aan het soort pilletje liggen of aan het feit dat ik ADHD heb?
Liefs!